33 دانشگاه برتر پورتوریکو به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه پورتوریکو

پورتوریکو - آمریکای لاتین
1187 Calle Flamboyán San Juan 00936-4984 Puerto Rico

دانشگاه پورتوریکو (دانشگاه پورتوریکو) که در سال 1903 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط سن خوان (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Aguadilla، Arecibo، Bayamon، Carolina، Cayey، Humacao، Mayagüez، Ponce، Río Piedras، Utuado. دانشگاه پورتوریکو (UPR) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه پورتوریکو (UPR) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پورتوریکویی 117 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UPR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 633

دانشگاه پورتوریکو، پردیس Mayagüez

پورتوریکو - آمریکای لاتین
259 Boulevard Alfonso Valdez Mayagüez 00681 Puerto Rico

Universidad de Puerto Rico، Recinto Universitario de Mayagüez (دانشگاه پورتوریکو-ریو، پردیس Mayaguez) در سال 1911 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک مایاگوئز (محدوده جمعیتی) واقع شده است. 50000-249999 نفر). Recinto Universitario de Mayagüez (UPRM) که رسماً توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه در دانشگاه پورتوریکو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Universidad de Puerto Rico، Recinto Universitario de Mayagüez (UPRM) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین دوره می شود. زمینه های مطالعه برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 109 ساله پورتوریکویی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UPRM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1227

دانشگاه پورتوریکو، پردیس ریو پیدراس

پورتوریکو - آمریکای لاتین
39 Ponce de Leon Avenue San Juan 00931-0000 Puerto Rico

Universidad de Puerto Rico، Recinto de Río Piedras (دانشگاه پورتوریکو، Río Piedras) که در سال 1903 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط سن خوان (محدوده جمعیتی 250000 نفر) واقع شده است. -499999 نفر). رسماً توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه، دانشگاه پورتوریکو، Recinto de Río Piedras (UPRRP) یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universidad de Puerto Rico، Recinto de Río Piedras (UPRRP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پورتوریکویی 117 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. UPRRP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1743

دانشگاه اینترامریکن پورتوریکو

پورتوریکو - آمریکای لاتین
Carretera 102 Km. 30.6 San Germán 00683 Puerto Rico

Universidad Interamericana de Puerto Rico (دانشگاه بین آمریکایی پورتوریکو) که در سال 1912 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک سن ژرمن (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Aguadilla، Arecibo، Barranquitas، Bayamon، Fajardo، Guayama، San Juan، Mercedita. Universidad Interamericana de Puerto Rico (IAU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی- پروتستان وابسته است. Universidad Interamericana de Puerto Rico (IAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پورتوریکویی 108 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1933

دانشگاه قلب مقدس

پورتوریکو - آمریکای لاتین
Calle Rosales Esq. San Antonio Pda 26 1/2 Santurce 00907 Puerto Rico

دانشگاه دل ساگرادو کورازون (دانشگاه قلب مقدس) که در سال 1935 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط Santurce (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. Universidad del Sagrado Corazon (USC) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universidad del Sagrado Corazon (USC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 85 ساله پورتوریکویی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. USC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 3838

دانشگاه پاپی کاتولیک پورتوریکو

پورتوریکو - آمریکای لاتین
2250 Boulevard Luis A. Ferré Aguayo Ponce 00717-9997 Puerto Rico

Pontificia Universidad Catolica de Puerto Rico (دانشگاه پاپی کاتولیک پورتوریکو) که در سال 1970 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک پونس (محدوده جمعیت 50000 تا 249999 هکتار) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Arecibo، Mayaguez. به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، Pontificia Universidad Catolica de Puerto Rico (PUCPR) یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7000-7999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Pontificia Universidad Catolica de Puerto Rico (PUCPR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 50 ساله پورتوریکویی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PUCPR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3946

دانشگاه پلی تکنیک پورتوریکو

پورتوریکو - آمریکای لاتین
377 Ponce de Leon Avenue San Juan 00919 Puerto Rico

دانشگاه پلی تکنیک پورتوریکو (دانشگاه پلی تکنیک پورتوریکو) که در سال 1966 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط سن خوان (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: میامی، اورلاندو. Universidad Politecnica de Puerto Rico (UPPR) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 5000 تا 5999 دانشجو) است. Universidad Politecnica de Puerto Rico (UPPR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 54 ساله پورتوریکویی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UPPR همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4156

دانشگاه آنا جی. مندز، پردیس گورابو

پورتوریکو - آمریکای لاتین
Carretera #189 Km 3.3 Gurabo 00778-3030 Puerto Rico

Universidad Ana G. Méndez, Recinto de Gurabo (دانشگاه Ana G. Méndez، پردیس Gurabo) که در سال 1972 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ گورابو (محدوده جمعیت 10000 نفر) واقع شده است. 49999 نفر). رسما توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه آنا جی. مندز. Universidad Ana G. Méndez, Recinto de Gurabo (UAGM Gurabo) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پورتوریکویی 48 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. UAGM Gurabo همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4752

دانشگاه کارلوس آلبیزو

پورتوریکو - آمریکای لاتین
151 Tanca Street Corner San Francisco Street Old San Juan San Juan 00902-3711 Puerto Rico

دانشگاه کارلوس آلبیزو که در سال 1966 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط سان خوان (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در میامی است. دانشگاه کارلوس آلبیزو (CAU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه کارلوس آلبیزو (CAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 54 ساله پورتوریکویی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. CAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4809

دانشگاه Ana G. Méndez، پردیس Cupey

پورتوریکو - آمریکای لاتین
1399 Avenue Ana G. Méndez San Juan 00926-2602 Puerto Rico

Universidad Ana G. Méndez، Recinto de Cupey (دانشگاه متروپولیتن، پورتوریکو) که در سال 1980 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط سن خوان (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) واقع شده است. ). رسماً توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه، دانشگاه آنا جی. مندز، Recinto de Cupey (UAGM Cupey) به رسمیت شناخته شده است. Universidad Ana G. Méndez, Recinto de Cupey (UAGM Cupey) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک تحصیلات عالی رسمی شناخته شده مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه مطالعه. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پورتوریکویی 40 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. UAGM Cupey همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5225

دانشگاه پورتوریکو در آرسیبو

پورتوریکو - آمریکای لاتین
Finca las Dunas Carr 653 Ruta 129 Km 8 Arecibo 00614-4010 Puerto Rico

Universidad de Puerto Rico en Arecibo (دانشگاه پورتوریکو-پردیس آرسیبو) که در سال 1967 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی چند رشته ای دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک آرسیبو (محدوده جمعیت 50000-249999 اینچ) واقع شده است. ). Universidad de Puerto Rico en Arecibo (UPRA) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3,000-3,999 دانشجو) است. Universidad de Puerto Rico en Arecibo (UPRA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 53 ساله پورتوریکویی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. UPRA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5643

دانشگاه پورتوریکو بایمون

پورتوریکو - آمریکای لاتین
Industrial Minillas 170, Carretera 174 Bayamón 00959-1919 Puerto Rico

دانشگاه پورتوریکو بایمون که در سال 1970 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک بایمون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. Universidad de Puerto Rico Bayamon (UPRB) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه پورتوریکو بایامون (UPRB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 50 ساله پورتوریکویی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. UPRB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5724

دانشگاه Ana G. Méndez، پردیس کارولینا

پورتوریکو - آمریکای لاتین
Carretera #190 Esq. Calle 220 Bo. Sabana Abajo Carolina 00985-0985 Puerto Rico

Universidad Ana G. Méndez, Recinto de Carolina (دانشگاه Ana G. Méndez، پردیس کارولینا) که در سال 1949 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک کارولینا (محدوده جمعیت 50000 نفر) واقع شده است. 249999 نفر). رسماً توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه، دانشگاه آنا جی. مندز، Recinto de Carolina (UAGM Carolina) به رسمیت شناخته شده است. Universidad Ana G. Méndez، Recinto de Carolina (UAGM Carolina) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پورتوریکویی 71 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. UAGM Carolina همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5786

دانشگاه علوم بهداشت پونس

پورتوریکو - آمریکای لاتین
Urb Industrial Reparada Marginal Street Lot 2 Ponce 00732 Puerto Rico

دانشگاه علوم بهداشت پونس که در سال 1977 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک پونس (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه علوم بهداشت پونس (PHSU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه علوم بهداشت پونس (PHSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پورتوریکویی 43 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است و این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. PHSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6768

دانشکده هنرهای پلاستیک و طراحی پورتوریکو

پورتوریکو - آمریکای لاتین
Barrio Ballaja Campo Del Morro San Juan 00902-1112 Puerto Rico

Escuela de Artes Plasticas y Diseno de Puerto Rico (مدرسه هنرهای پلاستیک و طراحی پورتوریکو) که در سال 1966 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی تخصصی است که در محیط شهری شهر متوسط سن خوان (جمعیت) واقع شده است. محدوده 250000-499999 نفر). Escuela de Artes Plasticas y Diseno de Puerto Rico (EAPD) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. Escuela de Artes Plasticas y Diseno de Puerto Rico (EAPD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 54 ساله پورتوریکویی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. EAPD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6797

دانشگاه مرکزی بایمون

پورتوریکو - آمریکای لاتین
Avenida Zaya Verde La Milagrosa Barrio Hato Tejas Bayamón 00960-1725 Puerto Rico

Universidad Central de Bayamon (دانشگاه مرکزی بایامون) که در سال 1970 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک بایامون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. Universidad Central de Bayamon (UCB) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 2000-2999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universidad Central de Bayamon (UCB) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 50 ساله پورتوریکویی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6827

کالج دانشگاه ملی

پورتوریکو - آمریکای لاتین
Carretera #2 Edificio National College Plaza Bayamón 00960 Puerto Rico

کالج دانشگاه ملی که در سال 1983 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک بایامون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. کالج ملی دانشگاهی (NUC) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. کالج دانشگاه ملی (NUC) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پورتوریکویی 37 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. NUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6871

کنسرواتوار موسیقی پورتوریکو

پورتوریکو - آمریکای لاتین
951 Ponce de Leon Avenue San Juan 00907-3373 Puerto Rico

کنسرواتوریو د موزیکا د پورتوریکو (کنسرواتوار موسیقی پورتوریکو) که در سال 1959 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی تخصصی است که در محیط شهری شهر متوسط سن خوان (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) واقع شده است. . کنسرواتوریو موسیقی پورتوریکو (CMPR) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. کنسرواتوریو موسیقی پورتوریکو (CMPR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 61 ساله پورتوریکویی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CMPR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7262

دانشگاه آمریکایی پورتوریکو

پورتوریکو - آمریکای لاتین
Carretera #2 Km.14.4 Bo. Hato Tejas Bayamón 00960-2037 Puerto Rico

دانشگاه آمریکایی پورتوریکو که در سال 1963 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی چند رشته ای خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک بایمون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. دانشگاه آمریکایی پورتوریکو (AUPR) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی پورتوریکویی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه آمریکایی پورتوریکو (AUPR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 57 ساله پورتوریکویی دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. AUPR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7341

دانشگاه پورتوریکو در آگوادیلا

پورتوریکو - آمریکای لاتین
Arch Road, Maleza Baja Aguadilla 00603 Puerto Rico

Universidad de Puerto Rico en Aguadilla (دانشگاه پورتوریکو در Aguadilla) که در سال 1972 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی چند رشته ای دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک آگوادیلا (محدوده جمعیت 50,000 تا 249,999 اینچ) واقع شده است. . Universidad de Puerto Rico en Aguadilla (UPRAG) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی پورتوریکویی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. Universidad de Puerto Rico en Aguadilla (UPRAG) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی پورتوریکویی 48 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی پورتوریکویی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. UPRAG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7509