11 دانشگاه برتر هنگ کنگ به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه هنگ کنگ

هنگ کنگ - آسیا
Pok Fu Lam Road Hong Kong Hong Kong

دانشگاه هنگ کنگ که در سال 1911 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ هنگ کنگ (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه هنگ کنگ (HKU) که به طور رسمی توسط دفتر آموزش هنگ کنگ SAR به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط هنگ کنگ (محدوده ثبت نام uniRank: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه هنگ کنگ (HKU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 109 ساله HK دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. HKU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 146

دانشگاه چینی هنگ کنگ

هنگ کنگ - آسیا
Shatin, New Territories Hong Kong Hong Kong

دانشگاه چینی هنگ کنگ که در سال 1963 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ هنگ کنگ (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه چینی هنگ کنگ (CUHK) که به طور رسمی توسط دفتر آموزش هنگ کنگ SAR به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط هنگ کنگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه چینی هنگ کنگ (CUHK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 56 ساله HK دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CUHK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 165

دانشگاه علم و صنعت هنگ کنگ

هنگ کنگ - آسیا
Clear Water Bay, Kowloon Hong Kong Hong Kong

دانشگاه علم و صنعت هنگ کنگ که در سال 1991 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ هنگ کنگ (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: نانشا، شنزن. دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ (HKUST) که به طور رسمی توسط دفتر آموزش هنگ کنگ SAR به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط هنگ کنگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. دانشگاه علم و صنعت هنگ کنگ (HKUST) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله HK دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. HKUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 302

دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ

هنگ کنگ - آسیا
Hung Hom Hong Kong Hong Kong

دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ که در سال 1937 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ هنگ کنگ (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ (PolyU) که به طور رسمی توسط دفتر آموزش هنگ کنگ SAR به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط هنگ کنگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه پلی‌تکنیک هنگ کنگ (PolyU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 83 ساله HK دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PolyU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 390

دانشگاه سیتی هنگ کنگ

هنگ کنگ - آسیا
83, Tat Chee Avenue, Kowloon Hong Kong Hong Kong

دانشگاه سیتی هنگ کنگ که در سال 1984 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ هنگ کنگ (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه سیتی هنگ کنگ (CityU) که به طور رسمی توسط دفتر آموزش هنگ کنگ SAR به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط هنگ کنگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه سیتی هنگ کنگ (CityU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 36 ساله HK دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی HK را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CityU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 454

دانشگاه باپتیست هنگ کنگ

هنگ کنگ - آسیا
Kowloon Tong Hong Kong Hong Kong

دانشگاه باپتیست هنگ کنگ که در سال 1956 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ هنگ کنگ (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه باپتیست هنگ کنگ (HKBU) که به طور رسمی توسط دفتر آموزش هنگ کنگ SAR به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط هنگ کنگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-باپتیست وابسته است. دانشگاه باپتیست هنگ کنگ (HKBU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 64 ساله HK دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HKBU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 737

دانشگاه آزاد هنگ کنگ

هنگ کنگ - آسیا
30 Good Shepherd Street, Homantin, Kowloon Hong Kong Hong Kong

دانشگاه آزاد هنگ کنگ که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ هنگ کنگ (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه آزاد هنگ کنگ (OUHK) که به طور رسمی توسط شورای اعتباربخشی دانشگاهی و صلاحیت های حرفه ای هنگ کنگ به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط هنگ کنگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه آزاد هنگ کنگ (OUHK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 31 ساله HK دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. OUHK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1080

دانشگاه آموزش هنگ کنگ

هنگ کنگ - آسیا
10 Lo Ping Road, Tai Po, New Territories Hong Kong Hong Kong

دانشگاه آموزش هنگ کنگ که در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ هنگ کنگ (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه آموزش هنگ کنگ (EdUHK) که به طور رسمی توسط دفتر آموزش هنگ کنگ SAR به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط هنگ کنگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه آموزش هنگ کنگ (EdUHK) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله HK دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. EdUHK همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1254

دانشگاه لینگنان

هنگ کنگ - آسیا
8, Castle Peak Road Hong Kong Hong Kong

دانشگاه لینگنان که در سال 1967 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ هنگ کنگ (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه لینگنان (LU) که به طور رسمی توسط دفتر آموزش هنگ کنگ SAR به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط هنگ کنگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-غیر فرقه ای وابسته است. دانشگاه Lingnan (LU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 53 ساله HK دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. LU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1624

دانشگاه شو یان هنگ کنگ

هنگ کنگ - آسیا
10 Wai Tsui Crescent, Braemar Hill Road, North Point Hong Kong Hong Kong

دانشگاه شو یان هنگ کنگ که در سال 1971 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ هنگ کنگ (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در نورث پوینت است. دانشگاه شو یان هنگ کنگ (HKSYU) که به طور رسمی توسط دفتر آموزش هنگ کنگ SAR به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط هنگ کنگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه شو یان هنگ کنگ (HKSYU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 49 ساله HK دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی HK را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. HKSYU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4153