9 دانشگاه برتر واتیکان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه پاپی گریگوریان

واتیکان - اروپا
Piazza della Pilotta 4 Roma 00187 Vatican City State

Pontificia Università Gregoriana (دانشگاه پاپی گرگوریانا) در سال 1551 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر روما (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. Pontificia Università Gregoriana (UNIGRE) که به طور رسمی توسط انجمن آموزش کاتولیک ایالت شهر واتیکان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط واتیکان (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Pontificia Università Gregoriana (UNIGRE) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی واتیکان با قدمت 469 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی واتیکان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNIGRE همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2974

دانشگاه پاپی صلیب مقدس

واتیکان - اروپا
Piazza di Sant'Apollinare 49 Roma 00186 Vatican City State

Pontificia Università della Santa Croce (دانشگاه پاپی صلیب مقدس) که در سال 1984 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر روما (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Pontificia Università della Santa Croce (PUSC) که رسماً توسط انجمن آموزش کاتولیک ایالت شهر واتیکان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط واتیکان (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Pontificia Università della Santa Croce (PUSC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PUSC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3505

دانشگاه پاپی لاتران

واتیکان - اروپا
Piazza San Giovanni in Laterano, 4 Roma 00120 Vatican City State

Pontificia Università Lateranense (دانشگاه پاپی لاتران) که در سال 1773 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر روما (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. Pontificia Università Lateranense (PUL) که به طور رسمی توسط انجمن آموزش کاتولیک ایالت شهر واتیکان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط واتیکان (محدوده ثبت نام تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Pontificia Università Lateranense (PUL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 247 ساله واتیکان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PUL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4163

دانشگاه پاپی ثالسیان

واتیکان - اروپا
Piazza dell'Ateneo Salesiano, 1 Roma 00139 Vatican City State

Università Pontificia Salesiana (دانشگاه پاپی Salesian) که در سال 1940 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در کلان شهر روما (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: تورینو، اورشلیم. Università Pontificia Salesiana (UPS) که به طور رسمی توسط انجمن آموزش کاتولیک ایالت شهر واتیکان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط واتیکان است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Università Pontificia Salesiana (UPS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UPS همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5374

دانشگاه پاپی اوربانیانا

واتیکان - اروپا
Via Urbano VIII 16 Roma 00120 Vatican City State

دانشگاه Pontificia Urbaniana (دانشگاه پاپی اوربانیانا) که در سال 1627 تأسیس شد یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر روما (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Pontificia Università Urbaniana (PUU) که به طور رسمی توسط انجمن آموزش کاتولیک ایالت شهر واتیکان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط واتیکان (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Pontificia Università Urbaniana (PUU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 393 ساله واتیکان دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PUU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7265

دانشگاه پاپی سنت توماس آکویناس

واتیکان - اروپا
Largo Angelicum 1 Roma 00184 Vatican City State

Pontificia Università San Tommaso d'Aquino (دانشگاه پاپی سنت توماس آکوئیناس) در سال 1577 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر روما (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Pontificia San Tommaso d'Aquino (PUST) که رسماً توسط انجمن آموزش کاتولیک ایالت شهر واتیکان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط واتیکان بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 1000-1999 دانشجو) است که به طور رسمی به دانشگاه مسیحی وابسته است. دین دانشگاه Pontificia San Tommaso d'Aquino (PUST) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 443 ساله واتیکان دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی واتیکان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. PUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7804
رتبه جهانی: 8558

مؤسسه پاپی باستان شناسی مسیحی

واتیکان - اروپا
Via Napoleone III, 1 Roma 00185 Vatican City State

Pontificio Istituto di Archeologia Cristiana (موسسه پاپی باستان شناسی مسیحی) که در سال 1925 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر روما (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. Pontificio Istituto di Archeologia Cristiana (PIAC) که به طور رسمی توسط انجمن آموزش کاتولیک ایالت شهر واتیکان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط واتیکان بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: زیر 250 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Pontificio Istituto di Archeologia Cristiana (PIAC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی واتیکان 95 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PIAC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9293

کمکی دانشکده علوم تربیتی پاپی

واتیکان - اروپا
Via Cremolino, 141 Roma 00166 Vatican City State

Pontificia Facoltà di Scienze dell'Educazione Auxilium (کمک دانشکده علوم تربیتی پاپی) که در سال 1954 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر روما (محدوده جمعیت 1,000-50,000000000000-1000 بیت). Pontificia Facoltà di Scienze dell'Educazione Auxilium (PFSE) که به طور رسمی توسط انجمن آموزش کاتولیک ایالت شهر واتیکان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط واتیکان بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 250-499 دانشجو) است که به طور رسمی به مسیحیان وابسته است. مذهب کاتولیک. Pontificia Facoltà di Scienze dell'Educazione Auxilium (PFSE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه می‌شود. از مطالعه برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 66 ساله واتیکان دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. PFSE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9603