55 دانشگاه برتر کاستاریکا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه کاستاریکا

کاستاریکا - آمریکای لاتین
Sede "Rodrigo Facio Brenes" Montes de Oca San José 2060 San Jose Costa Rica

دانشگاه کاستاریکا (دانشگاه کاستاریکا) که در سال 1940 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر سن خوزه (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، سن خوزه واقع شده است. دانشگاه کاستاریکا (UCR) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عمومی کاستاریکا (وزارت آموزش عمومی کاستاریکا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کاستاریکا است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو). دانشگاه کاستاریکا (UCR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 80 ساله کاستاریکا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UCR همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 517

دانشگاه ملی

کاستاریکا - آمریکای لاتین
Avenida 1, Calle 9. Apartado Postal 86-3000 Heredia Heredia Costa Rica

دانشگاه ملی (دانشگاه ملی، کاستاریکا) که در سال 1973 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک هردیا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. Universidad Nacional (UNA) که توسط وزارت آموزش عمومی کاستاریکا (وزارت آموزش عمومی کاستاریکا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کاستاریکا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universidad Nacional (UNA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 47 ساله کاستاریکا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی کاستاریکا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1633

موسسه فناوری کاستاریکا

کاستاریکا - آمریکای لاتین
Del costado este de los Tribunales de Justicia, 300 mtrs sur, 400 mtrs este. Cártago 159-7050 Cartago Costa Rica

Instituto Tecnológico de Costa Rica (موسسه فناوری کاستاریکا) که در سال 1971 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک کارتاگو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) کارتاگو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای شعبه های پردیس در مکان های زیر است: سن کارلوس، سن خوزه. به طور رسمی توسط Ministryio de Educación Pública، کاستاریکا (وزارت آموزش عمومی کاستاریکا) به رسمیت شناخته شده است، Instituto Tecnológico de Costa Rica (ITCR) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کاستاریکا با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. . Instituto Tecnológico de Costa Rica (ITCR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 49 ساله کاستاریکا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی کاستاریکا را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ITCR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3024

دانشگاه زمین

کاستاریکا - آمریکای لاتین
Mercedes de Guacimo Guacimo Limon Costa Rica

Universidad EARTH (دانشگاه زمین) یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 1990 تأسیس شده است که در محیط روستایی شهر بزرگ Guacimo (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) لیمون واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: لیبریا، Guanacaste. Universidad EARTH (EARTH) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عمومی کاستاریکا (وزارت آموزش عمومی کاستاریکا) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط کاستاریکا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. Universidad EARTH (EARTH) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 30 ساله کاستاریکا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی کاستاریکا را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. EARTH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3088

مدرسه بازرگانی INCAE، کاستاریکا

کاستاریکا - آمریکای لاتین
2 Km Oeste de Vivero Procesa N°1, La Garita Alajuela Alajuela Costa Rica

مدرسه بازرگانی INCAE کاستاریکا که در سال 1964 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر آلاجوئلا (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در ماناگوا است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، کاستاریکا (وزارت آموزش عمومی کاستاریکا)، مدرسه بازرگانی INCAE، کاستاریکا (INCAE) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کاستاریکا است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 250-499 دانشجو) . مدرسه بازرگانی INCAE، کاستاریکا (INCAE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 56 ساله کاستاریکا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی کاستاریکا را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. INCAE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4033

دانشگاه لاتین کاستاریکا

کاستاریکا - آمریکای لاتین
300 Norte y 150 Este de Muñoz y Nanne San Pedro 1561-2050 San Jose Costa Rica

Universidad Latina de Costa Rica (دانشگاه لاتین کاستاریکا) که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ سن پدرو (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر)، سن خوزه واقع شده است. . این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Heredia، Santa Cruz، Pérez Zeledón، Grecia، Cañas. Universidad Latina de Costa Rica (ULatina) که توسط وزارت آموزش عمومی کاستاریکا (وزارت آموزش عمومی کاستاریکا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کاستاریکا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. Universidad Latina de Costa Rica (ULatina) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش لیسانس (یعنی گواهینامه ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 31 ساله کاستاریکا دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. ULatina همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 4701

دانشگاه علم و صنعت آمریکای لاتین

کاستاریکا - آمریکای لاتین
Barrio Turnón, de la República 150 al Sur San José 10235-1000 San Jose Costa Rica

Universidad Latinoamericana de Ciencia y Tecnologia (دانشگاه علوم و فناوری آمریکای لاتین) که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ پاناما سیتی (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) پاناما واقع شده است. Universidad Latinoamericana de Ciencia y Tecnologia (ULACIT) که توسط Consejo Nacional de Evaluacion y Acreditacion Universitaria de Panama (شورای ملی ارزیابی و اعتبارسنجی دانشگاه پاناما) به رسمیت شناخته شده است، یک کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 2000-9990 دانشجوی دانشگاهی بالاتر) موسسه آموزشی. Universidad Latinoamericana de Ciencia y Tecnologia (ULACIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ULACIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5424

دانشگاه خودمختار آمریکای مرکزی

کاستاریکا - آمریکای لاتین
De Servicentro la Galera 700 Metros Norte Cipreses de Curridabat 7637 - 1000 San Jose Costa Rica

Universidad Autónoma de Centro América (دانشگاه خودمختار مرکز آمریکا) که در سال 1976 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Cipreses de Curridabat (محدوده جمعیت 10000-4999 در هکتار) واقع شده است. خوزه این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Guápiles، Nicoya، San Ramón، Paso Canoas. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عمومی، کاستاریکا (وزارت آموزش عمومی کاستاریکا)، دانشگاه Autónoma de Centro América (UACA) یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است که از یک مؤسسه آموزش عالی کاستاریکا تشکیل شده است. با مذهب مسیحی-کاتولیک. Universidad Autónoma de Centro América (UACA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 44 ساله کاستاریکا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UACA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6219

دانشگاه Veritas

کاستاریکا - آمریکای لاتین
1km Oeste de Casa Presidencial San José 10105 San Jose Costa Rica

Universidad Veritas (دانشگاه Veritas) که در سال 1976 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر سن خوزه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) سن خوزه واقع شده است. Universidad Veritas (UVERITAS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عمومی کاستاریکا (وزارت آموزش عمومی کاستاریکا) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط کاستاریکا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. Universidad Veritas (UVERITAS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 44 ساله کاستاریکا دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UVERITAS همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6618

دانشگاه فنی ملی

کاستاریکا - آمریکای لاتین
Villa Bonita de Alajuela Alajuela Alajuela Costa Rica

Universidad Técnica Nacional (دانشگاه فنی ملی) که در سال 2008 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر Alajuela (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Pacífico، Atenas، Guanacaste، San Carlos. Universidad Técnica Nacional (UTN) که توسط وزارت آموزش عمومی کاستاریکا (وزارت آموزش عمومی کاستاریکا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کاستاریکای مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Universidad Técnica Nacional (UTN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UTN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7056

دانشگاه همکاری های بین المللی

کاستاریکا - آمریکای لاتین
Avenida 15, calle 35, Barrio Escalante San José 10101 San Jose Costa Rica

Universidad para la Cooperación Internacional (دانشگاه همکاری های بین المللی) که در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر سن خوزه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) سان خوزه واقع شده است. Universidad para la Cooperación Internacional (UCI) که توسط وزارت آموزش عمومی کاستاریکا (وزارت آموزش عمومی کاستاریکا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کاستاریکا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. Universidad para la Cooperación Internacional (UCI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله کاستاریکا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCI همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7482
رتبه جهانی: 7564

دانشگاه بین المللی قاره آمریکا

کاستاریکا - آمریکای لاتین
Apdo. 1447-1002; Barrio Aranjuez San José San Jose Costa Rica

Universidad Internacional de las Américas (دانشگاه بین المللی قاره آمریکا) یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر سن خوزه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) سن خوزه واقع شده است. Universidad Internacional de las Américas (UIA) که توسط وزارت آموزش عمومی کاستاریکا (وزارت آموزش عمومی کاستاریکا) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کاستاریکا است. Universidad International de las Américas (UIA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 34 ساله کاستاریکا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UIA همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7609

دانشگاه علوم پزشکی کاستاریکا

کاستاریکا - آمریکای لاتین
La Sabana, de la Pop´s 400 oeste, carretera vieja a Escazú San José 638-1007 San Jose Costa Rica

Universidad de Ciencias Médicas، کاستاریکا (دانشگاه علوم پزشکی، کاستاریکا) که در سال 1999 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر سن خوزه (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. . رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، کاستاریکا (وزارت آموزش عمومی کاستاریکا)، دانشگاه پزشکی پزشکی، کاستاریکا (UCIMED) یک موسسه آموزش عالی کاستاریکای مختلط است. Universidad de Ciencias Médicas، کاستاریکا (UCIMED) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UCIMED همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8270

دانشگاه فیدلیتاس

کاستاریکا - آمریکای لاتین
Del Colegio de Ingenieros y Arquitectos en Curridabat, 500 mts al norte y 300 al este San Pedro 8063-1000 San Jose Costa Rica

دانشگاه فیدلیتاس (دانشگاه فیدلیتاس) که در سال 1980 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ سن پدرو (محدوده جمعیت 10000 تا 49999 نفر) سن خوزه واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در هردیا می باشد. Universidad Fidélitas (UF) که توسط وزارت آموزش عمومی کاستاریکا (وزارت آموزش عمومی کاستاریکا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کاستاریکا با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. Universidad Fidélitas (UF) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 40 ساله کاستاریکا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UF همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8376

دانشگاه کارتاگو فلورنسیو دل کاستیلو

کاستاریکا - آمریکای لاتین
100 Metros Sur de la Esquina Sureste de los Tribunales Cártago Cartago Costa Rica

Universidad de Cartago Florencio del Castillo (دانشگاه فلورنسیو دل کاستیلو Cartago) که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک کارتاگو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) کارتاگو واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش، کاستاریکا (وزارت آموزش عمومی کاستاریکا)، Universidad de Cartago Florencio del Castillo (UCA) یک موسسه آموزش عالی کاستاریکای مختلط است. Universidad de Cartago Florencio del Castillo (UCA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UCA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8506