138 دانشگاه برتر پرو به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه پاپی کاتولیک پرو

پرو - آمریکای لاتین
Avenida Universitaria 1801, San Miguel Lima Lima Peru

Pontificia Universidad Católica del Perú (دانشگاه پاپی کاتولیک پرو) در سال 1917 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ لیما (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. Pontificia Universidad Católica del Perú (PUCP) که رسماً توسط وزارت آموزش پرو (وزارت آموزش پرو) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط پرو بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است که به طور رسمی وابسته به مسیحیان است. دین Pontificia Universidad Católica del Perú (PUCP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پرو 103 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. PUCP همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 506

دانشگاه ملی سن مارکوس

پرو - آمریکای لاتین
Avenida Germán Amezaga s/n Lima Lima Peru

Universidad Nacional Mayor de San Marcos (دانشگاه ملی بزرگ سن مارکوس) که در سال 1551 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لیما (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. Universidad Nacional Mayor de San Marcos (UNMSM) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش پرو (وزارت آموزش پرو) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پرو بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: 40000-44999 دانشجو) است. Universidad Nacional Mayor de San Marcos (UNMSM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پرو با قدمت 469 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی پرو را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNMSM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 783

دانشگاه علوم کاربردی پرو

پرو - آمریکای لاتین
Prolongación Primavera 2390, Monterrico Lima Lima Peru

Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (دانشگاه علوم کاربردی پرو) که در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در کلان شهر بزرگ لیما (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش پرو (وزارت آموزش پرو) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پرو بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله پرو دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UPC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1379

دانشگاه پیورا

پرو - آمریکای لاتین
Avenida Ramón Mugica 131, Urbanización San Eduardo Piura Piura Peru

دانشگاه پیورا (Universidad de Piura) که در سال 1968 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط پیورا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در لیما است. Universidad de Piura (UDEP) که توسط وزارت آموزش پرو (وزارت آموزش پرو) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی پرو کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. Universidad de Piura (UDEP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 52 ساله پرو دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی پرو را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UDEP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1398

دانشگاه اتحادیه پرو

پرو - آمریکای لاتین
Carretera Central Km. 19.5 Nana - Chaclacayo Lima Lima Peru

Universidad Prouana Unión (دانشگاه اتحادیه پرو) که در سال 1983 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط روستایی کلان شهر بزرگ لیما (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: جولیاکا، تاراپوتو. دانشگاه پروانا اتحادیه (UPeU) که رسماً توسط وزارت آموزش پرو (وزارت آموزش پرو) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پرو با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام رتبه بندی: 8000-8999 دانشجو) است که به طور رسمی به مسیحیان وابسته است. دین دانشگاه پروانا اتحادیه (UPeU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 36 ساله پرو دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی پرو را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. UPeU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1837
رتبه جهانی: 1845

دانشگاه ملی سن آگوستین د آرکیپا

پرو - آمریکای لاتین
Santa Catalina 117 Arequipa Arequipa Peru

دانشگاه ملی سن آگوستین د آرکیپا (دانشگاه ملی سن آگوستین د آرکیپا) که در سال 1828 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر آرکیپا (محدوده جمعیت 1000000-5000000 نفر) واقع شده است. Universidad Nacional de San Agustín de Arequipa (UNSA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش پرو (وزارت آموزش پرو) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پرو بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 30,000-34,999 دانشجو) است. Universidad Nacional de San Agustín de Arequipa (UNSA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 191 ساله پرو دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی پرو را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNSA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2058

دانشگاه اقیانوس آرام

پرو - آمریکای لاتین
Avenida Salaverry 2020 Jesús María Lima Lima Peru

Universidad del Pacifico (دانشگاه اقیانوس آرام) که در سال 1962 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لیما (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. Universidad del Pacifico (UP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش پرو (وزارت آموزش پرو) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پرو کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 2000 تا 2999 دانشجو) است. Universidad del Pacifico (UP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 58 ساله پرو دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی پرو را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2193

دانشگاه خصوصی شمال

پرو - آمریکای لاتین
Avenida Del Ejército No. 920, Urbanización El Molino Trujillo La Libertad Peru

Universidad Privada del Norte (دانشگاه خصوصی شمال) که در سال 1994 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تروخیلو (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) La Libertad واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Cajamarca است. Universidad Privada del Norte (UPN) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش پرو (وزارت آموزش پرو) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی پرو کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. Universidad Privada del Norte (UPN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله پرو دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی پرو را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UPN همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2515

دانشگاه پرو Cayetano Heredia

پرو - آمریکای لاتین
San Martín de Porres 31 Lima Lima Peru

Universidad Peruana Cayetano Heredia (دانشگاه پروی Cayetano Heredia) که در سال 1961 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لیما (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. Universidad Peruana Cayetano Heredia (UPCH) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش پرو (وزارت آموزش پرو) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پرو کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. Universidad Peruana Cayetano Heredia (UPCH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 59 ساله پرو دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی پرو را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UPCH همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2542

دانشگاه کاتولیک سانتا ماریا

پرو - آمریکای لاتین
Urbanización San José s/n, Umacollo Arequipa Arequipa Peru

دانشگاه کاتولیکا د سانتا ماریا (دانشگاه کاتولیک سانتا ماریا) که در سال 1961 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر آرکیپا (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. Universidad Católica de Santa María (UCSM) که توسط وزارت آموزش پرو (وزارت آموزش پرو) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی پرو است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universidad Católica de Santa María (UCSM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 58 ساله پرو دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UCSM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3054
رتبه جهانی: 3068
رتبه جهانی: 3091