6 دانشگاه برتر پاپوآ نو گینه به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه صنعتی پاپوآ گینه نو

پاپوآ نو گینه - اقیانوسیه
Private Mail Bag Lae Morobe Papua New Guinea

دانشگاه صنعتی پاپوآ گینه نو که در سال 1965 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Lae (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Morobe واقع شده است. دانشگاه صنعتی پاپوآ گینه نو که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری پاپوآ گینه نو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط پاپوآ گینه نو (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. دانشگاه صنعتی پاپوآ گینه نو دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشگاه صنعتی پاپوآ گینه نو همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5057

دانشگاه کلام الهی

پاپوآ نو گینه - اقیانوسیه
PO Box 483 Madang Madang Papua New Guinea

دانشگاه Divine Word که در سال 1980 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ مادانگ (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) واقع شده است. دانشگاه Divine Word (DWU) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری پاپوآ گینه نو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط پاپوآ گینه نو کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 2000-2999 دانشجو) است که به طور رسمی به مسیحیان وابسته است. -دین کاتولیک دانشگاه Divine Word (DWU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 40 ساله پاپوآ گینه نو دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. DWU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6293

دانشگاه پاپوآ گینه نو

پاپوآ نو گینه - اقیانوسیه
PO Box 320 Port Moresby National Capital District Papua New Guinea

دانشگاه پاپوآ گینه نو که در سال 1966 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط پورت مورسبی (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، منطقه پایتخت ملی واقع شده است. دانشگاه پاپوآ گینه نو (UPNG) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری پاپوآ گینه نو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط پاپوآ گینه نو است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو). دانشگاه پاپوآ گینه نو (UPNG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UPNG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8447

دانشگاه گوروکا

پاپوآ نو گینه - اقیانوسیه
PO Box 1078 Goroka Eastern Highlands Papua New Guinea

دانشگاه گوروکا که در سال 1968 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ گوروکا (محدوده جمعیت 10000 تا 49999 نفر)، Highlands شرقی واقع شده است. دانشگاه گوروکا (UOG) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری پاپوآ گینه نو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است که در پاپوآ گینه نو تحصیل می کند. دانشگاه گوروکا (UOG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UOG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9489

دانشگاه ادونتیست اقیانوس آرام

پاپوآ نو گینه - اقیانوسیه
Private Mail Bag Boroko National Capital District Papua New Guinea

دانشگاه ادونتیست اقیانوس آرام که در سال 1984 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در بوروکو، منطقه پایتخت ملی واقع شده است. دانشگاه ادونتیست اقیانوس آرام (PAU) که به طور رسمی توسط دپارتمان آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری پاپوآ گینه نو به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط پاپوآ گینه نو بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 250-499 دانشجو) است که به طور رسمی به این دانشگاه وابسته است. دین مسیحی-ادونتیست. دانشگاه Adventist Pacific (PAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. PAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10412

دانشگاه منابع طبیعی و محیط زیست PNG

پاپوآ نو گینه - اقیانوسیه
PO Box 163 Vudal 613 East New Britain Papua New Guinea

دانشگاه منابع طبیعی و محیط زیست PNG که در سال 1965 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر بزرگ وودال (محدوده جمعیت 10000 تا 49999 نفر) در شرق بریتانیا واقع شده است. دانشگاه منابع طبیعی و محیط زیست PNG (PNG-UNRE) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، تحقیقات، علم و فناوری پاپوآ گینه نو به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه مختلط پاپوآ گینه نو بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) بالاترین سطح پاپوآ گینه نو. موسسه آموزشی. دانشگاه منابع طبیعی و محیط زیست PNG (PNG-UNRE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین رشته می‌شود. زمینه های مطالعه برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 55 ساله پاپوآ گینه نو دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی پاپوآ گینه نو را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PNG-UNRE همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12520