884 دانشگاه برتر هند به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه دهلی

هند - آسیا
North Delhi Campus, Near Mall Road New Delhi 110 007 NCT of Delhi India

دانشگاه دهلی که در سال 1922 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ دهلی نو (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر)، NCT دهلی واقع شده است. دانشگاه دهلی (DU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه هند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه دهلی (DU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. DU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 248

موسسه فناوری هند بمبئی

هند - آسیا
Powai Mumbai 400 076 Maharashtra India

موسسه فناوری هند بمبئی که در سال 1958 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ بمبئی (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر)، ماهاراشترا واقع شده است. مؤسسه فناوری هند بمبئی (IIT Bombay) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی وزارت توسعه منابع انسانی هند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. مؤسسه فناوری هند بمبئی (IIT Bombay) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 62 ساله هندی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IIT بمبئی همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 452

موسسه فناوری هند کانپور

هند - آسیا
Office of Research & Development, IIT Kanpur Kanpur 208 016 Uttar Pradesh India

موسسه فناوری هند کانپور که در سال 1959 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کانپور (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، اوتار پرادش واقع شده است. مؤسسه فناوری هند Kanpur (IIT Kanpur) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی وزارت توسعه منابع انسانی هند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. موسسه فناوری هند کانپور (IIT Kanpur) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 61 ساله هندی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی هند را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IIT Kanpur همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 466

موسسه فناوری هند مدرس

هند - آسیا
Beside Adyar Cancer Institute, Opposite to C.L.R.I, Sardar Patel Road, Adyar Chennai 600 036 Tamil Nadu India

مؤسسه فناوری هند مدرس که در سال 1959 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ چنای (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، تامیل نادو واقع شده است. مؤسسه فناوری هند مدرس (IITM) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی وزارت توسعه منابع انسانی هند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندی بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. مؤسسه فناوری هند مدرس (IITM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 61 ساله هندی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IITM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 715

موسسه فناوری هند دهلی

هند - آسیا
Hauz Khas New Delhi 110 016 NCT of Delhi India

موسسه فناوری هند دهلی که در سال 1961 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ دهلی نو (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) NCT دهلی واقع شده است. موسسه فناوری هند دهلی (IITD) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی وزارت توسعه منابع انسانی هند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی هندی است. مؤسسه فناوری هند دهلی (IITD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هندی با قدمت 59 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IITD همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 767

موسسه فناوری هند خاراگپور

هند - آسیا
Kharagpur 721 302 West Bengal India

مؤسسه فناوری هند خاراگپور که در سال 1951 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط خاراگپور (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، بنگال غربی واقع شده است. مؤسسه فناوری هند خاراگپور (IIT Kharagpur) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی وزارت توسعه منابع انسانی هند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. موسسه فناوری هند خاراگپور (IIT Kharagpur) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 69 ساله هندی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی هند را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IIT Kharagpur همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 872

موسسه مدیریت و مطالعات عالی نرسی مونجی

هند - آسیا
V L Mehta Road, Vile Parle (W) Mumbai 400 056 Maharashtra India

موسسه مدیریت و مطالعات عالی Narsee Monjee که در سال 1981 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بمبئی (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، ماهاراشترا واقع شده است. مؤسسه مدیریت و مطالعات عالی نرسی مونجی (NMIMS) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه هند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. موسسه مدیریت و مطالعات عالی نرسی مونجی (NMIMS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. NMIMS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1157

دانشگاه ساویتریبای فوله پونا

هند - آسیا
Ganeshkhind Pune 411 007 Maharashtra India

دانشگاه ساویتریبای فوله پونا که در سال 1948 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر پونا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، ماهاراشترا واقع شده است. دانشگاه Savitribai Phule Pune که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه دانشگاه هند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی هندی است. دانشگاه Savitribai Phule Pune دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. دانشگاه Savitribai Phule Pune همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1229

دانشگاه VIT

هند - آسیا
Katpadi-Thiruvalam Road Vellore 632 014 Tamil Nadu India

دانشگاه VIT که در سال 1984 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Vellore (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، تامیل نادو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در چنای است. دانشگاه VIT (VIT) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه هند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی هندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه VIT (VIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هندی 36 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی هند را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. VIT همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1231

دانشگاه آمیتی

هند - آسیا
Amity University Campus, Sector 125 Noida 201 303 Uttar Pradesh India

دانشگاه آمیتی که در سال 2005 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک نویدا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) اوتار پرادش واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: گوالیور، جیپور. دانشگاه آمیتی (AUH) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه هند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی هندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه آمیتی (AUH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 15 ساله هندی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. AUH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1320

موسسه فناوری هند گواهاتی

هند - آسیا
Institution of Engineers Building, Panbazar Guwahati 781 039 Assam India

موسسه فناوری هند گواهاتی که در سال 1994 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر گواهاتی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، آسام واقع شده است. مؤسسه فناوری هند گواهاتی (IITG) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی وزارت توسعه منابع انسانی هند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. موسسه فناوری هند گواهاتی (IITG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله هندی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی هند را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IITG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1485

موسسه تحقیقات بنیادی تاتا

هند - آسیا
Homi Bhabha Road, Navy Nagar, Colaba Mumbai 400 005 Maharashtra India

موسسه تحقیقات بنیادی تاتا که در سال 1945 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بمبئی (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر)، ماهاراشترا واقع شده است. مؤسسه تحقیقات بنیادی تاتا (TIFR) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه هند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: زیر 250 دانشجو) است. مؤسسه تحقیقات بنیادی تاتا (TIFR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هندی با قدمت 75 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. TIFR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1529

دانشگاه جواهر لعل نهرو

هند - آسیا
New Mehrauli Road New Delhi 110 067 NCT of Delhi India

دانشگاه جواهر لعل نهرو که در سال 1969 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ دهلی نو (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر)، NCT دهلی واقع شده است. دانشگاه جواهر لعل نهرو (JNU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه هند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی هندی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000 تا 5999 دانشجو) است. دانشگاه جواهر لعل نهرو (JNU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. JNU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1548

موسسه فناوری و علم بیرلا

هند - آسیا
Vidya Vihar Pilani 333 031 Rajasthan India

مؤسسه فناوری و علم بیرلا که در سال 1964 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ پیلانی (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) راجستان واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: گوا، حیدرآباد، دبی. مؤسسه فناوری و علم بیرلا (BITS) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه دانشگاه هند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. موسسه فناوری و علم بیرلا (BITS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 56 ساله هندی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی هند را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BITS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1639

آمریتا ویشوا ویدیاپیتهام

هند - آسیا
Amritanagar PO, Ettimadai Coimbatore 641 112 Tamil Nadu India

Amrita Vishwa Vidyapeetham (دانشگاه Amrita) یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 2003 تأسیس شد که در محیط حومه شهر بزرگ کویمباتور (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) تامیل نادو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: آمریتاپوری، بنگلور، کوچی، میسور. Amrita Vishwa Vidyapeetham (AMRITA) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاهی هند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی هندی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Amrita Vishwa Vidyapeetham (AMRITA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 17 ساله هندی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AMRITA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1653

موسسه علوم هند

هند - آسیا
C V Raman Avenue Bangalore 560 012 Karnataka India

مؤسسه علوم هند که در سال 1909 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بنگلور (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، کارناتاکا واقع شده است. مؤسسه علوم هند (IIS) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه دانشگاه هند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. مؤسسه علوم هند (IIS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. IIS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1664

آکادمی آموزش عالی مانیپال

هند - آسیا
Madhav Nagar Manipal 576 104 Karnataka India

آکادمی آموزش عالی مانیپال که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ مانیپال (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر)، کارناتاکا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Udupi است. آکادمی آموزش عالی مانیپال (MAHE) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه هند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. آکادمی آموزش عالی مانیپال (MAHE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله هندی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی هند را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. MAHE همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1706

موسسه بین المللی فناوری اطلاعات، حیدرآباد

هند - آسیا
Prof. C.R. Rao Road, Gachibowli Hyderabad 500 019 Telangana India

مؤسسه بین المللی فناوری اطلاعات، حیدرآباد، در سال 1998 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ حیدرآباد (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، Telangana واقع شده است. حیدرآباد (IIIT Hyderabad) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه هند، مؤسسه بین المللی فناوری اطلاعات به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. مؤسسه بین المللی فناوری اطلاعات، حیدرآباد (IIIT Hyderabad) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 22 ساله هندی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IIIT Hyderabad همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1774

موسسه علم و فناوری SRM

هند - آسیا
SRM Nagar, Potheri, Kattankulathur Chennai 603 203 Tamil Nadu India

مؤسسه علم و فناوری SRM که در سال 1985 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ چنای (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، تامیل نادو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در دهلی است. مؤسسه علم و فناوری SRM (SRMIST) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاهی هند به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: بالای 45000 دانشجو) است. موسسه علم و فناوری SRM (SRMIST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهینامه‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هندی با قدمت 35 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی هند را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SRMIST همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1849

دانشگاه حرفه ای دوست داشتنی

هند - آسیا
Jalandhar-Delhi G.T. Road (National Highway 1) Phagwara 144 411 Punjab India

دانشگاه حرفه ای Lovely که در سال 2005 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک فاگوارا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، پنجاب واقع شده است. دانشگاه Lovely Professional (LPU) که به طور رسمی توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه هند به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی هندی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه حرفه‌ای دوست‌داشتنی (LPU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله هندی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی هند را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. LPU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1928