717 دانشگاه برتر ژاپن به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه توکیو

ژاپن - آسیا
7-3-1 Hongo, Bunkyo-ku Tokyo 113-8654 Tokyo Japan

دانشگاه توکیو که در سال 1877 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ توکیو (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: کومبا، کاشیوا. دانشگاه توکیو (TODAI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ژاپنی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه توکیو (TODAI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 143 ساله ژاپنی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TODAI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 89

دانشگاه کیوتو

ژاپن - آسیا
Yoshida-Honmachi Kyoto 606-8501 Kyoto Japan

دانشگاه کیوتو که در سال 1897 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کیوتو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه کیوتو که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه کیوتو دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 123 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. دانشگاه کیوتو همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 131

دانشگاه کیو

ژاپن - آسیا
2-15-45 Mita, Minato-ku Tokyo 108-8345 Tokyo Japan

دانشگاه کیو که در سال 1858 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ توکیو (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در فوجیساوا است. دانشگاه کیو که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه کیو دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 162 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه کیو همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 181

دانشگاه واسدا

ژاپن - آسیا
1-104 Totsuka-machi, Shinjuku-ku Tokyo 169-8050 Tokyo Japan

دانشگاه Waseda که در سال 1882 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ توکیو (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Waseda که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه Waseda دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 137 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه Waseda همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 294

دانشگاه هوکایدو

ژاپن - آسیا
Nishi 5 Kita 8, Kita-ku Sapporo 060-0808 Hokkaido Japan

دانشگاه هوکایدو که در سال 1918 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ساپورو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) هوکایدو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Hakodate، Hokkaido. دانشگاه هوکایدو (هوکودای) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی ژاپنی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه هوکایدو (هوکودای) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 102 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. هوکودای همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 310

دانشگاه اوزاکا

ژاپن - آسیا
1-1 Yamadaoka Suita 565-0871 Osaka Japan

دانشگاه اوزاکا که در سال 1931 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط سوئیتا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، اوزاکا واقع شده است. دانشگاه اوزاکا که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه اوزاکا دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 89 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه اوزاکا همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 317

دانشگاه توهوکو

ژاپن - آسیا
2-1-1 Katahira, Aoba-ku Sendai 980-8577 Miyagi Japan

دانشگاه توهوکو که در سال 1907 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر سندای (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، میاگی واقع شده است. دانشگاه توهوکو که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه توهوکو دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 113 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه توهوکو همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 412

دانشگاه Ritsumeikan

ژاپن - آسیا
56-1 Toji-in Kyoto 603-8577 Kyoto Japan

دانشگاه Ritsumeikan که در سال 1899 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلانشهر کیوتو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Ritsumeikan که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی ژاپنی مختلط است. دانشگاه Ritsumeikan دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 120 ساله ژاپنی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه Ritsumeikan همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 435

دانشگاه ناگویا

ژاپن - آسیا
Furo-cho, Chikusa-ku Nagoya 464-8601 Aichi Japan

دانشگاه ناگویا که در سال 1939 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ناگویا (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، آیچی واقع شده است. دانشگاه ناگویا که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه ناگویا دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 81 ساله ژاپنی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه ناگویا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 496

دانشگاه تسوکوبا

ژاپن - آسیا
1-1-1 Tennodai Tsukuba 305-8577 Ibaraki Japan

دانشگاه تسوکوبا که در سال 1973 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک تسوکوبا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، ایباراکی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در توکیو است. دانشگاه تسوکوبا که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه تسوکوبا دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 46 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه تسوکوبا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 500

دانشگاه کیوشو

ژاپن - آسیا
6-10-1 Hakozaki Fukuoka 812-8581 Fukuoka Japan

دانشگاه کیوشو که در سال 1911 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر فوکوئوکا (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه کیوشو که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه کیوشو دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 109 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه کیوشو همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 536

موسسه فناوری توکیو

ژاپن - آسیا
2-12-1 O-Okayama, Meguro-ku Tokyo 152-8550 Tokyo Japan

موسسه فناوری توکیو که در سال 1881 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ توکیو (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. مؤسسه فناوری توکیو که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. مؤسسه فناوری توکیو دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 139 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به انتخابی ترین مؤسسه تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. مؤسسه فناوری توکیو همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 650

دانشگاه نیهون

ژاپن - آسیا
4-8-24 Kudan-Minami, Chiyoda-ku Tokyo 102-8275 Tokyo Japan

دانشگاه نیهون که در سال 1889 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر بزرگ توکیو (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه نیهون که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه نیهون دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 130 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه نیهون همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 703

دانشگاه میجی

ژاپن - آسیا
1-1 Kanda Surugadai, Chiyoda-ku Tokyo 101-8301 Tokyo Japan

دانشگاه میجی که در سال 1881 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ توکیو (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کاناگاوا است. دانشگاه میجی که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه میجی دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 139 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه میجی همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 707

دانشگاه کوبه

ژاپن - آسیا
1-1 Rokkodai-cho, Nada-ku Kobe 657-8501 Hyogo Japan

دانشگاه کوبه در سال 1902 تاسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کوبه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) هیوگو واقع شده است. دانشگاه کوبه که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه کوبه دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 118 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه کوبه همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 709

دانشگاه هیروشیما

ژاپن - آسیا
1-3-2 Kagamiyama Higashihiroshima 739-8511 Hiroshima Japan

دانشگاه هیروشیما در سال 1949 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک هیگاشی هیروشیما (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) هیروشیما واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در هیروشیما است. دانشگاه هیروشیما که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه هیروشیما دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 71 ساله ژاپنی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه هیروشیما همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 803

دانشگاه آئویاما گاکوین

ژاپن - آسیا
4-4-25 Shibuya, Shibuya-ku Tokyo 150-8366 Tokyo Japan

دانشگاه Aoyama Gakuin که در سال 1874 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ توکیو (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Aoyama Gakuin که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-متدیست وابسته است. دانشگاه Aoyama Gakuin دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی با قدمت 146 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه Aoyama Gakuin همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 878

دانشگاه کانازاوا

ژاپن - آسیا
Kakuma-machi Kanazawa 920-1192 Ishikawa Japan

دانشگاه کانازاوا که در سال 1949 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر متوسط کانازاوا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، ایشیکاوا واقع شده است. دانشگاه کانازاوا که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه کانازاوا دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 71 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه کانازاوا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1052

دانشگاه علوم توکیو

ژاپن - آسیا
1-3 Kagurazaka, Shinjuku-ku Tokyo 162-8601 Tokyo Japan

دانشگاه علوم توکیو که در سال 1881 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ توکیو (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Katsushika، Noda، Oshamambe. دانشگاه علوم توکیو (TUS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه علوم توکیو (TUS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 139 ساله ژاپنی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. TUS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1089

دانشگاه شینشو

ژاپن - آسیا
3-1-1 Asahi Matsumoto 390-8621 Nagano Japan

دانشگاه شینشو که در سال 1949 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک ماتسوموتو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، ناگانو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Nishi-nagano، Wakasato، Ueda، Minami-Minowa. دانشگاه شینشو که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری ژاپن به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط ژاپنی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه شینشو دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی ژاپنی 71 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی ژاپنی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه شینشو همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1109