73 دانشگاه برتر ویتنام به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ملی ویتنام، هانوی

ویتنام - آسیا
144 Xuan Thuy Street, Cau Giay District Hanoi 10000 Red River Delta Vietnam

دانشگاه ملی ویتنام در سال 1906 تأسیس شد، هانوی یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ هانوی (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، دلتای رودخانه قرمز واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام، دانشگاه ملی ویتنام، هانوی (VNU) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی ویتنامی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام uniRank: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه ملی ویتنام، هانوی (VNU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 114 ساله ویتنامی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی ویتنامی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. VNU همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1918

دانشگاه علم و صنعت هانوی

ویتنام - آسیا
No. 1, Dai Co Viêt Hanoi Red River Delta Vietnam

دانشگاه علم و صنعت هانوی که در سال 1956 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ هانوی (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر)، دلتای رودخانه قرمز واقع شده است. دانشگاه علوم و فناوری هانوی (HUST) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 40000-44999 دانشجو) است. دانشگاه علم و فناوری هانوی (HUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 63 ساله ویتنامی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی ویتنامی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2753

دانشگاه صنعتی هوشی مین

ویتنام - آسیا
268 Ly Thuong Kiet Street, District 10 Ho Chi Minh City Southeast Region Vietnam

دانشگاه فناوری هوشی مین سیتی که در سال 1957 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ هوشی مین (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، منطقه جنوب شرقی واقع شده است. دانشگاه فناوری شهر هوشی مین (HCMUT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه صنعتی هوشی مین (HCMUT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 63 ساله ویتنامی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی ویتنامی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. HCMUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3215

دانشگاه Can Tho

ویتنام - آسیا
3/2 Street, Xuan Khanh Ward, Ninh Kieu District Can Tho 92000 Mekong Delta Vietnam

دانشگاه Can Tho که در سال 1966 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر Can Tho (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) دلتای مکونگ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Hau Giang است. دانشگاه Can Tho (CTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: 35,000-39,999 دانشجو) است. دانشگاه Can Tho (CTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 54 ساله ویتنامی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ویتنامی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 3444

دانشگاه دانانگ

ویتنام - آسیا
41 Le Duan Street, Hai Chau Da Nang South Central Coast Vietnam

دانشگاه دانانگ که در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر دا نانگ (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر)، ساحل مرکزی جنوبی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Kon Tum است. دانشگاه دانانگ (UD) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ویتنامی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه دا نانگ (UD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3486

دانشگاه اقتصاد هوشی مین

ویتنام - آسیا
59 C, Nguyen Dinh Chieu Street Ho Chi Minh City Southeast Region Vietnam

دانشگاه اقتصاد هوشی مین سیتی که در سال 1976 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ هوشی مین (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، منطقه جنوب شرقی واقع شده است. دانشگاه اقتصاد هوشی مین سیتی (UEH) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه اقتصاد هوشی مین سیتی (UEH) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 43 ساله ویتنامی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UEH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4363

دانشگاه اقتصاد ملی

ویتنام - آسیا
207 Duòng Giai Phong Hanoi Red River Delta Vietnam

دانشگاه اقتصاد ملی که در سال 1956 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ هانوی (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر)، دلتای رودخانه قرمز واقع شده است. دانشگاه اقتصاد ملی (NEU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. دانشگاه اقتصاد ملی (NEU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. NEU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4656

دانشگاه دوی تان

ویتنام - آسیا
254 Nguyen Van Linh Str., Thanh Khe Da Nang 550000 South Central Coast Vietnam

دانشگاه دوی تان که در سال 1994 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلانشهر دا نانگ (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر)، ساحل مرکزی جنوبی واقع شده است. دانشگاه دوی تان (DTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه دوی تان (DTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله ویتنامی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی ویتنامی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. DTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4993

دانشگاه ملی آموزش هانوی

ویتنام - آسیا
136 Xuan Thuy Street, Cau Giay District Hanoi Red River Delta Vietnam

دانشگاه ملی آموزش و پرورش هانوی که در سال 1951 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ هانوی (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، دلتای رودخانه قرمز واقع شده است. دانشگاه ملی آموزش و پرورش هانوی (HNUE) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ویتنامی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه ملی آموزش و پرورش هانوی (HNUE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. HNUE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5167

دانشگاه ملی ویتنام، شهر هوشی مین

ویتنام - آسیا
3, Công-Trùong Quôc té Ho Chi Minh City Southeast Region Vietnam

دانشگاه ملی ویتنام، شهر هوشی مین، در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ شهر هوشی مین (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، منطقه جنوب شرقی واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام، دانشگاه ملی ویتنام، شهر هوشی مین (VNU-HCM) یک مؤسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه ملی ویتنام، شهر هوشی مین (VNU-HCM) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله ویتنامی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. VNU-HCM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5209

VNUHCM - دانشگاه علوم

ویتنام - آسیا
227 Nguyen Van Cu Street, District 5 Ho Chi Minh City Southeast Region Vietnam

VNUHCM - دانشگاه علوم یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ شهر هوشی مین (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، منطقه جنوب شرقی واقع شده است. VNUHCM - دانشگاه علوم (VNUHCM-US) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. VNUHCM - دانشگاه علوم (VNUHCM-US) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 79 ساله ویتنامی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ویتنامی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. VNUHCM-US همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورس تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری. .

رتبه جهانی: 5558

دانشگاه هو

ویتنام - آسیا
3 Le Loi St. Hue 59000 North Central Coast Vietnam

دانشگاه Hue که در سال 1957 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Hue (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، ساحل مرکزی شمالی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در دونگ ها و ها تین است. دانشگاه Hue (HU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه Hue (HU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 63 ساله ویتنامی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی ویتنامی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5622

دانشگاه کشاورزی و جنگلداری هوشی مین

ویتنام - آسیا
Quarter 6, Linh Trung ward Ho Chi Minh City Southeast Region Vietnam

دانشگاه کشاورزی و جنگلداری هوشی مین سیتی در سال 1955 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی کلان شهر بزرگ هوشی مین (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، منطقه جنوب شرقی واقع شده است. دانشگاه کشاورزی و جنگلداری هوشی مین (HCMUAF) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه کشاورزی و جنگل‌داری هوشی مین (HCMUAF) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین رشته می‌شود. زمینه های مطالعه برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 65 ساله ویتنامی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی ویتنامی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HCMUAF همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5626

دانشگاه صنعت و آموزش هوشی مین

ویتنام - آسیا
N.01 Vo Van Ngan Street, Thu Duc District Ho Chi Minh City 70000 Southeast Region Vietnam

دانشگاه فناوری و آموزش هوشی مین در سال 1962 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ شهر هوشی مین (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، منطقه جنوب شرقی واقع شده است. دانشگاه فناوری و آموزش شهر هوشی مین (HCMUTE) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه فناوری و آموزش شهر هوشی مین (HCMUTE) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین رشته می شود. زمینه های مطالعه برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 57 ساله ویتنامی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی ویتنامی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HCMUTE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5691

دانشگاه تجارت خارجی

ویتنام - آسیا
91 Chua Lang Street, Dong Da District Hanoi 100000 Red River Delta Vietnam

دانشگاه تجارت خارجی که در سال 1960 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ هانوی (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، دلتای رودخانه قرمز واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: شهر هوشی مین، کوانگ نین. دانشگاه تجارت خارجی (FTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه تجارت خارجی (FTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 60 ساله ویتنامی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی ویتنامی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. FTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5796

دانشگاه تایلند نگوین

ویتنام - آسیا
Tan Thinh Ward Thai Nguyen Northeast Region Vietnam

دانشگاه تایلند نگوین که در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک تایلند نگوین (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، منطقه شمال شرقی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در ین بای است. دانشگاه تایلند نگوین (TNU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه تایلند نگوین (TNU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله ویتنامی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TNU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 5801

دانشگاه علوم اجتماعی و انسانی هوشی مین

ویتنام - آسیا
10-12 Dinh Tien Hoang, Ben Nghe Ward, District 1 Ho Chi Minh City Southeast Region Vietnam

دانشگاه علوم اجتماعی و علوم انسانی هوشی مین سیتی در سال 1955 تاسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ هوشی مین (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) منطقه جنوب شرقی واقع شده است. دانشگاه علوم اجتماعی و علوم انسانی شهر هوشی مین (HCMUSSH) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه علوم اجتماعی و انسانی شهر هوشی مین (HCMUSSH) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. HCMUSSH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5918

دانشگاه علوم VNU

ویتنام - آسیا
334 Nguyen Trai, Thanh Xuan Hanoi Red River Delta Vietnam

دانشگاه علوم VNU که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ هانوی (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر)، دلتای رودخانه قرمز واقع شده است. دانشگاه علوم VNU (HUS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش ویتنام به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ویتنامی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه علوم VNU (HUS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. HUS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 5992