29 دانشگاه برتر نروژ به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه اسلو

نروژ - اروپا
PO Box 1072, Blindern Oslo 0316 Oslo Norway

Universitetet i Oslo (دانشگاه اسلو) که در سال 1811 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ اسلو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Kjeller است. Universitetet i Oslo (UiO) که رسما توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. Universitetet i Oslo (UiO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 209 ساله نروژی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UiO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 113

دانشگاه علم و صنعت نروژ

نروژ - اروپا
NTNU Trondheim 7491 Trondelag Norway

Norges teknisk-naturvitenskaplige universitet (دانشگاه علم و صنعت نروژ) که در سال 1996 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک تروندهایم (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، تروندلاگ واقع شده است. دانشگاه Norges teknisk-naturvitenskaplige (NTNU) که به طور رسمی توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20000-24999 دانشجو) است. Norges teknisk-naturvitenskaplige universitet (NTNU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله نروژی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NTNU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 179

دانشگاه در برگن

نروژ - اروپا
Muséplassen 1 Bergen 5007 Hordaland Norway

Universitetet i Bergen (دانشگاه برگن) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1946 تأسیس شد که در محیط شهری شهر متوسط برگن (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) هوردالند واقع شده است. Universitetet i Bergen (UiB) که رسماً توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universitetet i Bergen (UiB) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 74 ساله نروژی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UiB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 245

دانشگاه قطب شمال نروژی UiT

نروژ - اروپا
Hansine Hansens veg 18 Tromsø 9019 Troms Norway

دانشگاه UiT Norges arktiske universitet (UiT The Arctic University of Norway) در سال 1968 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک ترومسو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، ترومس واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: آلتا، نارویک. UiT Norges arktiske universitet (UiT) که به طور رسمی توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی نروژی مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام uniRank: 8000-8999 دانشجو) است. UiT Norges arktiske universitet (UiT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 52 ساله نروژی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی نروژی را به انتخابی ترین موسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UiT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 699

کالج دانشگاه اوستفولد

نروژ - اروپا
Remmen Halden 1757 Ostfold Norway

Høgskolen i Østfold (کالج دانشگاهی Ostfold) که در سال 1994 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ هالدن (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر)، Ostfold واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در فردریکستاد است. Høgskolen i Østfold (HiØ) که توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط نروژی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. Høgskolen i Østfold (HiØ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله نروژی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. HiØ همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1166

دانشگاه استاوانگر

نروژ - اروپا
Kristine Bonnevies vei 30 Stavanger 4036 Rogaland Norway

Universitetet i Stavanger (دانشگاه استاوانگر) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1994 تأسیس شد که در محیط حومه شهر کوچک استاوانگر (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، روگالند واقع شده است. Universitetet i Stavanger (UiS) که رسماً توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Universitetet i Stavanger (UiS) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی نروژی 26 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UiS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1549

OsloMet

نروژ - اروپا
Pilestredet 46 Oslo 0167 Oslo Norway

OsloMet (دانشگاه متروپولیتن اسلو) که در سال 2018 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ اسلو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Kjeller است. OsloMet (OsloMet) که به طور رسمی توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. OsloMet (OsloMet) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 2 ساله نروژی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. OsloMet همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1561

BI مدرسه بازرگانی نروژی

نروژ - اروپا
Nydalsveien 37 Oslo 0484 Oslo Norway

Handelshøyskolen BI (دانشکده بازرگانی نروژی BI) در سال 1943 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ اسلو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: برگن، تروندهایم، استاوانگر. Handelshøyskolen BI (BI) که به طور رسمی توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Handelshøyskolen BI (BI) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی نروژی 77 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. BI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1636

دانشگاه آگدر

نروژ - اروپا
Postboks 422 Kristiansand 4604 Vest-Agder Norway

Universitetet i Agder (دانشگاه آگدر) که در سال 1994 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک کریستیانسان (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) Vest-Agder واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در گریمستاد است. Universitetet i Agder (UiA) که رسما توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی نروژی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. Universitetet i Agder (UiA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UiA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1688

دانشگاه علوم زیستی نروژ

نروژ - اروپا
Postboks 5003 Aas 1432 Akershus Norway

Norges miljø-og biovitenskapelige universitet (دانشگاه علوم زیستی نروژ) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در منطقه روستایی شهر بزرگ Aas (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) آکرشوس واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در اسلو است. به طور رسمی توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ)، Norges miljø- og biovitenskapelige universitet (NMBU) یک مؤسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: 3000-3999 دانشجو) است. Norges miljø-og biovitenskapelige universitet (NMBU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 161 ساله نروژی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NMBU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1791

دانشگاه جنوب شرقی نروژ

نروژ - اروپا
Postboks 235 Kongsberg 3603 Vestfold Norway

Universitetet i Sørøst-Norge (دانشگاه جنوب شرقی نروژ) که در سال 2016 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ کونگسبرگ (محدوده جمعیت 10000 تا 49999 نفر) Vestfold واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bø، Drammen، Kongsberg، Notodden، Porsgrunn، Rauland، Ringerike، Vestfold. Universitetet i Sørøst-Norge (USN) که به طور رسمی توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universitetet i Sørøst-Norge (USN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2011

NHH

نروژ - اروپا
Helleveien 30 Bergen 5045 Hordaland Norway

Norges Handelshøyskole (مدرسه اقتصاد نروژی) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1936 تأسیس شد که در محیط شهری شهر متوسط برگن (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، هوردالند واقع شده است. Norges Handelshøyskole (NHH) که به طور رسمی توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. Norges Handelshøyskole (NHH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی نروژی 84 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی نروژی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NHH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2394

Høgskulen در Vestlandet

نروژ - اروپا
Inndalsveien 28 Bergen 5063 Hordaland Norway

Høgskulen på Vestlandet (دانشگاه علوم کاربردی نروژ غربی) که در سال 2017 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط برگن (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، هوردالند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Sogndal، Stord، Førde، Haugesund. Høgskulen på Vestlandet (HVL) که رسما توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Høgskulen på Vestlandet (HVL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی نروژی 3 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HVL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2519

Høgskolen i Innlandet

نروژ - اروپا
Postboks 400 Elverum 2418 Hedmark Norway

Høgskolen i Innlandet (دانشگاه علوم کاربردی داخل نروژ) در سال 1994 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ الوروم (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر)، Hedmark قرار دارد. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Lillehammer، Hamar، Blæstad، Rena، Evenstad. Høgskolen i Innlandet (دانشگاه INN) که به طور رسمی توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Høgskolen i Innlandet (دانشگاه INN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی نروژی 26 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه INN همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2744
رتبه جهانی: 3400

مرکز دانشگاه در سوالبارد

نروژ - اروپا
PO Box 156 Longyearbyen 9171 Svalbard Norway

Universitetssenteret på Svalbard (مرکز دانشگاه در سوالبارد) که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک لانگیربین (محدوده جمعیت زیر 2500 نفر)، سوالبارد واقع شده است. Universitetssenteret på Svalbard (UNIS) که به طور رسمی توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. Universitetssenteret på Svalbard (UNIS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله نروژی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNIS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3515

دانشکده معماری و طراحی اسلو

نروژ - اروپا
Maridalsveien 29 Oslo 0175 Oslo Norway

Arkitektur-og designhøgskolen i Oslo (مدرسه معماری و طراحی اسلو) در سال 1961 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ اسلو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Arkitektur og designhøgskolen i Oslo (AHO) که رسماً توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo (AHO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی نروژی 59 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی نروژی را به انتخابی ترین موسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AHO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4010

کالج دانشگاه ولدا

نروژ - اروپا
Joplassvegen 11 Volda 6103 More og Romsdal Norway

Høgskulen i Volda (کالج دانشگاه ولدا) که در سال 1894 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر متوسط ولدا (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر)، More og Romsdal واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Ørsta است. Høgskulen i Volda (HVO/VUC) که توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط نروژی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. Høgskulen i Volda (HVO/VUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 126 ساله نروژی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HVO/VUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4091

آکادمی ورزش نروژ

نروژ - اروپا
Sognsveien 220 Oslo 0863 Oslo Norway

Norges idrettshøgskole (مدرسه علوم ورزشی نروژی) که در سال 1968 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ اسلو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Norges idrettshøgskole (NIH) که به طور رسمی توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. Norges idrettshøgskole (NIH) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 52 ساله نروژی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی نروژی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NIH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4465