3 دانشگاه برتر نامبیا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه علم و صنعت نامیبیا

نامبیا - آمریکای شمالی
Private Bag 13388 13 Storch Street Windhoek Namibia

دانشگاه علم و فناوری نامیبیا در سال 1985 تاسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط ویندهوک (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. دانشگاه علم و فناوری نامیبیا (NUST) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش نامیبیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط نامیبیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه علم و فناوری نامیبیا (NUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 35 ساله نامیبیا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی نامیبیا را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2337

دانشگاه نامیبیا

نامبیا - آمریکای شمالی
Private Bag 13301, 340 Mandume Ndemufayo Avenue, Pionierspark Windhoek 9000 Namibia

دانشگاه نامیبیا که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط ویندهوک (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Oshakati، Henties Bay، Neudam، Ogongo، Keetmanshoop، Katima Mulilo، Rundu، Ongwediva. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش نامیبیا به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه نامیبیا (UNAM) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط نامیبیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه نامیبیا (UNAM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله نامیبیا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی نامیبیا را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UNAM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2419

دانشگاه بین المللی مدیریت

نامبیا - آمریکای شمالی
21-31 Hercules Street, Dorado park ext 1 Windhoek 9000 Namibia

دانشگاه بین المللی مدیریت که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط ویندهوک (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Ongwediva، Walvis bay، Nkurenkuru، Swakopmund. به طور رسمی توسط وزارت آموزش نامیبیا به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه بین المللی مدیریت (IUM) یک مؤسسه آموزش عالی نامیبیا مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی مدیریت (IUM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله نامیبیا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی نامیبیا را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IUM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7273