15 دانشگاه برتر کامرون به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه دشانگ

کامرون - آمریکای شمالی
Boîte Postale 96 Dschang West Region Cameroon

Université de Dschang (دانشگاه دشانگ) که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک دشانگ (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه غرب واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bandjoun، Foumban، Maroua، Bambui، Belabo، Ebolowa، Yaoundé. Université de Dschang (UDS) که توسط وزارت آموزش عالی کامرون (وزارت آموزش عالی کامرون) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کامرونی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. Université de Dschang (UDS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UDS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7076

دانشگاه بوئا

کامرون - آمریکای شمالی
Boîte Postale 63 Buéa Southwest Region Cameroon

Université de Buéa (دانشگاه Buea) که در سال 1992 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Buéa (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، منطقه جنوب غربی واقع شده است. Université de Buéa (UB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی کامرون (وزارت آموزش عالی کامرون) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کامرونی مختلط است. Université de Buéa (UB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کامرونی 28 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7832

دانشگاه یائونده I

کامرون - آمریکای شمالی
Boîte Postale 337 Yaoundé Centre Region Cameroon

Université de Yaoundé I (دانشگاه Yaounde I) که در سال 1962 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلانشهر Yaoundé (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه مرکز واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی کامرون (وزارت آموزش عالی کامرون) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه یائوند I (UYI) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کامرونی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10,000-14,999 دانشجو) است. Université de Yaoundé I (UYI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کامرونی 58 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UYI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8330

دانشگاه دوالا

کامرون - آمریکای شمالی
Boîte Postale 2701 Douala Littoral Region Cameroon

دانشگاه دوالا (دانشگاه دوالا) که در سال 1977 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر دوآلا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه ساحلی واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی کامرون (وزارت آموزش عالی کامرون) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه دوآلا (UDLA) یک مؤسسه آموزش عالی متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 8000-8999 دانشجو) کامرونی. Université de Douala (UDLA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کامرونی 43 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UDLA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9070
رتبه جهانی: 9343

موسسه کاتولیک یائونده

کامرون - آمریکای شمالی
Boîte Postale 11628 Yaoundé Centre Region Cameroon

مؤسسه کاتولیک یائونده (مؤسسه کاتولیک یائونده) که در سال 1989 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در کلان شهر یائونده (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه مرکز واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی کامرون (وزارت آموزش عالی کامرون) به رسمیت شناخته شده است، مؤسسه کاتولیک یائونده (ICY) یک مؤسسه بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است که دارای تحصیلات عالی کامرونی است. دین مسیحی-کاتولیک Institut Catholique de Yaoundé (ICY) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ICY همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9856

دانشگاه پروتستان آفریقای مرکزی

کامرون - آمریکای شمالی
Boîte Postale 4011 Yaoundé Centre Region Cameroon

Université Protestante d'Afrique Centrale (دانشگاه پروتستان آفریقای مرکزی) که در سال 1989 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در کلان شهر یائونده (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) منطقه مرکز واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در لیبامبا است. Université Protestante d'Afrique Centrale (UPAC) که رسما توسط وزارت آموزش عالی کامرون (وزارت آموزش عالی کامرون) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کامرونی است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-پروتستانی وابسته است. Université Protestante d'Afrique Centrale (UPAC) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UPAC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11095

دانشگاه ادونتیست کوزندای

کامرون - آمریکای شمالی
Boîte Postale 401 Nanga-Eboko Centre Region Cameroon

دانشگاه Adventiste Cosendai (دانشگاه Cosendai Adventist) که در سال 1996 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط Nanga-Eboko (محدوده جمعیت 2500-9999 نفر)، منطقه مرکز واقع شده است. دانشگاه Adventiste Cosendai (UAC) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی کامرون (وزارت آموزش عالی کامرون) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کامرونی بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 250-499 دانشجو) مختلط کامرون که به طور رسمی یک مؤسسه آموزش عالی کامرونی دارد. دین مسیحی-ادونتیست. Université Adventiste Cosendai (UAC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کامرونی 24 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی کامرونی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UAC همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12029