9 دانشگاه برتر نپال به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه کاتماندو

نپال - آسیا
PO Box 6250 Dhulikhel 45200 Bagmati Pradesh Nepal

دانشگاه کاتماندو که در سال 1991 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ Dhulikhel (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، باگماتی پرادش واقع شده است. دانشگاه کاتماندو (KU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش نپال به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی نپالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه کاتماندو (KU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله نپال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی نپالی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. KU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6160

دانشگاه Tribhuvan

نپال - آسیا
TU Road, Kirtipur Kathmandu 44618 Bagmati Pradesh Nepal

دانشگاه Tribhuvan که در سال 1958 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ کاتماندو (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر)، باگماتی پرادش واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش نپال به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه Tribhuvan (TU) یک موسسه آموزش عالی نپال مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه Tribhuvan (TU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 62 ساله نپال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. TU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6676

دانشگاه پوربانچال

نپال - آسیا
Pushpalal Chowk Biratnagar 56600 Province No 1 Nepal

دانشگاه پوربانچال که در سال 1993 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک بیراتناگار (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، استان شماره 1 واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش نپال به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه پوربانچال (PU) یک مؤسسه آموزش عالی نپال بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 30000-34999 دانشجو) است. دانشگاه پوربانچال (PU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله نپال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی نپالی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10797