22 دانشگاه برتر پاناما به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه تکنولوژی پاناما

پاناما - آمریکای لاتین
Avenida Universidad Tecnológica de Panamá, Campus Víctor Levi Sasso Panama City 0819-07289 Panama Panama

Universidad Tecnológica de Panama (دانشگاه فناوری پاناما) که در سال 1981 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ پاناما سیتی (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) پاناما واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Azuero، Bocas del Toro، Cocle، Colon، Chirqui، Chorrera، Veraguas. دانشگاه فنی پاناما (UTP) که به طور رسمی توسط Consejo Nacional de Evaluacion y Acreditacion Universitaria de Panama (شورای ملی ارزیابی و اعتبارسنجی دانشگاه پاناما) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 15000-19999 دانشجوی آموزش عالی مشترک در پاناما) . Universidad Tecnológica de Panama (UTP) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پانامایی 39 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی پانامایی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UTP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های یادگیری از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2603

دانشگاه ایالتی فلوریدا شهر پاناما

پاناما - آمریکای لاتین
Ernesto Castillero Panama City Panama Panama

دانشگاه ایالتی فلوریدا پاناما سیتی در سال 1982 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ پاناما سیتی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) پاناما واقع شده است. دانشگاه ایالتی فلوریدا پاناما سیتی (FSU Panama) که به طور رسمی توسط انجمن جنوبی کالج ها و مدارس کمیسیون کالج ها به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط پانامایی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی فلوریدا پاناما سیتی (FSU پاناما) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پانامایی 38 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی پانامایی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. FSU پاناما همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5384

دانشگاه لاتین پاناما

پاناما - آمریکای لاتین
Calle Aragón, Ave. Ricardo J Alfaro Panama City Panama Panama

Universidad Latina de Panama (دانشگاه لاتین پاناما) که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ پاناما سیتی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) پاناما واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: سانتیاگو، آزوئرو، دیوید، پنونومه. دانشگاه لاتین پاناما (ULATINA) که به طور رسمی توسط Consejo Nacional de Evaluacion y Acreditacion Universitaria de Panama (شورای ملی ارزیابی و اعتباربخشی دانشگاه پاناما) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 8000-8999 دانشجوی دانشگاهی بالاتر). موسسه آموزشی. Universidad Latina de Panama (ULATINA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. ULATINA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5402

دانشگاه کاتولیک سانتا ماریا لا آنتیگوا

پاناما - آمریکای لاتین
Avenida Ricardo J. Alfaro s/n Panama City 0819-08550 Panama Panama

دانشگاه کاتولیکا سانتا ماریا لا آنتیگوا (دانشگاه کاتولیک سانتا ماریا لا آنتیگوا) که در سال 1965 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ پاناما سیتی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. پاناما این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Chiriquí، Azuero، Colón، Santiago. دانشگاه کاتولیکا سانتا ماریا لا آنتیگوا (USMA) که به طور رسمی توسط Consejo Nacional de Evaluacion y Acreditacion Universitaria de Panama (شورای ملی ارزیابی و اعتباربخشی دانشگاه پاناما) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 4000-4999 دانشجوی دانشگاهی بالاتر). مؤسسه آموزشی که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه کاتولیکا سانتا ماریا لا آنتیگوا (USMA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پانامایی 55 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USMA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 5701

دانشگاه آموزش، علم و صنعت متروپولیتن

پاناما - آمریکای لاتین
Calle L A Edificio 49 B, Oeste Panama City Panama Panama

Universidad Metropolitana de Educacion, Ciencia y Tecnologia (دانشگاه متروپولیتن آموزش، علم و فناوری) که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی است که در شهر بزرگ پاناما سیتی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) پاناما واقع شده است. Universidad Metropolitana de Educacion, Ciencia y Tecnologia (UMECIT) که توسط Consejo Nacional de Evaluacion y Acreditacion Universitaria de Panama (شورای ملی ارزیابی و اعتباربخشی دانشگاه پاناما) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی پانامایی است. Universidad Metropolitana de Educacion, Ciencia y Tecnologia (UMECIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UMECIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6331

دانشگاه تخصصی قاره آمریکا

پاناما - آمریکای لاتین
Corregimiento de Ancón, Albrook, Paseo Diógenes de la Rosa, Edificios 806 y 808 Panama City Panama Panama

Universidad Especializada de Las Americas (دانشگاه تخصصی آمریکا) که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ پاناما سیتی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) پاناما واقع شده است. Universidad Especializada de Las Americas (UDELAS) که توسط Consejo Nacional de Evaluacion y Acreditacion Universitaria de Panama (شورای ملی ارزیابی و اعتباربخشی دانشگاه پاناما) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی پانامایی است. Universidad Especializada de Las Americas (UDELAS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UDELAS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8295

دانشگاه فنی اوتیما

پاناما - آمریکای لاتین
Edificio Plaza Oteima, Calle D. Norte entre Ave. 1era y 2da Este David Chiriqui Panama

Universidad Tecnológica Oteima (دانشگاه فناوری Oteima) که در سال 1986 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی است که در شهر کوچک دیوید (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) Chiriqui واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در شهر پاناما است. Universidad Tecnológica Oteima (UTEIMA) که توسط Consejo Nacional de Evaluacion y Acreditacion Universitaria de Panama (شورای ملی ارزیابی و اعتبارسنجی دانشگاه پاناما) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی پانامایی است. Universidad Tecnológica Oteima (UTEIMA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UTEIMA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9486

دانشگاه بین المللی دریایی پاناما

پاناما - آمریکای لاتین
La Boca, Edificio 911 Panama City Panama Panama

Universidad Marítima Internacional de Panama (دانشگاه بین‌المللی دریایی پاناما) که در سال 2005 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی است که در شهر بزرگ پاناما سیتی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) پاناما واقع شده است. Universidad Marítima Internacional de Panama (UMIP) که توسط Consejo Nacional de Evaluacion y Acreditacion Universitaria de Panama (شورای ملی ارزیابی و اعتبارسنجی دانشگاه پاناما) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی پانامایی مختلط است. دانشگاه ماریتیما بین‌المللی پاناما (UMIP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UMIP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9559

دانشگاه تجارت خارجی آمریکای لاتین

پاناما - آمریکای لاتین
El Cangrejo, Calle F al lado del Antiguo Teatro la Cúpula Panama City Panama Panama

Universidad Latinamericana de Comercio Exterior (دانشگاه تجارت خارجی آمریکای لاتین) که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی است که در شهر بزرگ پاناما سیتی (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) پاناما واقع شده است. Universidad Latinamericana de Comercio Exterior (ULACEX) که توسط Consejo Nacional de Evaluacion y Acreditacion Universitaria de Panama (شورای ملی ارزیابی و اعتبار بخشی دانشگاه پاناما) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی پانامایی است. Universidad Latinamericana de Comercio Exterior (ULACEX) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ULACEX همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12061

دانشگاه تخصصی حسابداری عمومی پاناما

پاناما - آمریکای لاتین
Via España, Edificio Cromos, Piso #2, frente a Galerías Obarrio Panama City Panama Panama

Universidad Especializada del Contador Público de Panama (دانشگاه تخصصی حسابدار دولتی خبره) که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ پاناما سیتی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) پاناما واقع شده است. Universidad Especializada del Contador Público de Panama (UNESCPA) که توسط Consejo Nacional de Evaluacion y Acreditacion Universitaria de Panama (شورای ملی ارزیابی و اعتبار بخشی دانشگاه پاناما) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی پانامایی است. Universidad Especializada del Contador Público de Panama (UNESCPA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNESCPA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12690