53 دانشگاه برتر هلند به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه آمستردام

هلند - اروپا
Spui 21 Amsterdam 1012 WX North Holland Netherlands

Universiteit van Amsterdam (دانشگاه آمستردام) که در سال 1632 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ آمستردام (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) هلند شمالی واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و علوم هلند (وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند)، دانشگاه ون آمستردام (UvA) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) آموزش عالی هلندی. موسسه، نهاد. Universiteit van Amsterdam (UvA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی هلندی با قدمت 388 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UvA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 124

دانشگاه اوترخت

هلند - اروپا
Heidelberglaan 8 Utrecht 3584 CS Utrecht Netherlands

Universiteit Utrecht (دانشگاه اوترخت) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1636 تأسیس شد که در محیط شهری شهر متوسط اوترخت (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. Universiteit Utrecht (UU) که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و علوم هلند (وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هلندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. Universiteit Utrecht (UU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی هلندی با قدمت 384 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 129

دانشگاه صنعتی دلفت

هلند - اروپا
Stevinweg 1 Delft 2628 CN South Holland Netherlands

Technische Universiteit Delft (دانشگاه فناوری دلفت) که در سال 1842 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک دلفت (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، هلند جنوبی واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و علوم هلند (وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند)، Technische Universiteit Delft (TU Delft) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) آموزش عالی هلندی. موسسه، نهاد. Technische Universiteit Delft (TU Delft) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هلندی 178 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی هلندی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TU Delft همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 152

دانشگاه لیدن

هلند - اروپا
Rapenburg 73 Leiden 2311 EZ South Holland Netherlands

Universiteit Leiden (دانشگاه لیدن) که در سال 1575 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک لیدن (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، هلند جنوبی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در دن هاگ است. دانشگاه لیدن (LEI) که توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و علوم هلند (وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هلندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. Universiteit Leiden (LEI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی هلندی با قدمت 445 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. LEI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 163

دانشگاه گرونینگن

هلند - اروپا
Broerstraat 5 Groningen 9712 CP Groningen Netherlands

Rijksuniversiteit Groningen (دانشگاه گرونینگن) که در سال 1614 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گرونینگن (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Leeuwarden است. Rijksuniversiteit Groningen (RUG) که توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و علوم هلند، رسماً توسط Ministryie van Onderwijs، Cultuur en Wetenschap، هلند (وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هلندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. Rijksuniversiteit Groningen (RUG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی هلندی با قدمت 406 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RUG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 200

دانشگاه توئنته

هلند - اروپا
Drienerlolaan 5 Enschede 7522 NB Overijssel Netherlands

Universiteit Twente (دانشگاه توئنته) که در سال 1961 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Enschede (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) اوریسل واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در آمستردام است. دانشگاه توئنته (UT) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و علوم هلند (وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هلندی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Universiteit Twente (UT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 233

دانشگاه واگنینگن

هلند - اروپا
Droevendaalsesteeg 4 Wageningen 6708 PB Gelderland Netherlands

دانشگاه واگنینگن (دانشگاه و تحقیقات واگنینگن) که در سال 1918 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ واگنینگن (محدوده جمعیت 10000 تا 49999 نفر)، گلدرلند واقع شده است. دانشگاه واگنینگن (WUR) که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و علوم هلند (وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند) به رسمیت شناخته شده است، یک آموزش عالی هلندی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. موسسه، نهاد. دانشگاه واگنینگن (WUR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. WUR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 243

Vrije Universiteit آمستردام

هلند - اروپا
De Boelelaan 1105 Amsterdam 1081 HV North Holland Netherlands

Vrije Universiteit Amsterdam (دانشگاه VU Amsterdam) که در سال 1880 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ آمستردام (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) هلند شمالی واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و علوم هلند (وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند)، دانشگاه Vrije Amsterdam (VU Amsterdam) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجوی آموزش عالی هلندی) با آموزش عالی موسسه، نهاد. Vrije Universiteit Amsterdam (VU Amsterdam) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هلندی با قدمت 140 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. VU Amsterdam همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 314

دانشگاه صنعتی آیندهوون

هلند - اروپا
Groene Loper 3 Eindhoven 5612 AE North Brabant Netherlands

دانشگاه فنی آیندهوون (دانشگاه فناوری آیندهوون) که در سال 1956 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک آیندهوون (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، برابانت شمالی واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و علوم هلند (وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه فنی آیندهوون (TUe) یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 7000-7999 دانشجوی عالی هلندی) موسسه آموزشی. Technische Universiteit Eindhoven (TUe) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. TUE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 342

دانشگاه رادبود

هلند - اروپا
Houtlaan 4 Nijmegen 6525 XZ Gelderland Netherlands

دانشگاه رادبود (دانشگاه رادبود) که در سال 1923 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک نایمگن (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، گلدرلند واقع شده است. دانشگاه رادبود (RU) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و علوم هلند (وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) به طور رسمی مؤسسه آموزش عالی هلندی مختلط است. وابسته به مذهب مسیحی-کاتولیک. Radboud Universiteit (RU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هلندی 96 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. RU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 402

دانشگاه اراسموس روتردام

هلند - اروپا
Burgemeester Oudlaan 50 Rotterdam 3062 PA South Holland Netherlands

Erasmus Universiteit Rotterdam (دانشگاه اراسموس روتردام) که در سال 1913 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ روتردام (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) هلند جنوبی واقع شده است. دانشگاه اراسموس روتردام (EUR) که توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و علوم هلند (وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند) رسماً به رسمیت شناخته شده است (EUR) یک مؤسسه آموزش عالی هلندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. . Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. EUR همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 557

دانشگاه تیلبورگ

هلند - اروپا
Warandelaan 2 Tilburg 5037 AB North Brabant Netherlands

Universiteit van Tilburg (دانشگاه تیلبورگ) که در سال 1927 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک تیلبورگ (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، برابانت شمالی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در اوترخت است. Universiteit van Tilburg (TiU) که توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و علوم هلند (وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند) رسماً به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000 تا 14999 دانشجو) آموزش عالی هلندی است. به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universiteit van Tilburg (TiU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هلندی 93 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی هلندی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TiU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 662

دانشگاه ماستریخت

هلند - اروپا
Minderbroedersberg 4-6 Maastricht 6211 LK Limburg Netherlands

دانشگاه ماستریخت (دانشگاه ماستریخت) که در سال 1976 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک ماستریخت (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) لیمبورگ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در ونلو است. دانشگاه ماستریخت (UM) که رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و علوم هلند (وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هلندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه ماستریخت (UM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هلندی با قدمت 44 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 856

دانشگاه علمی کاربردی فونتیس

هلند - اروپا
Rachelsmolen 1 Eindhoven 5612 MA North Brabant Netherlands

Fontys Hogescholen (دانشگاه علوم کاربردی Fontys) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1996 تأسیس شد که در شهر کوچک آیندهوون (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، برابانت شمالی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Tilburg، Venlo. Fontys Hogescholen (Fontys) که توسط Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (سازمان اعتباربخشی هلند و فلاندر) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی هلندی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 40000-44999 دانشجو) است. Fontys Hogescholen (Fontys) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هلندی 24 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی هلندی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Fontys همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 1307

دانشگاه هانزه گرونینگن

هلند - اروپا
Zernikeplein 7 Groningen 9747 AS Groningen Netherlands

Hanzehogeschool Groningen (دانشگاه علوم کاربردی Hanze، گرونینگن) در سال 1986 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی واقع در شهر کوچک گرونینگن (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر). این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Assen, Leeuwarden, Amsterdam. Hanzehogeschool Groningen که رسماً توسط Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (سازمان اعتباربخشی هلند و فلاندر) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هلندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. Hanzehogeschool Groningen دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. مدرسه Hanzehogeschool گرونینگن چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانش آموزان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1612

دانشگاه علمی کاربردی ساکسیون

هلند - اروپا
M.H. Trompstraat 28 Enschede 7513 AB Overijssel Netherlands

Hogeschool Saxion (دانشگاه علوم کاربردی ساکسیون) که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Enschede (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Overijssel واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Driebergen، Deventer، Apeldoorn، Utrecht، Vlissingen، Zwolle، Venlo، Rotterdam، Osnabrück، Münster، Heerlen، Hengelo، Eindhoven. Hogeschool Saxion که به طور رسمی توسط Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (سازمان اعتباربخشی هلند و فلاندر) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هلندی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. Hogeschool Saxion دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هلندی 31 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Hogeschool Saxion همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانش آموزان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1642

دانشگاه علمی کاربردی آوانس

هلند - اروپا
Hogeschoollaan 1 Breda 4818 CR North Brabant Netherlands

AVANS Hogeschool (دانشگاه علوم کاربردی AVANS) که در سال 2004 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Breda (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، برابانت شمالی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Tilburg، Den Bosch. AVANS Hogeschool که رسما توسط Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (سازمان اعتباربخشی هلند و فلاندر) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هلندی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. AVANS Hogeschool دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هلندی 16 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. AVANS Hogeschool همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانش آموزان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1645

دانشگاه علوم کاربردی آرنهم و نایمگن

هلند - اروپا
Ruitenberglaan 31 Arnhem 6826 CC Gelderland Netherlands

Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (دانشگاه علوم کاربردی HAN) که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک آرنهم (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، گلدرلند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در نایمگن است. Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) که توسط Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (سازمان اعتباربخشی هلند و فلاندر) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هلندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HAN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1668