101 دانشگاه برتر کانادا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه تورنتو

کانادا - آمریکای شمالی
27 King's College Circle Toronto M5S 1A1 Ontario Canada

دانشگاه تورنتو که در سال 1827 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر تورنتو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) انتاریو واقع شده است. دانشگاه تورنتو (UofT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، کالج ها و دانشگاه های انتاریو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کانادایی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه تورنتو (UofT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UofT همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 22

دانشگاه بریتیش کلمبیا

کانادا - آمریکای شمالی
2329 West Mall Vancouver V6T 1Z4 British Columbia Canada

دانشگاه بریتیش کلمبیا که در سال 1908 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر ونکوور (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، بریتیش کلمبیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کلونا است. دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش پیشرفته، مهارت ها و آموزش بریتیش کلمبیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کانادایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 40000-44999 دانشجو) است. دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کانادایی 112 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی کانادا را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UBC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 32

دانشگاه واترلو

کانادا - آمریکای شمالی
200 University Avenue West Waterloo N2L 3G1 Ontario Canada

دانشگاه واترلو که در سال 1957 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک واترلو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، انتاریو واقع شده است. دانشگاه واترلو (UW) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، کالج‌ها و دانشگاه‌های انتاریو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کانادایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه واترلو (UW) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UW همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 55

دانشگاه مک گیل

کانادا - آمریکای شمالی
845 Sherbrooke Street West Montréal H3A 0G4 Quebec Canada

دانشگاه مک گیل که در سال 1821 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مونترال (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کبک واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Ste. آن دوبلیو. دانشگاه مک گیل که رسما توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی کبک (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی کبک) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 30000 تا 34999 دانشجوی کانادایی) است. دانشگاه مک گیل دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 199 ساله کانادایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه مک گیل همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 60

دانشگاه سایمون فریزر

کانادا - آمریکای شمالی
8888 University Drive Burnaby V5A1S6 British Columbia Canada

دانشگاه سیمون فریزر که در سال 1965 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک برنابی (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) بریتیش کلمبیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: ونکوور، ساری. دانشگاه سیمون فریزر (SFU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش پیشرفته، مهارت ها و آموزش بریتیش کلمبیا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کانادایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. دانشگاه سیمون فریزر (SFU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 55 ساله کانادایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی کانادا را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. SFU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 69

دانشگاه آلبرتا

کانادا - آمریکای شمالی
116 St. and 85 Ave. Edmonton T6G 2R3 Alberta Canada

دانشگاه آلبرتا که در سال 1908 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ ادمونتون (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) آلبرتا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کامروز است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش پیشرفته آلبرتا به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه آلبرتا (UofA) یک مؤسسه آموزش عالی کانادایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. دانشگاه آلبرتا (UofA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کانادایی 112 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UofA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 97

دانشگاه یورک

کانادا - آمریکای شمالی
4700 Keele Street Toronto M3J 1P3 Ontario Canada

دانشگاه یورک که در سال 1959 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر تورنتو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) انتاریو واقع شده است. دانشگاه یورک (YU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، کالج ها و دانشگاه های انتاریو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کانادایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 40,000-44,999 دانشجو) است. دانشگاه یورک (YU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. YU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 107

دانشگاه کوئینز

کانادا - آمریکای شمالی
206 Richardson Hall Kingston K7L 3N6 Ontario Canada

دانشگاه کوئینز که در سال 1841 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک کینگستون (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، انتاریو واقع شده است. دانشگاه کوئینز (QU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، کالج ها و دانشگاه های انتاریو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کانادایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه کوئینز (QU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 178 ساله کانادایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی کانادا را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. QU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 119

دانشگاه کلگری

کانادا - آمریکای شمالی
2500 University Drive NW Calgary T2N 1N4 Alberta Canada

دانشگاه کلگری که در سال 1966 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کلگری (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آلبرتا واقع شده است. دانشگاه کلگری (UCalgary) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش پیشرفته آلبرتا به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط کانادایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه کلگری (UCalgary) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 54 ساله کانادایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی کانادا را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCalgary همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 122

دانشگاه ویکتوریا

کانادا - آمریکای شمالی
PO Box 1700 Victoria V8W 2Y2 British Columbia Canada

دانشگاه ویکتوریا در سال 1963 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک ویکتوریا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) بریتیش کلمبیا واقع شده است. دانشگاه ویکتوریا (UVic) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش پیشرفته، مهارت‌ها و آموزش بریتیش کلمبیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کانادایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه ویکتوریا (UVic) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کانادایی 57 ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UVic همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 136

دانشگاه مک مستر

کانادا - آمریکای شمالی
1280 Main Street West Hamilton L8S 4L8 Ontario Canada

دانشگاه مک مستر که در سال 1887 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ همیلتون (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) انتاریو واقع شده است. دانشگاه مک مستر (Mac) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، کالج ها و دانشگاه های انتاریو به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کانادایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه مک مستر (مک) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 133 ساله کانادایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. مک همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 144

دانشگاه مونترال

کانادا - آمریکای شمالی
CP 6128, Succursale Centre Ville Montréal H3C 3J7 Quebec Canada

دانشگاه مونترال (دانشگاه مونترال) که در سال 1878 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مونترال (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کبک واقع شده است. کبک (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی کبک)، دانشگاه مونترال (UdeM) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی به رسمیت شناخته شده است، بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: بیش از 45000 دانشجوی کانادایی با تحصیلات عالی) موسسه آموزشی. Université de Montréal (UdeM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 142 ساله کانادایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی کانادا را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UdeM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 159

دانشگاه لاوال

کانادا - آمریکای شمالی
2305 Rue de l'Université Quebec City G1V O6A Quebec Canada

دانشگاه لاوال (دانشگاه لاوال) که در سال 1852 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ شهر کبک (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) کبک واقع شده است. کبک (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی کبک) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی کبک به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه لاوال (UL) یک دانشگاه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 40,000-44,999 دانشجوی تحصیلی بالاتر). موسسه آموزشی. Université Laval (UL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کانادایی ۱۶۸ ساله دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UL همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 160

دانشگاه رایرسون

کانادا - آمریکای شمالی
350 Victoria Street Toronto M5B 2K3 Ontario Canada

دانشگاه رایرسون که در سال 1948 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر تورنتو (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) انتاریو واقع شده است. دانشگاه رایرسون (RU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، کالج‌ها و دانشگاه‌های انتاریو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کانادایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه رایرسون (RU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 72 ساله کانادایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را برای دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 212

دانشگاه کارلتون

کانادا - آمریکای شمالی
1125 Colonel By Drive Ottawa K1S 5B6 Ontario Canada

دانشگاه کارلتون که در سال 1942 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر اتاوا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) انتاریو واقع شده است. دانشگاه کارلتون (CU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، کالج ها و دانشگاه های انتاریو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کانادایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. دانشگاه کارلتون (CU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 78 ساله کانادایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی کانادا را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. CU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 250

دانشگاه گوئلف

کانادا - آمریکای شمالی
50 Stone Road East Guelph N1G 2W1 Ontario Canada

دانشگاه گوئلف که در سال 1964 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک گوئلف (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، انتاریو واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Ridgetown، Kemptville. دانشگاه گوئلف (U of G) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، کالج ها و دانشگاه های انتاریو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کانادایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه گوئلف (U of G) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 56 ساله کانادایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی کانادا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. U of G همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می کند. .

رتبه جهانی: 256

دانشگاه اتاوا

کانادا - آمریکای شمالی
PO Box 450 Stn A Ottawa K1N 6N5 Ontario Canada

دانشگاه اتاوا که در سال 1848 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر اتاوا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) انتاریو واقع شده است. دانشگاه اتاوا (uOttawa) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، کالج ها و دانشگاه های انتاریو به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کانادایی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه اتاوا (uOttawa) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 172 ساله کانادایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. uOttawa همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را برای دانشجویان فراهم می کند، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 261

دانشگاه کنکوردیا

کانادا - آمریکای شمالی
1455 Boulevard de Maisonneuve Ouest Montréal H3G 1M8 Quebec Canada

دانشگاه کنکوردیا که در سال 1974 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مونترال (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کبک واقع شده است. کبک (وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی کبک)، دانشگاه کنکوردیا (CU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی به رسمیت شناخته شده است، یک آموزش عالی مختلط کانادایی بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: بیش از 45000 دانشجو) موسسه، نهاد. دانشگاه کنکوردیا (CU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 46 ساله کانادایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 265

دانشگاه دالاهو

کانادا - آمریکای شمالی
6885 University Avenue Halifax B3H 4H6 Nova Scotia Canada

دانشگاه دالهوزی که در سال 1818 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط هالیفاکس (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) نوا اسکوشیا واقع شده است. دانشگاه دالهوسی که به طور رسمی توسط دپارتمان کار و آموزش پیشرفته نوا اسکوشیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کانادایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه دالهووس دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی از آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 202 ساله کانادایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی کانادا را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه دالاهو همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 297