92 دانشگاه برتر پرتغال به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه پورتو

پرتغال - اروپا
Praça Gomes Teixeira Porto 4099-002 Porto Portugal

دانشگاه پورتو (دانشگاه پورتو) که در سال 1911 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط پورتو (محدوده جمعیتی 250000-499999 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه دو پورتو (U.Porto) یک آموزشی مختلط بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 30000-34999 دانشجو) موسسه آموزش عالی پرتغال Universidade do Porto (U.Porto) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 109 ساله پرتغالی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. U.Porto همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد. .

رتبه جهانی: 330

دانشگاه لیسبون

پرتغال - اروپا
Alameda da Universidade Lisbon 1649-004 Lisboa Portugal

Universidade de Lisboa (دانشگاه لیسبون) یک موسسه آموزش عالی دولتی انتفاعی است که در سال 1911 تأسیس شد که در محیط شهری کلانشهر لیسبون (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) لیسبون واقع شده است. رسماً توسط وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه لیسبون (UL) یک آموزش عالی مختلط پرتغالی است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20000-24999 دانشجو) موسسه، نهاد. Universidade de Lisboa (UL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 109 ساله پرتغالی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 357

دانشگاه کویمبرا

پرتغال - اروپا
Paço das Escolas Coimbra 3004-531 Coimbra Portugal

دانشگاه کویمبرا (دانشگاه کویمبرا) که در سال 1290 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک کویمبرا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه کویمبرا (UC) یک آموزش عالی مختلط پرتغالی است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20000-24999 دانشجو) موسسه، نهاد. Universidade de Coimbra (UC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پرتغالی با قدمتی 730 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی پرتغالی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 389

دانشگاه جدید لیسبون

پرتغال - اروپا
Campus de Campolidade Lisbon 1099-085 Lisboa Portugal

Universidade Nova de Lisboa (دانشگاه جدید لیسبون) که در سال 1973 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر لیسبون (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) لیسبون واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کاپاریکا است. رسماً توسط وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه نوا د لیسبون (UNL) یک دانشگاه بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانش‌آموز) پرتغالی تحصیلی عالی است. موسسه آموزشی. Universidade Nova de Lisboa (UNL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پرتغالی 47 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 651

دانشگاه مینهو

پرتغال - اروپا
Largo do Paço Braga 4704-553 Braga Portugal

دانشگاه مینهو (Universidade do Minho) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1973 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر کوچک براگا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در گیماراس است. دانشگاه دو مینهو (UMinho) که رسماً توسط وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، یک آموزش عالی مختلط پرتغالی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000 تا 19999 دانشجو) موسسه، نهاد. Universidade do Minho (UMinho) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پرتغالی 47 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UMinho همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می‌کند، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 670

موسسه دانشگاه لیسبون

پرتغال - اروپا
Avenida das Forças Armadas Lisbon 1649-026 Lisboa Portugal

Instituto Universitário de Lisboa (موسسه دانشگاهی ISCTE لیسبون) که در سال 1972 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر لیسبون (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) لیسبون واقع شده است. به طور رسمی توسط Ministério da Ciência، Tecnologia e Ensino Superior، پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، Instituto Universitário de Lisboa (ISCTE) یک متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه: 7000-7999 دانشجوی مختلط) موسسه آموزش عالی پرتغال Instituto Universitário de Lisboa (ISCTE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پرتغالی 47 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. ISCTE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 893

دانشگاه آویرو

پرتغال - اروپا
Campus Universitário de Santiago Aveiro 3810-193 Aveiro Portugal

دانشگاه آویرو (Universidade de Aveiro) در سال 1973 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک آویرو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Águeda، Oliveira de Azeméis. رسماً توسط Ministério da Ciência، Tecnologia e Ensino Superior، پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، Universidade de Aveiro (UA) یک آموزش عالی مختلط پرتغالی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) موسسه، نهاد. Universidade de Aveiro (UA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پرتغالی 47 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1058

دانشگاه کاتولیک پرتغالی

پرتغال - اروپا
Palma de Cima Lisbon 1649-023 Lisboa Portugal

Universidade Católica Portuguesa (دانشگاه کاتولیک پرتغال) که در سال 1971 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر لیسبون (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) لیسبون واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Viseu، Braga، Porto. رسماً توسط Ministério da Ciência، Tecnologia e Ensino Superior، پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، Universidade Católica Portuguesa (UCP) یک آموزش عالی مختلط پرتغالی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. مؤسسه ای که رسماً به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universidade Católica Portuguesa (UCP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پرتغالی 49 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1148

دانشگاه اورا

پرتغال - اروپا
Colégio do Espírito Santo, Largo dos Colegiais, 2 Évora 7004-516 Evora Portugal

دانشگاه اوورا (Universidade de Évora) در سال 1973 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ اورا (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) اوورا واقع شده است. رسماً توسط وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است. موسسه، نهاد. Universidade de Évora (UE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پرتغالی 47 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1154

دانشگاه بیرا داخلی

پرتغال - اروپا
Convento de Santo António Covilhã 6201-001 Castelo Branco Portugal

Universidade da Beira Interior (دانشگاه بیرا داخلی) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1986 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر بزرگ کوویلا (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) Castelo Branco واقع شده است. رسماً توسط Ministério da Ciência، Tecnologia e Ensino Superior، پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه دابیر داخلی (UBI) یک آموزش مختلط با اندازه متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 7000-7999 دانشجو) موسسه آموزش عالی پرتغال Universidade da Beira Interior (UBI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 34 ساله پرتغالی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی پرتغالی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UBI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1453

موسسه پلی تکنیک پورتو

پرتغال - اروپا
Rua Dr. Roberto Frias, 712 Porto 4200-465 Porto Portugal

Instituto Politécnico do Porto (موسسه پلی تکنیک پورتو) که در سال 1985 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط پورتو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: Vila do Conde، Póvoa do Varzim، Felgueiras. به طور رسمی توسط Ministério da Ciência، Tecnologia e Ensino Superior، پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، Instituto Politécnico do Porto (P.PORTO) یک دانش آموز بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 15000-19999 دانشجو) موسسه آموزش عالی پرتغال Instituto Politécnico do Porto (P.PORTO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 35 ساله پرتغالی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی پرتغالی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. P.PORTO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1643

دانشگاه آلگاروه

پرتغال - اروپا
Estrada da Penha Faro 8005-139 Faro Portugal

Universidade do Algarve (دانشگاه آلگاروه) که در سال 1979 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ فارو (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در پورتیمائو است. رسماً توسط وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه دو آلگاروه (UAlg) یک دانشگاه مختلط پرتغالی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 9000-9999 دانشجو) است. موسسه آموزش عالی. Universidade do Algarve (UAlg) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پرتغالی 41 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UAlg همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1647

دانشگاه علوم انسانی و فناوری Lusophone

پرتغال - اروپا
Avenida do Campo Grande, 376 Lisbon 1749-024 Lisboa Portugal

در سال 1998، شرکت Universidade Lusófona د Humanidades الکترونیکی Technologias (دانشگاه Lusophone علوم انسانی و فن آوری) یک موسسه خصوصی آموزش عالی غیر انتفاعی واقع در محیط شهری از کلان شهر لیسبون (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، لیسبون است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Torres Vedras، Marinha Grande، Portimão. به طور رسمی توسط وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه Lusófona de Humanidades e Technologias (ULHT) یک بزرگ است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-999 دانشجوی همکار) موسسه آموزش عالی پرتغال Universidade Lusófona de Humanidades e Technologias (ULHT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 22 ساله پرتغالی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی پرتغالی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ULHT همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 2334

دانشگاه مادیرا

پرتغال - اروپا
Campus Universitário da Penteada Funchal 9020-105 Madeira Portugal

دانشگاه مادیرا (دانشگاه مادیرا) که در سال 1988 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک فونچال (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، مادیرا واقع شده است. رسماً توسط وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه دا مادیرا (اوما) یک آموزش عالی مختلط پرتغالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000 تا 5999 دانشجو) است. موسسه، نهاد. دانشگاه دا مادیرا (اوما) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 32 ساله پرتغالی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Uma همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2369

موسسه پلی تکنیک لیریا

پرتغال - اروپا
Rua General Norton de Matos Leiria 2411-901 Leiria Portugal

Instituto Politécnico de Leiria (موسسه پلی تکنیک لیریا) که در سال 1979 تأسیس شد یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک لیریا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Caldas da Rainha است. به طور رسمی توسط Ministério da Ciência، Tecnologia e Ensino Superior، پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، Instituto Politécnico de Leiria (IP Leira) یک شرکت بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 10000-14999 دانشجوی پرتغالی) موسسه آموزش عالی. Instituto Politécnico de Leiria (IP Leira) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. IP Leira همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2404

موسسه پلی تکنیک براگانسا

پرتغال - اروپا
Campus de Santa Apolónia Bragança 5300-253 Braganca Portugal

Instituto Politécnico de Bragança (موسسه پلی تکنیک Bragança) در سال 1979 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ براگانسا (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) براگانکا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در میراندلاست. به طور رسمی توسط Ministério da Ciência، Tecnologia e Ensino Superior، پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، Instituto Politécnico de Bragança (IPB) یک شرکت متوسط است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 7000-7999 دانشجوی آموزشی) موسسه آموزش عالی پرتغال Instituto Politécnico de Bragança (IPB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پرتغالی 40 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی پرتغالی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IPB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2434

دانشگاه آزور

پرتغال - اروپا
Rua da Mãe de Deus Ponta Delgada 9500-321 Azores Portugal

Universidade dos Açores (دانشگاه آزورها) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1976 تأسیس شد که در محیط شهری شهر بزرگ پونتا دلگادا (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) آزور واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Angra do Heroísmo است. رسماً توسط وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه دوس آکورس (UAc) یک آموزش عالی مختلط پرتغالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. موسسه، نهاد. Universidade dos Açores (UAc) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پرتغالی 44 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی پرتغالی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UAc همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2446

موسسه پلی تکنیک ویزو

پرتغال - اروپا
Avenida Coronel José Maria Vale de Andrade, Campus Politécnico Viseu 3504-510 Viseu Portugal

Instituto Politécnico de Viseu (موسسه پلی تکنیک Viseu) در سال 1979 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Viseu (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Lamego است. به طور رسمی توسط Ministério da Ciência، Tecnologia e Ensino Superior، پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، Instituto Politécnico de Viseu (IPV) یک شرکت متوسط است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 6000-6999 دانشجوی آموزشی) موسسه آموزش عالی پرتغال Instituto Politécnico de Viseu (IPV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 40 ساله پرتغالی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی پرتغالی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IPV همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2613

دانشگاه فرناندو پسوا

پرتغال - اروپا
Praça 9 de Abril, 349 Porto 4249-004 Porto Portugal

دانشگاه فرناندو پسوا (دانشگاه فرناندو پسوا) که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط پورتو (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در پونته دی لیما است. دانشگاه فرناندو پسوا (UFP) که رسما توسط وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال (وزارت علوم، فناوری و آموزش عالی پرتغال) به رسمیت شناخته شده است، یک آموزش عالی مختلط پرتغالی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. موسسه، نهاد. دانشگاه فرناندو پسوا (UFP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله پرتغالی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UFP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 2874