96 دانشگاه برتر میانمار به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه یانگون

میانمار - آسیا
Pyay Road, Kamaryut Yangon 11041 Yangon Myanmar

دانشگاه یانگون که در سال 1878 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ یانگون (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه یانگون (YU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش (علم و فناوری) میانمار به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط برمه ای (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000 تا 14,999 دانشجو) است. دانشگاه یانگون (YU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. YU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8166

دانشگاه مطالعات کامپیوتر، یانگون

میانمار - آسیا
4 Main Road, Shwe Pyi Thar Township Yangon 11052 Yangon Myanmar

دانشگاه یانگون در سال 1920 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ یانگون (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در شهر شوپیتا است. رسماً توسط وزارت آموزش (علم و فناوری) میانمار، دانشگاه مطالعات کامپیوتری، یانگون (UCSY) یک مؤسسه آموزش عالی برمه ای مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه مطالعات کامپیوتری، یانگون (UCSY) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منتهی به مدارک تحصیلات عالی رسمی شناخته شده مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی هستند. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 100 ساله برمه دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی برمه را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UCSY همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8431

دانشگاه کشاورزی یزین

میانمار - آسیا
Yezin Zeyathiri 15013 Mandalay Myanmar

دانشگاه کشاورزی Yezin که در سال 1924 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک زیاتیری (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، ماندالی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Aungban، Hlegu، Hmawbi، Kyaukse، Magway، Mawlamyine، Phyu. دانشگاه کشاورزی یزین (YAU) که به طور رسمی توسط وزارت کشاورزی، دامداری و آبیاری میانمار به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی برمه ای کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه کشاورزی Yezin (YAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی برمه با قدمت 95 سال، یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان دارد. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی برمه را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. YAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11045