941 دانشگاه برتر چین به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه پکن

چین - آسیا
5 Yiheyuan Road, Haidian District Beijing 100871 Beijing China

دانشگاه پکن که در سال 1898 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ پکن (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه پکن (PKU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی چینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه پکن (PKU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 122 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PKU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 118

دانشگاه Tsinghua

چین - آسیا
30 Shuang Qing Road, Haidian District Beijing 100084 Beijing China

دانشگاه Tsinghua که در سال 1911 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ پکن (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Tsinghua (THU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی چینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه Tsinghua (THU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. THU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 148

دانشگاه ژجیانگ

چین - آسیا
38 Zheda Road, Xihu Hangzhou 310027 Zhejiang China

دانشگاه ژجیانگ که در سال 1897 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر هانگژو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) ژجیانگ واقع شده است. دانشگاه ژجیانگ (ZJU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش استان ژجیانگ به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط چینی (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 40000-44999 دانشجو) است. دانشگاه ژجیانگ (ZJU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 123 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ZJU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 215

دانشگاه جیائو تونگ شانگهای

چین - آسیا
800 Dongchuan Road, Minhang Shanghai 200240 Shanghai China

دانشگاه شانگهای جیائو تونگ که در سال 1896 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ شانگهای (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه جیائو تونگ شانگهای (SJTU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش شهری شانگهای به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی چینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه جیائو تونگ شانگهای (SJTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 124 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SJTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 241

دانشگاه فودان

چین - آسیا
220 Handan Road Shanghai 200433 Shanghai China

دانشگاه فودان که در سال 1905 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ شانگهای (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه فودان که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش شهری شانگهای به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی چینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه فودان دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی با قدمت 115 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. دانشگاه فودان همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 344

دانشگاه ووهان

چین - آسیا
Luojia Hill, Wuchan District Wuhan 430072 Hubei China

دانشگاه ووهان که در سال 1893 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ ووهان (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، هوبی واقع شده است. دانشگاه ووهان (WHU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی چینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه ووهان (WHU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. WHU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 398

دانشگاه علم و صنعت چین

چین - آسیا
1129 Huizhou Avenue, Baohe Hefei 230026 Anhui China

دانشگاه علم و فناوری چین که در سال 1958 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر هفی (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، آنهویی واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش استان آنهویی به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه علم و فناوری چین (USTC) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط چینی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه علم و فناوری چین (USTC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 62 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. USTC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 413

دانشگاه نانجینگ

چین - آسیا
22 Hankou Road, Gulou District Nanjing 210093 Jiangsu China

دانشگاه نانجینگ که در سال 1902 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ نانجینگ (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر)، جیانگ سو واقع شده است. دانشگاه نانجینگ (NJU) که به طور رسمی توسط دپارتمان آموزش استان جیانگ سو به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی چینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه نانجینگ (NJU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 118 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. NJU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 438

دانشگاه تونگجی

چین - آسیا
1239 Siping Road Shanghai 200092 Shanghai China

دانشگاه تونگجی که در سال 1907 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ شانگهای (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه تونگجی که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش شهری شانگهای به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی چینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه Tongji دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی با قدمت 112 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه تونگجی همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 460

دانشگاه رنمین چین

چین - آسیا
59 Zhongguancun Street, Haidian District Beijing 100872 Beijing China

دانشگاه رنمین چین که در سال 1937 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ پکن (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه رنمین چین (RUC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط چینی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه رنمین چین (RUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 83 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 474

دانشگاه سان یات سن

چین - آسیا
135 Xingang Xilu Guangzhou 510275 Guangdong China

دانشگاه Sun Yat-Sen که در سال 1924 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر بزرگ گوانگژو (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، گوانگدونگ واقع شده است. دانشگاه Sun Yat-Sen (SYSU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی چینی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه Sun Yat-Sen (SYSU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 96 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SYSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 518

دانشگاه نانکای

چین - آسیا
94 Weijin Road, Nankai District Tianjin 300071 Tianjin China

دانشگاه نانکای که در سال 1919 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تیانجین (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه نانکای (NKU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش شهری تیانجین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی چینی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه Nankai (NKU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 101 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. NKU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 559

دانشگاه عادی چین شرقی

چین - آسیا
3663 Zhongshan North Road, Putuo District Shanghai 200062 Shanghai China

دانشگاه عادی شرق چین که در سال 1951 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ شانگهای (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه عادی شرق چین (ECNU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش شهرداری شانگهای به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی چینی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه عادی شرق چین (ECNU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 68 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ECNU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 563

دانشگاه شیامن

چین - آسیا
422 Siming S Road, Siming Xiamen 361005 Fujian China

دانشگاه Xiamen که در سال 1921 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر Xiamen (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) فوجیان واقع شده است. دانشگاه Xiamen (XMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط چینی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه Xiamen (XMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 99 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. XMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 570

دانشگاه علم و صنعت Huazhong

چین - آسیا
1037 Luoyu Road, Hongshan Wuhan 430074 Hubei China

دانشگاه علم و فناوری Huazhong که در سال 1953 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ ووهان (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، هوبی واقع شده است. دانشگاه علوم و فناوری Huazhong (HUST) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی چینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه علم و فناوری Huazhong (HUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 67 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. HUST همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 612

دانشگاه بی هانگ

چین - آسیا
37 Xueyuan Road, Haidian District Beijing 100083 Beijing China

دانشگاه بی هانگ که در سال 1952 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ پکن (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بی هانگ (BUAA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط چینی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه بی هانگ (BUAA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 67 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BUAA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 619

دانشگاه جیائوتنگ پکن

چین - آسیا
3 Shangyuancun Xizhimenwai, Haidian District Beijing 100044 Beijing China

دانشگاه جیائوتنگ پکن که در سال 1896 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ پکن (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. دانشگاه جیاتونگ پکن (BJTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی چینی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه جیاتونگ پکن (BJTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 124 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BJTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 629

دانشگاه صنعتی دالیان

چین - آسیا
2 Linggong Road, Ganjingzi District Dalian 116023 Liaoning China

دانشگاه صنعتی دالیان که در سال 1949 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر دالیان (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، لیائونینگ واقع شده است. دانشگاه صنعتی دالیان (DUT) که به طور رسمی توسط دپارتمان آموزشی استان لیائونینگ به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط چینی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه صنعتی دالیان (DUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. DUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 682

دانشگاه عادی پکن

چین - آسیا
19 Xinwai Dajie Beijing 100875 Beijing China

دانشگاه عادی پکن که در سال 1902 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ پکن (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه عادی پکن (BNU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط چینی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه عادی پکن (BNU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 118 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. BNU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 685

دانشگاه شیان جیائوتنگ

چین - آسیا
28 Xianning Road Xi'an 710049 Shaanxi China

دانشگاه شیان جیائوتنگ که در سال 1896 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر شیان (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، Shaanxi واقع شده است. دانشگاه Xi'an Jiaotong (XJTU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش جمهوری خلق چین به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی چینی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. دانشگاه Xi'an Jiaotong (XJTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی چینی 124 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. XJTU همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 704