12 دانشگاه برتر هندوراس به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ملی خودمختار هندوراس

هندوراس - آمریکای لاتین
Boulevard Suyapa Tegucigalpa Francisco Morazan Honduras

Universidad Nacional Autónoma de Honduras (دانشگاه ملی خودمختار هندوراس) که در سال 1847 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تگوسیگالپا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 سکنه فرانسیس) واقع شده است. Universidad Nacional Autónoma de Honduras (UNAH) که به طور رسمی توسط Secretaría de Educación de Honduras (وزارت آموزش هندوراس) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی هندوراس است. Universidad Nacional Autónoma de Honduras (UNAH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 173 ساله هندوراس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی هندوراس را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNAH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1217

دانشگاه فناوری آمریکای مرکزی

هندوراس - آمریکای لاتین
Zona Jacaleapa, frente a Residencial Honduras Tegucigalpa 11101 Francisco Morazan Honduras

Universidad Tecnológica Centroamericana (دانشگاه فناوری آمریکای مرکزی) که در سال 1986 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Tegucigalpa (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 فرانسوی ساکن) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در San Pedro Sula / La Ceiba است. Universidad Tecnológica Centroamericana (UNITEC) که به طور رسمی توسط Secretaría de Educación de Honduras (وزارت آموزش هندوراس) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندوراسی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. Universidad Tecnológica Centroamericana (UNITEC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 34 ساله هندوراس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی هندوراس را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. یونیتک همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4342

دانشگاه ملی آموزشی فرانسیسکو مورازان

هندوراس - آمریکای لاتین
Calle el Dorado, Boulevard Miraflores, frente a Plaza Miraflores Tegucigalpa 11101 Francisco Morazan Honduras

Universidad Pedagógica Nacional Francisco Morazan (دانشگاه ملی آموزشی فرانسیسکو مورازان) که در سال 1956 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تگوسیگالپا (محدوده جمعیت 500,000-1,000 Franciscoazanants) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در سن پدرو سولا است. Universidad Pedagógica Nacional Francisco Morazán (UPNFM) که رسما توسط Secretaría de Educación de Honduras (وزارت آموزش هندوراس) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندوراسی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. Universidad Pedagógica Nacional Francisco Morazan (UPNFM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هندوراس 64 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی هندوراس را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UPNFM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 4499

دانشگاه کاتولیک هندوراس

هندوراس - آمریکای لاتین
Bo. Casamata Calle el Seminario 1143 Tegucigalpa 01143 Francisco Morazan Honduras

Universidad Catolica de Honduras (دانشگاه کاتولیک هندوراس) که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تگوسیگالپا (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر)، فرانسیسکو مورازان واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: San Pedro Sula، La Ceiba، Santa Rosa de Copan، Siguatepeque، Juticalpa، Choluteca، Danli. Universidad Catolica de Honduras (UNICAH) که رسماً توسط Secretaría de Educación de Honduras (وزارت آموزش هندوراس) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزشی عالی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) مختلط آموزش عالی هندوراس است که به طور رسمی وابسته به مذهب مسیحی است. . Universidad Catolica de Honduras (UNICAH) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله هندوراس دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی هندوراس را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNICAH همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4693

مدرسه کشاورزی پان آمریکایی، زامورانو

هندوراس - آمریکای لاتین
Km 30 road from Tegucigalpa to Danli, Yeguare Valley, Municipality of San Antonio de Oriente Tegucigalpa 00093 Francisco Morazan Honduras

Escuela Agrícola Panamericana، Zamorano (دانشگاه کشاورزی پانامریکن، زامورانو) در سال 1942 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ تگوسیگالپا (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000% به آن ها به آن ها انتسانتس است. به طور رسمی توسط Secretaría de Educación de Honduras (وزارت آموزش هندوراس)، Escuela Agrícola Panamericana، Zamorano (EAP) یک مؤسسه آموزش عالی هندوراسی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. Escuela Agrícola Panamericana، Zamorano (EAP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 78 ساله هندوراس دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی هندوراس را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. EAP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5235

دانشگاه فنی هندوراس

هندوراس - آمریکای لاتین
Carretera a Armenta Boulevard del Norte San Pedro Sula Cortes Honduras

Universidad Tecnológica de Honduras (دانشگاه فناوری هندوراس) که در سال 1986 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ سن پدرو سولا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) کورتس واقع شده است. Universidad Tecnológica de Honduras (UTH) که به طور رسمی توسط Secretaría de Educación de Honduras (وزارت آموزش هندوراس) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندوراسی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universidad Tecnológica de Honduras (UTH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هندوراس 34 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UTH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 6737

دانشگاه خوزه سسیلیو دل واله

هندوراس - آمریکای لاتین
Avenida Altiplano Calle Poseidon Tegucigalpa 08011 Francisco Morazan Honduras

دانشگاه خوزه سسیلیو دل واله (دانشگاه خوزه سسیلیو دل واله) که در سال 1978 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر تگوسیگالپا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر جمعیت فرانسیس) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کومایاگوا است. Universidad José Cecilio del Valle (UJCV) که رسماً توسط Secretaría de Educación de Honduras (وزارت آموزش هندوراس) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندوراسی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. Universidad José Cecilio del Valle (UJCV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 42 ساله هندوراس دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی هندوراس را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UJCV همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 7286

دانشگاه سن پدرو سولا

هندوراس - آمریکای لاتین
Avenida Circunvalacion San Pedro Sula 1064 Cortes Honduras

Universidad de San Pedro Sula (دانشگاه سان پدرو سولا) یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در سال 1978 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر بزرگ سن پدرو سولا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) کورتس واقع شده است. Universidad de San Pedro Sula (USAP) که به طور رسمی توسط Secretaría de Educación de Honduras (وزارت آموزش هندوراس) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی هندوراسی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. Universidad de San Pedro Sula (USAP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USAP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8931

دانشگاه مسیحی انجیلی هزاره جدید

هندوراس - آمریکای لاتین
Carretera al Batallón, calle los Alcaldes Comayagüela Francisco Morazan Honduras

Universidad Cristiana Evangélica Nuevo Milenio (دانشگاه مسیحی انجیلی هزاره جدید) که در سال 2001 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ کومایاگوئلا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 درهزار نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در سن پدرو سولا است. Universidad Cristiana Evangélica Nuevo Milenio (UCENM) که رسماً توسط Secretaría de Educación de Honduras (وزارت آموزش هندوراس) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3,000-3,999 دانشجو) است که یک مؤسسه آموزش عالی هندوراسی-مسیحی-وینی است. دین Universidad Cristiana Evangélica Nuevo Milenio (UCENM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 19 ساله هندوراس دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCENM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10766

دانشگاه متروپولیتن هندوراس

هندوراس - آمریکای لاتین
Plaza Colprosumah Cruce Blvd Suyapa y CentroAmerica y Plaza Criolla Blvd Morazan Tegucigalpa Francisco Morazan Honduras

دانشگاه متروپولیتانا هندوراس (دانشگاه متروپولیتن هندوراس) که در سال 2002 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تگوسیگالپا (محدوده جمعیت 500000 تا 1000000 نفر) فرانسیسکو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: San Pedro Sula، Siguatepeque، Choluteca، Gracias، Olancho، Tocoa، Tela، Santa Rosa de Copan. Universidad Metropolitana de Honduras (UMH) که به طور رسمی توسط Secretaría de Educación de Honduras (وزارت آموزش هندوراس) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط هندوراس (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه متروپولیتانا هندوراس (UMH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی هندوراسی 18 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UMH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10857