50 دانشگاه برتر کامبوج به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه سلطنتی پنوم پن

کامبوج - آسیا
Russian Federation Boulevard, Tuol Kork District Phnom Penh 12156 Phnom Penh Cambodia

دانشگاه سلطنتی پنوم پن که در سال 1960 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پنوم پن (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه سلطنتی پنوم پن (RUPP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش کامبوج به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کامبوج (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه سلطنتی پنوم پن (RUPP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 60 ساله کامبوج دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی کامبوج را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RUPP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6220

موسسه فناوری کامبوج

کامبوج - آسیا
Russian Federation Boulevard, Sangkat, Toek leak 1, Khan Tuolkok Phnom Penh Phnom Penh Cambodia

مؤسسه فناوری کامبوج که در سال 1964 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر پنوم پن (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. مؤسسه فناوری کامبوج (ITC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش کامبوج به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کامبوج است. مؤسسه فناوری کامبوج (ITC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 56 ساله کامبوج دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی کامبوج را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ITC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7704

دانشگاه پاناساسترا کامبوج

کامبوج - آسیا
92-94, Sothearos Boulevard, Sangkat Chattumuk, Khan Daun Pen Phnom Penh Phnom Penh Cambodia

دانشگاه پانیاساسترا کامبوج که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پنوم پن (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Battambang، Siem Reap. دانشگاه Pañasastra کامبوج (PUC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش کامبوج به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کامبوج (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه Pañasastra کامبوج (PUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله کامبوج دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی کامبوج را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. PUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8098

دانشگاه کامبوج

کامبوج - آسیا
PO Box 917, Sleng Roleung Village, Sangkat Toek Thla, Khan Sen Sok Phnom Penh 12000 Phnom Penh Cambodia

دانشگاه کامبوج که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پنوم پن (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش کامبوج به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه کامبوج (UC) یک موسسه آموزش عالی مختلط کامبوج کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه کامبوج (UC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 17 ساله کامبوج دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 9327

دانشگاه سلطنتی کشاورزی

کامبوج - آسیا
PO Box 2696, Chamkar Daung, Dangkor District Phnom Penh 12401 Phnom Penh Cambodia

دانشگاه سلطنتی کشاورزی که در سال 1964 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پنوم پن (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه سلطنتی کشاورزی (RUA) که به طور رسمی توسط وزارت کشاورزی، جنگلداری و شیلات کامبوج به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کامبوج (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. دانشگاه سلطنتی کشاورزی (RUA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 56 ساله کامبوج دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی کامبوج را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RUA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 9344

دانشگاه بین المللی پاراگون

کامبوج - آسیا
No. 8, St. 315, Beong Kak I, Tuol Kok Phnom Penh 12151 Phnom Penh Cambodia

دانشگاه بین المللی پاراگون که در سال 2010 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پنوم پن (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین المللی پاراگون (PIU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش کامبوج به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کامبوج (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 500-999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی پاراگون (PIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 10 ساله کامبوج دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی کامبوج را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9568

دانشگاه روشن بسازید

کامبوج - آسیا
Brey Building, Samdech Sothearos Bullevards, near Hun Sen Park Phnom Penh 12301 Phnom Penh Cambodia

دانشگاه بیلد برایت که در سال 2000 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پنوم پن (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Siem Reap، Preah Sihanouk، Battambang، Buntiey Meanchey، Ratanakiri، Takeo، Stung Treng. دانشگاه بیلد برایت (BBU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش کامبوج به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کامبوج (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Build Bright University (BBU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی از آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله کامبوج دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی کامبوج را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BBU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10117

دانشگاه سلطنتی حقوق و اقتصاد

کامبوج - آسیا
Monivong Blvd, District Tonle Basac, Khan Chamkamon Phnom Penh Phnom Penh Cambodia

دانشگاه سلطنتی حقوق و اقتصاد که در سال 2003 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پنوم پن (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه سلطنتی حقوق و اقتصاد (RULE) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش کامبوج به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کامبوج (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه سلطنتی حقوق و اقتصاد (RULE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 17 ساله کامبوج دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی کامبوج را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. RULE همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10197

دانشگاه علوم بهداشت

کامبوج - آسیا
73, Preah Monyvong Boulevard, Khan Doun Penh Phnom Penh Phnom Penh Cambodia

Université des Sciences de la Santé (دانشگاه علوم بهداشت، کامبوج) که در سال 1946 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پنوم پن (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Université des Sciences de la Santé (UHS) که به طور رسمی توسط وزارت بهداشت کامبوج به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کامبوجی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. Université des Sciences de la Santé (UHS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 74 ساله کامبوج دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی کامبوج را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. UHS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10228

دانشگاه پوتیساسترا

کامبوج - آسیا
55, Croix Rouge Khmere (St. 180), Sangkat Boeung Raing, Khan Daun Penh Phnom Penh 51000 Phnom Penh Cambodia

دانشگاه Puthisastra که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر پنوم پن (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش کامبوج به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه Puthisastra (UP) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کامبوج (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. دانشگاه Puthisastra (UP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 12 ساله کامبوج دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. UP همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 10342

دانشگاه مکونگ کامبوج

کامبوج - آسیا
9B, Street 271, Sangkat Tek Thla, Khan Russey Keo Phnom Penh 12102 Phnom Penh Cambodia

دانشگاه مکونگ کامبوج که در سال 2003 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر پنوم پن (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه مکونگ کامبوج (CMU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش کامبوج به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کامبوج (محدوده ثبت نام تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. دانشگاه مکونگ کامبوج (CMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 17 ساله کامبوج دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی کامبوج را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 10575

دانشگاه ملی مدیریت

کامبوج - آسیا
str. 96, Chistopher Howes Street, Khan Daun Penh Phnom Penh Phnom Penh Cambodia

دانشگاه ملی مدیریت که در سال 1983 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر پنوم پن (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ملی مدیریت (NUM) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، جوانان و ورزش کامبوج به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط کامبوج است. دانشگاه ملی مدیریت (NUM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. NUM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10915