8 دانشگاه برتر نیوزیلند به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه اوکلند

نیوزیلند - اقیانوسیه
Private Bag 92019 Auckland Auckland New Zealand

دانشگاه اوکلند که در سال 1883 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر اوکلند (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه اوکلند که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، مهارت‌ها و استخدام نیوزیلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط نیوزلند (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 40,000-44,999 دانشجو) است. دانشگاه اوکلند دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 137 ساله نیوزیلند دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. دانشگاه اوکلند همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 137

دانشگاه ویکتوریا ولینگتون

نیوزیلند - اقیانوسیه
PO Box 600 Wellington Wellington New Zealand

دانشگاه ویکتوریا ولینگتون یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1897 تأسیس شد که در محیط شهری شهر کوچک ولینگتون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه ویکتوریا ولینگتون که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، مهارت ها و استخدام نیوزیلند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط نیوزلند (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه ویکتوریا ولینگتون دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 123 ساله نیوزیلند دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشگاه ویکتوریا ولینگتون همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 388

دانشگاه اوتاگو

نیوزیلند - اقیانوسیه
PO Box 56 Dunedin Otago New Zealand

دانشگاه اوتاگو در سال 1869 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک دوندین (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) اوتاگو واقع شده است. دانشگاه اتاگو که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، مهارت ها و اشتغال نیوزیلند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط نیوزلند (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه اوتاگو دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه اوتاگو همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 416

دانشگاه کانتربری

نیوزیلند - اقیانوسیه
Private Bag 4800 Christchurch 8140 Canterbury New Zealand

دانشگاه کانتربری که در سال 1873 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط کرایست چرچ (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، کانتربری واقع شده است. دانشگاه کانتربری (UC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، مهارت ها و اشتغال نیوزیلند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15,000-19,999 دانشجو) است. دانشگاه کانتربری (UC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 147 ساله نیوزیلند دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 441

دانشگاه ماسی

نیوزیلند - اقیانوسیه
Private Bag 11222 Palmerston North Manawatu-Wanganui New Zealand

دانشگاه ماسی که در سال 1963 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک پالمرستون شمالی (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Manawatu-Wanganui واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: اوکلند، ولینگتون. دانشگاه مسی که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، مهارت ها و استخدام نیوزیلند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط نیوزلند (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه ماسی دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 57 ساله نیوزلند دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه ماسی همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 503

دانشگاه وایکاتو

نیوزیلند - اقیانوسیه
Private Bag 3105 Hamilton 3240 Waikato New Zealand

دانشگاه وایکاتو که در سال 1964 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک همیلتون (محدوده جمعیت 50,000 تا 249,999 نفر) وایکاتو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Tauranga است. دانشگاه Waikato (UoW) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، مهارت‌ها و استخدام نیوزیلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط نیوزلند (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه Waikato (UoW) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 56 ساله نیوزیلند دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی نیوزلند را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UoW همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 716

دانشگاه صنعتی اوکلند

نیوزیلند - اقیانوسیه
Private Bag 92006 Auckland 1020 Auckland New Zealand

دانشگاه فناوری اوکلند که در سال 2000 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر اوکلند (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه فناوری اوکلند (AUT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، مهارت ها و استخدام نیوزیلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط نیوزلند (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه فناوری اوکلند (AUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله نیوزیلند دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 907

دانشگاه لینکلن نیوزلند

نیوزیلند - اقیانوسیه
PO Box 94 Christchurch 7647 Canterbury New Zealand

دانشگاه لینکلن نیوزلند که در سال 1878 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط کرایست چرچ (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) کانتربری واقع شده است. دانشگاه لینکلن نیوزلند که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی نیوزلند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط نیوزلند (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه لینکلن، نیوزلند دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه لینکلن، نیوزلند همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1909