43 دانشگاه برتر کرواسی به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه زاگرب

کرواسی - اروپا
Trg Maršala Tita 14 Zagreb 10000 Zagreb Croatia

Sveucilište u Zagrebu (دانشگاه زاگرب) که در سال 1874 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ زاگرب (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) واقع شده است. Sveucilište u Zagrebu (UNIZG) که رسماً توسط Agencija za znanost i visoko obrazovanje (آژانس علوم و آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کرواسی مختلط بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Sveucilište u Zagrebu (UNIZG) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کرواسی 146 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UNIZG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 614

دانشگاه ریجکا

کرواسی - اروپا
Trg brace Mazuranica 10 Rijeka 51000 Primorje-Gorski Kotar Croatia

Sveucilište u Rijeci (دانشگاه Rijeka) در سال 1973 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Rijeka (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Primorje-Gorski Kotar واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Opatija، Gospic. Sveucilište u Rijeci (UNIRI) که رسماً توسط Agencija za znanost i visoko obrazovanje (آژانس علوم و آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کرواسی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Sveucilište u Rijeci (UNIRI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کرواسی 47 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNIRI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2142

دانشگاه اسپلیت

کرواسی - اروپا
Poljicka cesta 35 Split 21000 Split-Dalmatia Croatia

Sveucilište u Splitu (دانشگاه اسپلیت) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1974 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر کوچک اسپلیت (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) اسپلیت-دالماسی واقع شده است. Sveucilište u Splitu (UNIST) که رسماً توسط Agencija za znanost i visoko obrazovanje (آژانس علوم و آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کرواسی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. Sveucilište u Splitu (UNIST) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNIST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2723

Josip Juraj Strossmayer University of Osijek

کرواسی - اروپا
Trg Sv. Trojstva 3 Osijek 31000 Osijek-Baranja Croatia

Sveucilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku (دانشگاه Josip Juraj Strossmayer Osijek) که در سال 1975 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک اوسیجک (محدوده جمعیت 50,000-249,999 اینچ) Osijek واقع شده است. Sveucilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku (UNIOS) که توسط Agencija za znanost i visoko obrazovanje (آژانس علوم و آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کرواسی است. Sveucilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku (UNIOS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کرواسی 45 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UNIOS همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3081

دانشگاه زادار

کرواسی - اروپا
Ulica Mihovila Pavlinovica 1 Zadar 23000 Zadar Croatia

Sveucilište u Zadru (دانشگاه زادار) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 2002 تأسیس شد که در محیط شهری شهر کوچک زادار (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. Sveucilište u Zadru (UNIZD) که به طور رسمی توسط Agencija za znanost i visoko obrazovanje (آژانس علوم و آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3,000-3,999 دانشجو) است. Sveucilište u Zadru (UNIZD) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کرواسی 18 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی کرواسی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UNIZD همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3534
رتبه جهانی: 6434

دانشگاه دوبرونیک

کرواسی - اروپا
Branitelja Dubrovnika 29 Dubrovnik 20000 Dubrovnik-Neretva Croatia

Sveucilište u Dubrovniku (دانشگاه دوبرونیک) یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 2003 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر بزرگ دوبرونیک (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر) Dubrovnik-Neretva واقع شده است. Sveucilište u Dubrovniku (UNIDU) که به طور رسمی توسط Agencija za znanost i visoko obrazovanje (آژانس علوم و آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 2000-2999 دانشجو) است. Sveucilište u Dubrovniku (UNIDU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کرواسی 16 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNIDU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6588

دانشگاه کاتولیک کرواسی

کرواسی - اروپا
Ilica 242 Zagreb 10000 Zagreb Croatia

Hrvatsko katolicko sveucilište (دانشگاه کاتولیک کرواسی) که در سال 2006 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ زاگرب (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. Hrvatsko katolicko sveucilište که رسماً توسط Agencija za znanost i visoko obrazovanje (آژانس علوم و آموزش عالی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کرواسی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 500-999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Hrvatsko katolicko sveucilište دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. Hrvatsko katolicko sveucilište همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8532