52 دانشگاه برتر نیکاراگوئه به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ملی خودمختار نیکاراگوئه، ماناگوئه

نیکاراگوئه - آمریکای لاتین
De Enel Central 21/2 Km al Sur, Villa Fontana Managua Managua Nicaragua

Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua, Managua (دانشگاه ملی خودمختار نیکاراگوئه، ماناگوئه) در سال 1812 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر ماناگوا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Consejo Nacional de Universidades، نیکاراگوئه (شورای ملی دانشگاه‌های نیکاراگوئه)، Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua، Managua (UNAN-Managua) یک بزرگ است (محدوده ثبت‌نام واحد: 20,000-24,999 دانشجوی مؤسسه آموزش عالی Nicaraguane) Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua، Managua (UNAN-Managua) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 208 ساله نیکاراگوئه دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UNAN-Managua همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2591

دانشگاه سنتروآمریکن

نیکاراگوئه - آمریکای لاتین
Avenida Universitaria Managua Managua Nicaragua

Universidad Centroamericana (دانشگاه آمریکای مرکزی) که در سال 1960 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر ماناگوا (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. Universidad Centroamericana (UCA) که توسط Consejo Nacional de Universidades، نیکاراگوئه (شورای ملی دانشگاه های نیکاراگوئه) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی نیکاراگوئه است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universidad Centroamericana (UCA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی نیکاراگوئه با قدمت 60 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UCA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2970

مدرسه بازرگانی INCAE، نیکاراگوئه

نیکاراگوئه - آمریکای لاتین
Km.15 1/2 Carretera Sur, Montefresco Managua Managua Nicaragua

مدرسه کسب و کار INCAE نیکاراگوئه در سال 1964 تاسیس شد و یک موسسه آموزش عالی واقع در کلانشهر ماناگوا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Alajuela است. مدرسه بازرگانی INCAE، نیکاراگوئه (INCAE) یک موسسه آموزش عالی نیکاراگوئه است که به طور رسمی توسط انجمن جنوبی کالج ها و مدارس کمیسیون کالج ها به رسمیت شناخته شده است. مدرسه بازرگانی INCAE، نیکاراگوئه (INCAE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی نیکاراگوئه 56 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی نیکاراگوئه را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. INCAE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4162

دانشگاه ملی خودمختار نیکاراگوئه، لئون

نیکاراگوئه - آمریکای لاتین
Apartado postal 68 León Leon Nicaragua

Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua, Leon (دانشگاه ملی خودمختار نیکاراگوئه، لئون) در سال 1812 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک لئون (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Leon واقع شده است. رسماً توسط Consejo Nacional de Universidades، نیکاراگوئه (شورای ملی دانشگاه‌های نیکاراگوئه)، Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua، León (UNAN-León) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت‌نام واحد: 20000-24999 دانشجوی مؤسسه آموزش عالی Nicaraguane). Universidad Nacional Autónoma de Nicaragua, León (UNAN-León) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNAN-León همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4680

دانشگاه پلی تکنیک نیکاراگوئه

نیکاراگوئه - آمریکای لاتین
Costado Sur Villa Ruben Dario Managua Managua Nicaragua

دانشگاه پلی تکنیک نیکاراگوئه (دانشگاه پلی تکنیک نیکاراگوئه) که در سال 1967 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ماناگوا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Esteli، Boaco، Rivas. به طور رسمی توسط Consejo Nacional de Universidades، نیکاراگوئه (شورای ملی دانشگاه های نیکاراگوئه)، Universidad Politechnica de Nikaragua (UPOLI) به رسمیت شناخته شده است (UPOLI) یک مؤسسه بزرگ (محدوده ثبت نام رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) مختلط با یک مؤسسه آموزش عالی مسیحی نیکاراگوئه است. دین باپتیست دانشگاه پلی‌تکنیک نیکاراگوئه (UPOLI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 53 ساله نیکاراگوئه دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی نیکاراگوئه را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UPOLI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4810

دانشگاه مناطق خودمختار سواحل کارائیب نیکاراگوئه

نیکاراگوئه - آمریکای لاتین
Puerto Cabeza North Caribbean Coast Autonomous Region Nicaragua

Universidad de las Regiones Autónomas de la Costa Caribe Nicaragüense (دانشگاه مناطق خودمختار ساحل کارائیب نیکاراگوئه) که در سال 1991 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک Puerto Cabeza (جمعیت) واقع شده است. محدوده 50000-249999 نفر) منطقه خودمختار ساحل کارائیب شمالی. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bluefields، Nueva Guinea، Las Minas. رسماً توسط Consejo Nacional de Universidades، نیکاراگوئه (شورای ملی دانشگاه های نیکاراگوئه)، Universidad de las Regiones Autónomas de la Costa Caribe Nicaragüense (URACCAN) یک دانشگاه بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 500-999 دانشجو) تحصیلات عالی است. موسسه، نهاد. Universidad de las Regiones Autónomas de la Costa Caribe Nicaragüense (URACCAN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه مطالعه. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی نیکاراگوئه 28 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. URACCAN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6109

دانشگاه ملی مهندسی

نیکاراگوئه - آمریکای لاتین
Avenidad Universitaria Managua Managua Nicaragua

Universidad Nacional de Ingenieria (دانشگاه ملی مهندسی، نیکاراگوئه) که در سال 1983 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر ماناگوا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط Consejo Nacional de Universidades، نیکاراگوئه (شورای ملی دانشگاه های نیکاراگوئه)، Universidad Nacional de Ingenieria (UNI) یک موسسه آموزش عالی نیکاراگوئه است. Universidad Nacional de Ingenieria (UNI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6361
رتبه جهانی: 7891

دانشگاه علم و صنعت ایبرو-آمریکایی

نیکاراگوئه - آمریکای لاتین
Rotonda Universitaria 100mts. al Sur Managua Managua Nicaragua

Universidad Iberoamericana de Ciencia y Tecnologia (دانشگاه علم و فناوری ایبرو-آمریکایی، نیکاراگوئه) که در سال 1996 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی است که در کلان شهر ماناگوا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط Consejo Nacional de Universidades، نیکاراگوئه (شورای ملی دانشگاه های نیکاراگوئه)، Universidad Iberoamericana de Ciencia y Tecnologia (UNICIT) یک موسسه آموزش عالی نیکاراگوئه است. Universidad Iberoamericana de Ciencia y Tecnologia (UNICIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNICIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8162

Universidad Catolica Redemptoris Mater

نیکاراگوئه - آمریکای لاتین
Carretera a Masaya, Km 91/2, 500 vrs al suroeste Managua Managua Nicaragua

Universidad Catolica Redemptoris Mater (دانشگاه کاتولیک Redemptoris Mater) که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر ماناگوا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Universidad Catolica Redemptoris Mater (UNICA) که توسط Consejo Nacional de Universidades، نیکاراگوئه (شورای ملی دانشگاه‌های نیکاراگوئه) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی نیکاراگوئه است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universidad Catolica Redemptoris Mater (UNICA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNICA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8305

دانشگاه مرکزی نیکاراگوئه

نیکاراگوئه - آمریکای لاتین
De los semáforos del Zumen 3c. abajo, 1c. al lago Managua 12104 Managua Nicaragua

دانشگاه مرکزی نیکاراگوئه (دانشگاه مرکزی نیکاراگوئه) که در سال 1997 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر ماناگوا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Jinotepe، Estelí. به طور رسمی توسط Consejo Nacional de Universidades، نیکاراگوئه (شورای ملی دانشگاه های نیکاراگوئه)، دانشگاه مرکزی نیکاراگوئه (UCN) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط نیکاراگوئه است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو). دانشگاه مرکزی نیکاراگوئه (UCN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی نیکاراگوئه 23 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10262

دانشگاه بین المللی آنتونیو د والدیویسو

نیکاراگوئه - آمریکای لاتین
Policía Nacional 3 cuadras al oeste Rivas Rivas Nicaragua

دانشگاه بین المللی آنتونیو د والدیویسو (دانشگاه بین المللی آنتونیو د والدیویسو) که در سال 1951 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی است که در شهر بزرگ ریواس (محدوده جمعیت 10000 تا 49999 نفر) واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط Consejo Nacional de Universidades، نیکاراگوئه (شورای ملی دانشگاه های نیکاراگوئه)، Universidad Internacional Antonio de Valdivieso (UNIAV) یک موسسه آموزش عالی نیکاراگوئه است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه بین‌المللی آنتونیو د والدیویسو (UNIAV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNIAV همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10580

دانشگاه اعلام کرد

نیکاراگوئه - آمریکای لاتین
Entrada Principal de Maxipali 50mtr al Oeste, 505 Rivas Rivas Nicaragua

Universidad Anunciata (دانشگاه Anunciata) که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ ریواس (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) واقع شده است. Universidad Anunciata که به طور رسمی توسط Consejo Nacional de Universidades، نیکاراگوئه (شورای ملی دانشگاه های نیکاراگوئه) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط نیکاراگوئه است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه آنونسیاتا دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. Universidad Anunciata همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10762

پردیس دانشگاه کایزر آمریکای لاتین

نیکاراگوئه - آمریکای لاتین
Gasolinera UNO 2 c. al Sur San Marcos San Marcos Carazo Nicaragua

پردیس آمریکای لاتین دانشگاه کایزر که در سال 2013 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ سن مارکوس (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) کارازو واقع شده است. رسماً توسط Consejo Nacional de Universidades، نیکاراگوئه (شورای ملی دانشگاه‌های نیکاراگوئه)، پردیس دانشگاه کایزر آمریکای لاتین (KU) یک موسسه آموزش عالی نیکاراگوئه است. پردیس آمریکای لاتین دانشگاه کایزر (KU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. KU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10765

دانشگاه توماس مور

نیکاراگوئه - آمریکای لاتین
Club Terraza, 150vrs. al sur. Managua Managua Nicaragua

دانشگاه توماس مور (دانشگاه توماس مور) که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ماناگوا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه توماس مور (UTM) که رسماً توسط Consejo Nacional de Universidades، نیکاراگوئه (شورای ملی دانشگاه های نیکاراگوئه) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط نیکاراگوئه بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 250-499 دانشجو) است که به طور رسمی به مسیحیان وابسته است. مذهب کاتولیک. دانشگاه توماس مور (UTM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 23 ساله نیکاراگوئه دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی نیکاراگوئه را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UTM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10952