189 دانشگاه برتر کلمبیا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ملی کلمبیا

کلمبیا - آمریکای لاتین
Carrera 45 No. 26-85 Bogotá Bogota Colombia

دانشگاه ملی کلمبیا (دانشگاه ملی کلمبیا) که در سال 1867 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بوگوتا (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، بوگوتا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Medellín، Manizales، Palmira، Arauca، Leticia، San Andrés Islas. Universidad Nacional de Colombia (UNAL) که رسما توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidad Nacional de Colombia (UNAL) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 153 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی کلمبیایی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UNAL همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 268

دانشگاه آند، کلمبیا

کلمبیا - آمریکای لاتین
Carrera 1 No. 18 A-10 Bogotá Bogota Colombia

Universidad de los Andes، کلمبیا (دانشگاه آند، کلمبیا) در سال 1949 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بوگوتا (محدوده جمعیت بیش از 5,000,000 نفر) بوگوتا واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش ملی، کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا)، دانشگاه لس آند، کلمبیا (UNIANDES) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Universidad de los Andes، کلمبیا (UNIANDES) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 71 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی کلمبیایی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNIANDES همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 677

دانشگاه آنتیوکیا

کلمبیا - آمریکای لاتین
Calle 67 No. 51-08 Medellín Antioquia Colombia

دانشگاه آنتیوکیا (Universidad de Antioquía) در سال 1803 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مدلین (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Antioquia واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Carmen de Viboral، Sonsón، Santa Fe de Antioquia، Segovia، Andes، Apartadó، Turbo، Carepa، Caucasia، Puerto Berrío، Amalfi، Yarumal. Universidad de Antioquía (UDEA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 40000-44999 دانشجو) است. Universidad de Antioquía (UDEA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 217 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UDEA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 786

دانشگاه پاپی جاوریانا

کلمبیا - آمریکای لاتین
Carrera 7 No. 40-62 Bogotá 11001000 Bogota Colombia

Pontificia Universidad Javeriana (دانشگاه پاپی جاوریانا) یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 1623 تأسیس شد که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بوگوتا (محدوده جمعیت بیش از 5,000,000 نفر) بوگوتا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کالی است. Pontificia Universidad Javeriana (PUJ) که رسما توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کلمبیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25,000-29,999 دانشجو) است که به طور رسمی وابسته به مسیحیان است. دین Pontificia Universidad Javeriana (PUJ) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 396 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی کلمبیایی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. PUJ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 868

دانشگاه ICESI

کلمبیا - آمریکای لاتین
Calle 18 No. 122-135 Cali 760031 Valle del Cauca Colombia

دانشگاه ICESI (دانشگاه ICESI) که در سال 1979 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کالی (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) Valle del Cauca واقع شده است. Universidad ICESI که به طور رسمی توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کلمبیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام uniRank: 6000-6999 دانشجو) است. Universidad ICESI دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 41 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی کلمبیایی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه ICESI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1104

دانشگاه EAFIT

کلمبیا - آمریکای لاتین
Carrera 49 No. 7 Sur 50 Medellín 7023 Antioquia Colombia

Universidad EAFIT (دانشگاه EAFIT) که در سال 1960 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر مدلین (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Antioquia واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: بوگوتا، پریرا، لانوگراند. Universidad EAFIT (EAFIT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Universidad EAFIT (EAFIT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 60 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی کلمبیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. EAFIT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1373

دانشگاه روزاریو

کلمبیا - آمریکای لاتین
Calle 14 No. 6-25 Bogotá 110010 Bogota Colombia

Universidad del Rosario (دانشگاه دل روزاریو) که در سال 1653 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بوگوتا (محدوده جمعیت بیش از 5,000,000 نفر) بوگوتا واقع شده است. Universidad del Rosario (UR) که توسط وزارت آموزش ملی، کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Universidad del Rosario (UR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی کلمبیایی با قدمت 366 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی کلمبیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UR همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1462

دانشگاه دره

کلمبیا - آمریکای لاتین
Ciudad Universitaria Melendez, Calle 13 No. 100-00 Cali 25360 Valle del Cauca Colombia

Universidad del Valle (دانشگاه دره) که در سال 1945 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کالی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Valle del Cauca واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Buga، Tuluá، Palmira، Buenaventura، Caicedonia Yumbo. Universidad del Valle (UNIVALLE) که رسماً توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30000-34999 دانشجو). Universidad del Valle (UNIVALLE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 75 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNIVALLE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1476

دانشگاه شمال

کلمبیا - آمریکای لاتین
Km 5 Antigua Vía Puerto Colombia Barranquilla AA 1569 Atlantico Colombia

Universidad del Norte (دانشگاه شمالی) که در سال 1966 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر Barranquilla (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) آتلانکو واقع شده است. Universidad del Norte (UNINORTE) که توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Universidad del Norte (UNINORTE) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 54 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی کلمبیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNINORTE همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1566

دانشگاه پاپی بولیوار

کلمبیا - آمریکای لاتین
Circular 1 No. 70-01 Medellín 56006 Antioquia Colombia

Universidad Pontificia Bolivariana (دانشگاه Pontificia Bolivariana) که در سال 1937 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مدلین (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 سکنه) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: بوگوتا، بوکارامانگا، مونتریا، پالمیرا. Universidad Pontificia Bolivariana (UPB) که توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) مختلط کلمبیایی است که به طور رسمی وابسته به مسیحیان است. دین Universidad Pontificia Bolivariana (UPB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 83 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UPB همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1788

کالج ساوانا

کلمبیا - آمریکای لاتین
Autopista Norte de Bogotá, KM 7 - Chía, Puente del Común Chía Cundinamarca Colombia

دانشگاه لا سابانا (دانشگاه لا سابانا) که در سال 1980 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک چیا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Cundinamarca واقع شده است. Universidad de La Sabana که رسماً توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کلمبیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7000 تا 7999 دانشجو) است که به طور رسمی به مؤسسه آموزشی مسیحی وابسته است. دین Universidad de La Sabana دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 40 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. Universidad de La Sabana همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1995

شرکت دانشگاه دقیقه خدا

کلمبیا - آمریکای لاتین
Calle 81b No. 72b-70 Bogotá Bogota Colombia

Corporación Universitaria Minuto de Dios (شرکت دانشگاه Minuto de Dios) که در سال 1990 تأسیس شد یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ بوگوتا (محدوده جمعیت بیش از 5,000,000 نفر) بوگوتا واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش ملی، کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، Corporación Universitaria Minuto de Dios (UNIMINUTO) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی با یک مؤسسه آموزش عالی بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 250-499 دانشجو). دین مسیحی-کاتولیک. Corporación Universitaria Minuto de Dios (UNIMINUTO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNIMINUTO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2057

دانشگاه فنی پریرا

کلمبیا - آمریکای لاتین
La Julita Pereira 66001 Risaralda Colombia

دانشگاه فنی پریرا (Universidad Tecnológica de Pereira) یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در سال 1958 تأسیس شده است که در محیط شهری شهر بزرگ پریرا (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) Risaralda واقع شده است. Universidad Tecnológica de Pereira (UTP) که توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو). Universidad Tecnológica de Pereira (UTP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 61 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی کلمبیایی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UTP همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2063

خارجی دانشگاه کلمبیا

کلمبیا - آمریکای لاتین
Calle 12 No. 1-17 Este, Bloque A, Piso 5 Bogotá Bogota Colombia

Universidad Externado de Colombia (دانشگاه اکسترنادو کلمبیا) یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 1886 تأسیس شد که در کلان شهر بزرگ بوگوتا (محدوده جمعیت بیش از 5,000,000 نفر) بوگوتا واقع شده است. Universidad Externado de Colombia که رسماً توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کلمبیایی مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام uniRank: 9000-9999 دانشجو) است. Universidad Externado de Colombia دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 134 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. Universidad Externado de Colombia همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2197

دانشگاه فرانسیسکو خوزه د کالدا

کلمبیا - آمریکای لاتین
Carrera 7 No. 40-53, Piso 10 Bogotá Bogota Colombia

Universidad Distrital Francisco José de Caldas (دانشگاه ناحیه فرانسیسکو خوزه د کالداس) که در سال 1950 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بوگوتا (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر در بوگوتا) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش ملی، کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا)، دانشگاه فرانسیسکو خوزه د کالداس (UDFJC) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20000-24999 دانشجو) است. Universidad Distrital Francisco José de Caldas (UDFJC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 69 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UDFJC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2218

دانشگاه بوگوتا خورخه تادئو لوزانو

کلمبیا - آمریکای لاتین
Carrera 4 No. 22-61 Bogotá Bogota Colombia

دانشگاه خورخه تادئو لوزانو (دانشگاه خورخه تادئو لوزانو، بوگوتا) که در سال 1959 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ بوگوتا (محدوده جمعیت بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Cartagena، Santa Marta. رسماً توسط وزارت آموزش ملی، کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا)، دانشگاه بوگوتا خورخه تادئو لوزانو (UJTL) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه بوگوتا خورخه تادئو لوزانو (UJTL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 61 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی کلمبیایی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UJTL همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2416

دانشگاه صنعتی سانتاندر

کلمبیا - آمریکای لاتین
Ciudad Universitaria Carrera 27 Calle 9 Bucaramanga Santander Colombia

Universidad Industrial de Santander (دانشگاه صنعتی سانتاندر) که در سال 1948 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ بوکارامانگا (محدوده جمعیت 500,000-1,000,000 نفر) سانتاندر واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: بوگوتا، بارانکا، سوکورو، باربوسا، مالاگا. Universidad Industrial de Santander (UIS) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 20,000-24,999 دانشجو) است. Universidad Industrial de Santander (UIS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 72 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 0-10٪ است که این سازمان آموزش عالی کلمبیایی را به یک مؤسسه انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UIS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 2422

دانشگاه آموزشی و فنی کلمبیا

کلمبیا - آمریکای لاتین
Avenida Central del Norte 39-115 Tunja Boyaca Colombia

Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia (دانشگاه آموزشی و فناوری کلمبیا) که در سال 1953 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک تونجا (محدوده جمعیتی 50000-249,999 بیتی) واقع شده است. . این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Duitama، Chiquinquirá، Sogamoso. رسماً توسط وزارت آموزش ملی، کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia (UPTC) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 20,000-24,999 دانشجو) است. Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia (UPTC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 66 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی کلمبیایی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UPTC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2546

دانشگاه لا سال

کلمبیا - آمریکای لاتین
Carrera 5 No 59 A 44 Bogotá Bogota Colombia

Universidad de La Salle (دانشگاه لاسال) که در سال 1965 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در کلان شهر بزرگ بوگوتا (محدوده جمعیت بیش از 5،000،000 نفر)، بوگوتا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در یوپال است. Universidad de La Salle (UNISALLE) که رسماً توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 10000-14999 دانشجو) است که به طور رسمی به مسیحیان وابسته است. مذهب کاتولیک. Universidad de La Salle (UNISALLE) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 55 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. یونیسال همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2646

دانشگاه تعاونی کلمبیا

کلمبیا - آمریکای لاتین
Avenida Caracas No. 44-21 Bogotá Bogota Colombia

Universidad Cooperativa de Colombia (دانشگاه تعاونی کلمبیا) یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 1958 تأسیس شد که در کلان شهر بزرگ بوگوتا (محدوده جمعیت بیش از 5,000,000 نفر) بوگوتا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Medellín، Bucaramanga، Barrancabermeja، Santa Marta. Universidad Cooperativa de Colombia (UCC) که رسما توسط وزارت آموزش ملی کلمبیا (وزارت آموزش ملی کلمبیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کلمبیایی بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: 20,000-24,999 دانشجو) است. Universidad Cooperativa de Colombia (UCC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کلمبیایی 62 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UCC همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2721