25 دانشگاه برتر هائیتی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه دولتی هائیتی

هائیتی - آمریکای لاتین
21 Rue Rivière Port-au-Prince West Department Haiti

Université d'Etat d'Haiti (دانشگاه دولتی هائیتی) که در سال 1945 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ پورتو پرنس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) دپارتمان غرب واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Cap Haïtien است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و پرورش ملی و تشکیل حرفه هائیتی، هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی)، دانشگاه دولتی هائیتی (UEH) یک دانشگاه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 15,999-19 دانشجویان) موسسه آموزش عالی هائیتی. Université d'Etat d'Haiti (UEH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هائیتی 75 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UEH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6490

دانشگاه کویسکویا

هائیتی - آمریکای لاتین
Haut de Turgeau Port-au-Prince 6100 West Department Haiti

دانشگاه Quisqueya (دانشگاه Quisqueya) که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ پورتو پرنس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) دپارتمان غرب واقع شده است. دانشگاه Quisqueya (uniQ) یک موسسه آموزش عالی هائیتی است که به طور رسمی توسط وزارت آموزش ملی و تشکیل حرفه هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی) به رسمیت شناخته شده است. Université Quisqueya (uniQ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 32 ساله هائیتی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. uniQ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9657

دانشگاه نوتردام هائیتی

هائیتی - آمریکای لاتین
6, Rue Sapotille Port-au-Prince 6113 West Department Haiti

دانشگاه نوتردام هائیتی (دانشگاه نوتردام در هائیتی) که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ پورتو پرنس (محدوده جمعیت 500000 تا 1000000 نفر) دپارتمان غرب واقع شده است. دانشگاه نوتردام هائیتی (UNDH) یک موسسه آموزش عالی هائیتی است که رسماً به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و پرورش ملی و شکل گیری حرفه ای هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی) است. -دین کاتولیک دانشگاه نوتردام d'Haïti (UNDH) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNDH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10760

دانشگاه کارائیب

هائیتی - آمریکای لاتین
Delmas 29 #7 Port-au-Prince 11200 West Department Haiti

Université Caraibe (دانشگاه Caraibe) که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ پورتو پرنس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) دپارتمان غرب واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Montrouis، LaGonave. دانشگاه Caraibe (UC) که توسط وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی رسماً به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانش آموز اهل هائیتی) است. موسسه آموزش عالی. Université Caraibe (UC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 32 ساله هائیتی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی هائیتی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 11157

دانشگاه مسیحی هائیتی شمالی

هائیتی - آمریکای لاتین
Parice, 3e Section (Haut-Limbé) Limbé North Department Haiti

Université Chrétienne du Nord d'Haïti (دانشگاه مسیحی هائیتی شمالی) که در سال 1947 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ لیمبه (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) دپارتمان شمال واقع شده است. . به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش ملی و تشکیلات حرفه ای، هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی)، دانشگاه کرتین دو نورد هائیتی (UCNH) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام uniRank 500-: 999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی هائیتی که رسماً به مذهب مسیحی- پروتستان وابسته است. Université Chrétienne du Nord d'Haïti (UCNH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هائیتی 73 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی هائیتی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCNH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11562

دانشگاه G.O.C

هائیتی - آمریکای لاتین
Rte. Nationale No. 1 Rue GOC East Titanyen HT6120 West Department Haiti

دانشگاه G.O.C در سال 1980 تأسیس شد. (دانشگاه G.O.C.) یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک تیتانین (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) دپارتمان غرب واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و پرورش ملی و شکل گیری حرفه ای هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی)، Université G.O.C. (UGOC) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط هائیتی کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی- پروتستان وابسته است. Université G.O.C. (UGOC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 40 ساله هائیتی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی هائیتی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UGOC همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 11779

دانشگاه اینوکا

هائیتی - آمریکای لاتین
Tabarre 43, Blvd 15 Octobre Port-au-Prince West Department Haiti

Université INUKA (دانشگاه INUKA) که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ پورتو پرنس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) دپارتمان غرب واقع شده است. دانشگاه INUKA (INUKA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش ملی و تشکیل حرفه هائیتی به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه کوچک است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجوی هائیتی بالاتر) موسسه آموزشی. Université INUKA (INUKA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. INUKA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12043

دانشگاه کوئینزلند

هائیتی - آمریکای لاتین
Delmas 29 Rue J.Peres # 8 Port-au-Prince West Department Haiti

دانشگاه کوئینزلند که در سال 1996 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ پورتو پرنس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) دپارتمان غرب واقع شده است. این موسسه دارای شعبه پردیس در دلماس نیز می باشد. دانشگاه کوئینزلند (UQ) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش ملی و تشکیلات حرفه ای هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه مختلط هائیتی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500 تا 999 دانشجو) است. مؤسسه آموزش عالی که به طور رسمی به دین مسیحی-غیر فرقه ای وابسته است. دانشگاه کوئینزلند (UQ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله هائیتی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی هائیتی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UQ همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 12219

دانشگاه اسقفی هائیتی

هائیتی - آمریکای لاتین
14 Rue Legitime, champ de Mars Port-au-Prince 2730 West Department Haiti

Université Épiscopale d'Haiti (دانشگاه اسقفی هائیتی) که در سال 1920 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ پورتو پرنس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. وزارت غرب این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Leogane، Cayes. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش ملی و شکل گیری حرفه ای، هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی)، دانشگاه Épiscopale d'Haiti (UNEPH) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 1990-1900 دانشجو ) مؤسسه آموزش عالی هائیتی که به طور رسمی به دین مسیحی-انگلیسی وابسته است. Université Épiscopale d'Haiti (UNEPH) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 100 ساله هائیتی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی هائیتی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNEPH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 12373

دانشگاه ادونتیست هائیتی

هائیتی - آمریکای لاتین
Route de la mairie Diquini West Department Haiti

Université Adventiste d'Haïti (دانشگاه ادونتیست هائیتی) که در سال 1989 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر متوسط Diquini (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر) دپارتمان غرب واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش ملی و تشکیلات حرفه ای، هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی)، دانشگاه Adventiste d'Haïti (UNAH) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 500-999 دانشجو ) موسسه آموزش عالی هائیتی که به طور رسمی به مذهب مسیحی-ادونتیست وابسته است. Université Adventiste d'Haïti (UNAH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNAH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله یک کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 12452

دانشگاه پورتو پرنس

هائیتی - آمریکای لاتین
14, Rue Duncombe Port-au-Prince West Department Haiti

دانشگاه پورتو پرنس (دانشگاه پورتو پرنس) که در سال 1983 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ پورتو پرنس (محدوده جمعیت 500000 نفر) واقع شده است. 1,000,000 سکنه)، بخش غرب. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و پرورش ملی و شکل گیری حرفه ای، هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی)، دانشگاه پورتو پرنس (UP) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000- 1999 دانشجو) موسسه آموزش عالی هائیتی. Université de Port-au-Prince (UP) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هائیتی 36 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12529

دانشگاه خودمختار پورتو پرنس

هائیتی - آمریکای لاتین
5, Rue Robert, Santo 25 Croix-des-Bouquets West Department Haiti

Université Autonome de Port-au-Prince (دانشگاه خودمختار پورتو پرنس) که در سال 1998 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک Croix-des-Bouquets (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. وزارت غرب این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در هینچه است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و پرورش ملی و تشکیل حرفه، هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی)، Université Autonome de Port-au-Prince (UNAP) یک موسسه آموزش عالی هائیتی است. Université Autonome de Port-au-Prince (UNAP) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 22 ساله هائیتی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. UNAP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12694

دانشگاه آمریکایی کارائیب

هائیتی - آمریکای لاتین
Route Nationale #2 Charpentier; Boîte Postale 3 Les Cayes South Department Haiti

دانشگاه آمریکایی کارائیب که در سال 1987 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ Les Cayes (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) دپارتمان جنوبی واقع شده است. دانشگاه آمریکایی کارائیب (AUCHaiti) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش ملی و تشکیل حرفه هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی هائیتی است که به طور رسمی به مسیحیان وابسته است. دین غیر مذهبی دانشگاه آمریکایی کارائیب (AUCHaiti) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. AUCHaiti همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13069

دانشگاه فرانکو هائیتی کپ هایتین

هائیتی - آمریکای لاتین
391, Rue Jean-Jacques Le Grand, Carrefour La Chaux, Petite Anse Cap-Haïtien North Department Haiti

Université Franco-Haïtienne du Cap-Haïtien (دانشگاه فرانکو هائیتی کپ هائیتین) که در سال 2011 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Cap-Haïtien (محدوده جمعیت 250000 نفر) واقع شده است. -499999 ساکن)، بخش شمال. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش ملی و تشکیلات حرفه ای، هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی)، دانشگاه Franco-Haïtienne du Cap-Haïtien (UFCH) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام uniRank: -499 دانشجو) موسسه آموزش عالی هائیتی. Université Franco-Haïtienne du Cap-Haïtien (UFCH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 9 ساله هائیتی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UFCH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13132

دانشگاه جوزف لافورتون

هائیتی - آمریکای لاتین
47, Rue Herard Prolongee, Delmas 33 a l'interieur Delmas West Department Haiti

دانشگاه جوزف لافورتون (دانشگاه جوزف لافورتون) که در سال 2004 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ دلماس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) دپارتمان غرب واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در گورین است. به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش ملی و تشکیلات حرفه ای، هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی)، دانشگاه جوزف لافورچون (UJLF) یک دانشگاه بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: زیر 250 دانشجو) مختلط هائیتی است. موسسه آموزش عالی. Université Joseph Lafortune (UJLF) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله هائیتی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی هائیتی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UJLF همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13197

دانشگاه لومیر MEBSH

هائیتی - آمریکای لاتین
29 Rue Yvonne H. Rimpel Port-au-Prince West Department Haiti

دانشگاه لومیر MEBSH (دانشگاه لومیر MEBSH) که در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ پورتو پرنس (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) دپارتمان غرب واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Petit Goave است. دانشگاه Lumière MEBSH (ULUM) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش ملی و تشکیل حرفه هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 500-999 دانشجو) موسسه آموزش عالی هائیتی که به طور رسمی به مذهب مسیحی-باپتیست وابسته است. Université Lumière MEBSH (ULUM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله هائیتی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50 تا 60 درصد است که این سازمان آموزش عالی هائیتی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ULUM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13239
رتبه جهانی: 13371

دانشگاه آمریکایی علوم مدرن هائیتی

هائیتی - آمریکای لاتین
Rue 4 # 16, Ave Christophe Port-au-Prince West Department Haiti

دانشگاه آمریکایی علوم مدرن هائیتی (دانشگاه علوم مدرن آمریکایی هائیتی) که در سال 1998 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی است که در شهر بزرگ پورتو پرنس (محدوده جمعیتی 500000 تا 1000000 نفر در بخش غربی) واقع شده است. . به رسمیت شناخته شده توسط وزارت آموزش و پرورش ملی و تشکیل حرفه، هائیتی (وزارت آموزش ملی و آموزش حرفه ای هائیتی)، دانشگاه آمریکای علوم مدرن هائیتی (UNASMOH) یک موسسه آموزش عالی هائیتی است. دانشگاه آمریکای علوم مدرن هائیتی (UNASMOH) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNASMOH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0