55 دانشگاه برتر ونزوئلا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه آند

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Avenida 3 - Edificio del Rectorado Merida 5101 Merida Venezuela

Universidad de Los Andes (دانشگاه آند) که در سال 1810 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک مریدا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Trujillo و Tachira است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، دانشگاه لس آند (ULA) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 40،099-40 دانشجو) ) موسسه آموزش عالی مختلط ونزوئلا. Universidad de Los Andes (ULA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی ونزوئلا با قدمت 210 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی ونزوئلا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. ULA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1098

دانشگاه مرکزی ونزوئلا

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Apartado postal 1050 - Ciudad Universitaria Caracas 1051 Caracas Venezuela

دانشگاه مرکزی ونزوئلا (دانشگاه مرکزی ونزوئلا) که در سال 1721 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کاراکاس (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، دانشگاه مرکزی ونزوئلا (UCV) به رسمیت شناخته شده است (UCV) بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام دانشگاهی: بالای 450 دانشجو) موسسه آموزش عالی مختلط ونزوئلا دانشگاه مرکزی ونزوئلا (UCV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ونزوئلا با قدمت 299 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UCV همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1390

دانشگاه کاتولیک آندرس بلو

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Avenida Independencia Caracas Caracas Venezuela

Universidad Católica Andres Bello (دانشگاه کاتولیک آندرس بلو) که در سال 1953 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر کاراکاس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Ministryio del Poder Popular para Educación Universitaria، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، دانشگاه Católica Andres Bello (UCAB) یک موسسه آموزش عالی مختلط ونزوئلا است که به طور رسمی وابسته به مسیحیان است. مذهب کاتولیک. Universidad Católica Andres Bello (UCAB) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCAB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1413

دانشگاه سیمون بولیوار

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Sartenejas, Baruta, Edo. Miranda - Apartado 89000 Caracas Caracas Venezuela

دانشگاه سیمون بولیوار (دانشگاه سیمون بولیوار، ونزوئلا) که در سال 1967 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر کاراکاس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، دانشگاه سیمون بولیوار (USB) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 10090-10900 دانشجو). موسسه آموزش عالی ونزوئلا Universidad Simón Bolívar (USB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1968

دانشگاه کارابوبو

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Avenida Bolívar Norte Valencia Carabobo Venezuela

Universidad de Carabobo (دانشگاه Carabobo) یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1833 تأسیس شد که در محیط شهری کلانشهر والنسیا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کارابوبو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Maracay و Puerto Cabello است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، دانشگاه کارابوبو (UC) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام یکسان: بیش از 45000 دانشجو) موسسه آموزش عالی ونزوئلا Universidad de Carabobo (UC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی ونزوئلا با قدمت 187 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2455

Universidad Centro Occidental Lisandro Alvarado

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Carrera 19 entre Calles 8 y 9 Barquisimeto Lara Venezuela

Universidad Centro Occidental Lisandro Alvarado (دانشگاه مرکزی غربی لیساندرو آلوارادو) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1962 تأسیس شد که در شهر بزرگ Barquisimeto (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) لارا واقع شده است. رسماً توسط Ministryio del Poder Popular para Educación Universitaria، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، Universidad Centro Occidental Lisandro Alvarado (UCLA) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ونزوئلا است. Universidad Centro Occidental Lisandro Alvarado (UCLA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ونزوئلا با قدمت 58 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UCLA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3021

دانشگاه متروپولیتن

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Apartado postal 76819.1, Distribuidor Universidad, Autopista Petare-Guarenas, La Urbina Caracas 1070 Caracas Venezuela

Universidad Metropolitana (دانشگاه متروپولیتن) که در سال 1965 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلانشهر کاراکاس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، دانشگاه متروپولیتانا (UNIMET) به رسمیت شناخته شده است. موسسه آموزش عالی. Universidad Metropolitana (UNIMET) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 55 ساله ونزوئلا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. یونیمت همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3602

دانشگاه دکتر رافائل بلوسو چاسین

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Avenida Goajira con Prolongación Circunvalación N°2, frente a la Plaza de Toros Maracaibo 4002 Zulia Venezuela

دانشگاه دکتر رافائل بلوسو چاسین (دانشگاه رافائل بلوسو چاسین) که در سال 1989 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ماراکایبو (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,0000000000000000000000000 تا 000 هزار بیت) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، دانشگاه دکتر رافائل بلوسو چاسین (URBE) به رسمیت شناخته شده است. دانشجویان) مؤسسه آموزش عالی مختلط ونزوئلا که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه دکتر رافائل بلوسو چاسین (URBE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 30 ساله ونزوئلا دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. URBE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4206

دانشگاه ملی تجربی دشت غربی

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Avenida 23 de Enero Barinas Barinas Venezuela

Universidad Nacional Experimental de los Llanos Occidentales (دانشگاه ملی تجربی دشت‌های غربی) که در سال 1975 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک باریناس (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Ministryio del Poder Popular para Educación Universitaria، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، Universidad Nacional Experimental de los Llanos Occidentales (UNELLEZ) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ونزوئلا به رسمیت شناخته شده است. Universidad Nacional Experimental de los Llanos Occidentales (UNELLEZ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNELLEZ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5664

دانشگاه ملی تجربی تاچیرا

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Avenida Universidad San Cristóbal 5001 Tachira Venezuela

Universidad Nacional Experimental del Táchira (دانشگاه ملی تجربی تاچیرا) که در سال 1974 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک سن کریستوبال (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، تاچیرا واقع شده است. رسماً توسط Ministryio del Poder Popular para Educación Universitaria، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، دانشگاه ملی تجربی دل تاچیرا (UNET) یک تعداد بزرگ (دانشجویان با رتبه ثبت نام، 0909-10) بزرگ است. ) موسسه آموزش عالی مختلط ونزوئلا. Universidad Nacional Experimental del Táchira (UNET) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی ونزوئلا با قدمت 46 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. UNET همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5817

دانشگاه اسپارت جدید

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Avenida Sur 7, Urbanización Los Naranjos Caracas Caracas Venezuela

Universidad Nueva Esparta (دانشگاه اسپارتای جدید) که در سال 1989 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر کاراکاس (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط Ministryio del Poder Popular para Educación Universitaria، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، Universidad Nueva Esparta (UNE) یک مؤسسه آموزش عالی ونزوئلای مختلط است. Universidad Nueva Esparta (UNE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ونزوئلا با قدمت 31 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UNE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5884

دانشگاه یاکامبو

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Calle 42 entre carreras 15 y 16, Edificio Yanara, Planta Baja Barquisimeto Lara Venezuela

دانشگاه یاکامبو (دانشگاه یاکامبو) که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ بارکیسیمتو (محدوده جمعیتی 500000 تا 1000000 نفر) لارا واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، دانشگاه یاکامبو (YACAMBU) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ونزوئلا به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه یاکامبو (YACAMBU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ونزوئلا با قدمت 31 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. YACAMBU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5955

دانشگاه ملی تجربی گویان

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Avenida las Amèricas, Edificio General de Seguros PH Ciudad Guayana 8050 Bolivar Venezuela

Universidad Nacional Experimental de Guayana (دانشگاه ملی تجربی گوایانا، Puerto Ordaz) که در سال 1982 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ سیوداد گوایانا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. ، بولیوار. رسماً توسط Ministryio del Poder Popular para Educación Universitaria، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، Universidad Nacional Experimental de Guayana (UNEG) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام uniRank: 9950) دانشجویان) مؤسسه آموزش عالی مختلط ونزوئلا. Universidad Nacional Experimental de Guayana (UNEG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی ونزوئلا با قدمت 38 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی ونزوئلا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNEG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7197

دانشگاه بولیواری ونزوئلا

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Avenida Leonardo Da Vinci Caracas Caracas Venezuela

Universidad Bolivariana de Venezuela (دانشگاه بولیواری ونزوئلا) که در سال 2003 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر کاراکاس (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Punto Fijo، Maturín، Ciudad Bolívar، Maracaibo، Ciudad Guayana، Barinitas، Maracay، San Cristóbal. رسماً توسط وزارت آموزش عالی، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، دانشگاه بولیواریانا ونزوئلا (UBV) بسیار بزرگ است (دانشجویان با رتبه ثبت نام: 000 بالای 4) به رسمیت شناخته شده است. موسسه آموزش عالی مختلط ونزوئلا Universidad Bolivariana de Venezuela (UBV) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UBV همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7292

کالج سانتا ماریا

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Carretera Petare-Santa Lucía, Campus La Florencia, Km4 Caracas Caracas Venezuela

دانشگاه سانتا ماریا (دانشگاه سانتا ماریا) که در سال 1953 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر کاراکاس (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، دانشگاه سانتا ماریا (USM) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 20000-9992 دانشجوی مشترک) موسسه آموزش عالی ونزوئلا دانشگاه سانتا ماریا (USM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7454

دانشگاه کاتولیک تاچیرا

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Calle 14 con Carrera 14, Barrio Obrero San Cristóbal Tachira Venezuela

دانشگاه کاتولیکا دل تاچیرا (دانشگاه کاتولیک تاچیرا) که در سال 1982 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک سان کریستوبال (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، تاچیرا واقع شده است. رسماً توسط Ministryio del Poder Popular para Educación Universitaria، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، دانشگاه Católica del Táchira (UCAT) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ونزوئلا است که به طور رسمی یک مؤسسه آموزش عالی مسیحی دارد. مذهب کاتولیک. Universidad Católica del Táchira (UCAT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی ونزوئلا با قدمت 38 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UCAT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7894

دانشگاه دویستمین سالگرد آراگوآ

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Avenida Intercomunal Santiago Maríno - c/c Cruce con Avenida Universidad, San Joaquín de Turmero Maracay 2115 Aragua Venezuela

Universidad Bicentenaria de Aragua (دانشگاه دویستمین سالگرد آراگوا) که در سال 1986 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ ماراکای (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) آراگوا واقع شده است. رسماً توسط Ministryio del Poder Popular para Educación Universitaria، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، Universidad Bicentenaria de Aragua (UBA) یک موسسه آموزش عالی مختلط ونزوئلا است که به طور رسمی وابسته به مسیحیان است. مذهب کاتولیک. Universidad Bicentenaria de Aragua (UBA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی ونزوئلا با قدمت 34 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UBA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8028

دانشگاه کاتولیک سیسیلیو آکوستا

ونزوئلا - آمریکای لاتین
Urb. La Paz, II Etapa, calle 98 con Avenida 54-A Maracaibo Zulia Venezuela

دانشگاه کاتولیکا سیسیلیو آکوستا (دانشگاه کاتولیک سسیلیو آکوستا) که در سال 1983 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر ماراکایبو (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، زولیا واقع شده است. رسماً توسط Ministryio del Poder Popular para Educación Universitaria، Ciencia y Tecnología، ونزوئلا (وزارت آموزش عالی، علم و فناوری ونزوئلا)، دانشگاه Católica Cecilio Acosta (UNICA) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ونزوئلا است که به طور رسمی یک مؤسسه آموزش عالی مسیحی-مسیحی است. مذهب کاتولیک. Universidad Católica Cecilio Acosta (UNICA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی ونزوئلا با قدمت 37 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UNICA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8035