177 دانشگاه برتر پاکستان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه پنجاب

پاکستان - آسیا
Quaid-e-Azam Campus, PO Box No. 54590 Lahore 54590 Punjab Pakistan

دانشگاه پنجاب که در سال 1882 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لاهور (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر)، پنجاب واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Gujranwala، Jehlum. به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه پنجاب (PU) یک مؤسسه آموزش عالی پاکستانی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000 تا 34,999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه پنجاب (PU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی پاکستانی با قدمت 138 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی پاکستان را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1690

دانشگاه آقاخان

پاکستان - آسیا
Stadium Road, PO Box 3500 Karachi 74800 Sindh Pakistan

دانشگاه آقاخان که در سال 1983 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ کراچی (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر)، سند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: لندن، نایروبی، کامپالا، دارالسلام، کابل. دانشگاه آقاخان (AKU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پاکستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000 تا 2999 دانشجو) است. دانشگاه آقاخان (AKU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پاکستانی با قدمت 37 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. AKU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1915

دانشگاه ملی علم و صنعت

پاکستان - آسیا
Sector H-12 Islamabad 44000 Islamabad CT Pakistan

دانشگاه ملی علوم و فناوری که در سال 1991 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر اسلام آباد (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) اسلام آباد CT واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: کراچی، راولپندی، ریسالپور. دانشگاه ملی علوم و فناوری (NUST) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پاکستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه ملی علوم و فناوری (NUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله پاکستانی دارای یک خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2157

دانشگاه علوم مدیریت لاهور

پاکستان - آسیا
Sector U, D.H.A Lahore 54792 Punjab Pakistan

دانشگاه علوم مدیریت لاهور که در سال 1985 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لاهور (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر)، پنجاب واقع شده است. دانشگاه علوم مدیریت لاهور (LUMS) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پاکستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه علوم مدیریت لاهور (LUMS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پاکستانی با قدمت 35 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. LUMS همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2225

دانشگاه مدیریت و صنعت

پاکستان - آسیا
Block C-2, Johar Town Lahore 54600 Punjab Pakistan

دانشگاه مدیریت و فناوری که در سال 1990 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لاهور (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر)، پنجاب واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در سیالکوت می باشد. دانشگاه مدیریت و فناوری (UMT) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پاکستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 8000-8999 دانشجو) است. دانشگاه مدیریت و فناوری (UMT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UMT همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2230

دانشگاه لاهور

پاکستان - آسیا
1 Km Defense Road, near Bhobtian Chowk, Raiwind Road Lahore 54600 Punjab Pakistan

دانشگاه لاهور که در سال 1999 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لاهور (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر)، پنجاب واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: اسلام آباد، سرگودا، گجرات. دانشگاه لاهور (UOL) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پاکستانی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30,000 تا 34,999 دانشجو) است. دانشگاه لاهور (UOL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 21 ساله پاکستانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی پاکستان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UOL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2776

موسسه فناوری اطلاعات COMSATS

پاکستان - آسیا
Park Road, Chak Shahzad Islamabad 44000 Islamabad CT Pakistan

مؤسسه فناوری اطلاعات COMSATS که در سال 2000 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر اسلام آباد (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) اسلام آباد CT واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: ابوت آباد، اتوک، لاهور، وه، وهاری، صحیوال. مؤسسه فناوری اطلاعات COMSATS (CIIT) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پاکستانی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. مؤسسه فناوری اطلاعات COMSATS (CIIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله پاکستانی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی پاکستان را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CIIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2906

دانشگاه بحریه

پاکستان - آسیا
Shangrila Road, Sector E-8 Islamabad 44000 Islamabad CT Pakistan

دانشگاه بحریه که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر اسلام آباد (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) اسلام آباد CT واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: کراچی، لاهور. دانشگاه باهریا (BU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پاکستانی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه باهریا (BU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. BU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3238

دانشگاه مهندسی و فناوری، لاهور

پاکستان - آسیا
Lahore Grand Trunk Road Lahore 54890 Punjab Pakistan

در سال 1962، دانشگاه مهندسی و فناوری، لاهور، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لاهور (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، پنجاب واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: کلاشاه کاکو، فیصل آباد، گجرانوالا، ناروال. به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان، دانشگاه مهندسی و فناوری، لاهور (UET Lahore) به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه مهندسی و فناوری لاهور (UET Lahore) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UET لاهور همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3470

دانشگاه کشاورزی فیصل آباد

پاکستان - آسیا
Jail Road Faisalabad 38040 Punjab Pakistan

دانشگاه کشاورزی فیصل آباد در سال 1961 تاسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر فیصل آباد (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) پنجاب واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Toba Tek Singh، Depalpur، Burewala. به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه کشاورزی، فیصل آباد (UAF) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط پاکستانی بزرگ (محدوده ثبت نام بدون رتبه: 15000-19999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه کشاورزی فیصل آباد (UAF) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 59 ساله پاکستانی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی پاکستان را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UAF همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3583

دانشگاه ملی کامپیوتر و علوم نوظهور

پاکستان - آسیا
Sector H-12 Islamabad 54000 Islamabad CT Pakistan

دانشگاه ملی کامپیوتر و علوم نوظهور که در سال 1980 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر اسلام آباد (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) اسلام آباد CT واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: کراچی، لاهور، پیشاور، چینیوت. دانشگاه ملی کامپیوتر و علوم نوظهور (NUCES) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پاکستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 8000 تا 8999 دانشجو) است. دانشگاه ملی کامپیوتر و علوم نوظهور (NUCES) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پاکستانی با قدمت 40 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی پاکستان را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. NUCES همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3626
رتبه جهانی: 3760

دانشگاه بین المللی اسلامی، اسلام آباد

پاکستان - آسیا
PO Box 1243 Islamabad 44000 Islamabad CT Pakistan

دانشگاه بین‌المللی اسلامی اسلام‌آباد که در سال 1980 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر اسلام‌آباد (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) اسلام‌آباد CT قرار دارد. به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان، دانشگاه بین المللی اسلامی، اسلام آباد (IIUI) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی پاکستانی مختلط که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه بین‌المللی اسلامی اسلام‌آباد (IIUI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی پاکستانی با قدمت 39 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. IIUI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4173

دانشگاه بین المللی ریفا

پاکستان - آسیا
Hajj Complex Road, Sector I-14 Islamabad 46000 Islamabad CT Pakistan

دانشگاه بین المللی ریفا که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر اسلام آباد (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) اسلام آباد CT واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: لاهور، فیصل آباد. دانشگاه بین المللی ریفا (RIU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پاکستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7000-7999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین اسلام وابسته است. دانشگاه بین‌المللی ریفا (RIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله پاکستانی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی پاکستان را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. RIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4455

موسسه مدیریت بازرگانی

پاکستان - آسیا
Korangi Creek Karachi 75190 Sindh Pakistan

موسسه مدیریت بازرگانی که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر بزرگ کراچی (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر)، سند واقع شده است. مؤسسه مدیریت بازرگانی (IoBM) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پاکستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. موسسه مدیریت بازرگانی (IoBM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله پاکستانی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. IoBM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4493

دانشگاه بهاءالدین زکریا

پاکستان - آسیا
Bosan Road Multan 60800 Punjab Pakistan

دانشگاه بهاءالدین زکریا در سال 1975 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر مولتان (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) پنجاب واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در لیه است. دانشگاه بهاالدین زکریا (BZU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پاکستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000 تا 24,999 دانشجو) است. دانشگاه بهاءالدین زکریا (BZU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. BZU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4544

موسسه مهندسی و علوم کاربردی پاکستان

پاکستان - آسیا
PO Nilore Islamabad Islamabad CT Pakistan

مؤسسه مهندسی و علوم کاربردی پاکستان که در سال 1967 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر اسلام آباد (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) اسلام آباد CT واقع شده است. مؤسسه مهندسی و علوم کاربردی پاکستان (PIEAS) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط پاکستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. مؤسسه مهندسی و علوم کاربردی پاکستان (PIEAS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 53 ساله پاکستانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PIEAS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4915

دانشگاه مهندسی و فناوری NED

پاکستان - آسیا
Main University Road Karachi 75270 Sindh Pakistan

دانشگاه مهندسی و فناوری NED که در سال 1921 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ کراچی (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر)، سند واقع شده است. دانشگاه مهندسی و فناوری NED (NEDUET) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی پاکستان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط پاکستانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 8000 تا 8999 دانشجو) است. دانشگاه مهندسی و فناوری NED (NEDUET) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 99 ساله پاکستانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی پاکستان را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NEDUET همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5032