56 دانشگاه برتر کنگو به ترتیب رتبه جهانی

رتبه جهانی: 8512

دانشگاه لوبوباشی

کنگو - آمریکای شمالی
Boîte Postale 1825 Lubumbashi Haut-Katanga Congo DR

دانشگاه لوبومباشی (دانشگاه لوبومباشی) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1955 تأسیس شد و در کلانشهر لوبومباشی (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) Haut-Katanga واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی و دانشگاه، جمهوری دموکراتیک کنگو (وزارت آموزش عالی و دانشگاهی جمهوری دموکراتیک کنگو)، دانشگاه لوبومباشی (UNILU) یک دامنه بزرگ است (محدوده ثبت نام: 109,149-1090: uniRank) دانشجویان) موسسه آموزش عالی کنگو. Université de Lubumbashi (UNILU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 65 ساله کنگو دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UNILU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8709

دانشگاه پروتستان کنگو

کنگو - آمریکای شمالی
Boîte Postale 4745 Kinshasa Kinshasa Congo DR

Université Protestante du Congo (دانشگاه پروتستان کنگو) که در سال 1959 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر بزرگ کینشاسا (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه پروتستان کنگو (UPC) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی و دانشگاه، جمهوری دموکراتیک کنگو (وزارت آموزش عالی و دانشگاهی جمهوری دموکراتیک کنگو) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه پروتستان کنگو (UPC) یک ثبت نام متوسط (یک محدوده: 7000-7999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی کنگو که به طور رسمی به مذهب مسیحی-پروتستانی وابسته است. Université Protestante du Congo (UPC) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UPC همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8737

دانشگاه پروتستان لوبوباشی

کنگو - آمریکای شمالی
Avenue du 30 Juin Lubumbashi Haut-Katanga Congo DR

Université Protestante de Lubumbashi (دانشگاه پروتستان لوبومباشی) که در سال 2002 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر لوبومباشی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر-Katatangaut) واقع شده است. رسماً توسط وزارت دفاع عالی و دانشگاه، جمهوری دموکراتیک کنگو (وزارت آموزش عالی و دانشگاهی جمهوری دموکراتیک کنگو)، دانشگاه پروتستان د لوبومباشی (UPL) یک دانشگاه بسیار کوچک است (uniRan00:1). -1999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی کنگو که به طور رسمی به مذهب مسیحی- پروتستان وابسته است. Université Protestante de Lubumbashi (UPL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله کنگو دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی کنگو را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UPL همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9349

دانشگاه کاتولیک کنگو

کنگو - آمریکای شمالی
Avenue de l'Université n. 2; Boîte Postale 1534 Kinshasa Kinshasa Congo DR

Université Catholique du Congo (دانشگاه کاتولیک کنگو) که در سال 1957 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر بزرگ کینشاسا (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. دانشگاه کاتولیک کنگو (UCC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و دانشگاه، جمهوری دموکراتیک کنگو (وزارت آموزش عالی و دانشگاهی جمهوری دموکراتیک کنگو) به رسمیت شناخته شده است، دانشگاه کاتولیک کنگو (UCC) یک موسسه آموزشی مختلط با آموزش عالی وابسته به کنگو است. دین مسیحی-کاتولیک Université Catholique du Congo (UCC) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UCC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9923

دانشگاه مارین انگوابی

کنگو - آمریکای شمالی
PO Box 69 Brazzaville Congo

Université Marien Ngouabi (دانشگاه Marien Ngouabi) که در سال 1958 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر برازاویل (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Marien Ngouabi (UMNG) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی جمهوری کنگو (وزارت آموزش عالی جمهوری کنگو) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه متوسط است (محدوده ثبت نام با رتبه یکسان: 9000-9999 دانشجوی همکار). موسسه آموزش عالی. Université Marien Ngouabi (UMNG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 62 ساله کنگو دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UMNG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10638

دانشگاه کاتولیک بوکاوو

کنگو - آمریکای شمالی
Bugabo 02, Avenue de la Mission, Commune de Kadutu Bukavu 285 South Kivu Congo DR

دانشگاه کاتولیک د بوکاوو (دانشگاه کاتولیک بوکاوو) که در سال 1989 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط بوکاوو (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر)، کیوو جنوبی واقع شده است. به رسمیت شناخته شده توسط Ministère de l'Enseignement Supérieur et Universitaire، République Démocratique du Congo (وزارت آموزش عالی و دانشگاهی جمهوری دموکراتیک کنگو)، Université Catholique de Bukavu (UCB) یک فهرست کوچک (uniRank0-3) است. 3999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی کنگو که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Université Catholique de Bukavu (UCB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کنگو با قدمت 31 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی کنگو را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10640

دانشگاه انجیلی آفریقا

کنگو - آمریکای شمالی
10 Mushununu, Panzi Bukavu South Kivu Congo DR

Université Evangélique en Afrique (دانشگاه انجیلی در آفریقا) که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی دولتی خصوصی است که در محیط شهری شهر بزرگ بوکاوو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) در کیوو جنوبی واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی و دانشگاه، جمهوری دموکراتیک کنگو (وزارت آموزش عالی و دانشگاهی جمهوری دموکراتیک کنگو)، دانشگاه Evangélique en Afrique (UEA) یک فهرست کوچک (uniRank0-3) است. 3999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی کنگو که به طور رسمی به مذهب مسیحی- پروتستان وابسته است. Université Evangélique en Afrique (UEA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله کنگو دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی کنگو را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UEA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10695

دانشگاه Uélé

کنگو - آمریکای شمالی
S.U. 91 Avenue de Langhes Isiro Haut-Uele Congo DR

Université de l'Uélé (دانشگاه Uélé) که در سال 1998 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط ایسیرو (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، Haut-Uele واقع شده است. جمهوری دموکراتیک کنگو (وزارت آموزش عالی و دانشگاهی جمهوری دموکراتیک کنگو)، دانشگاه آزاد (UNIUELE) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و دانشگاه به رسمیت شناخته شده است، یک ثبت نام بسیار کوچک است (یک محدوده: 250-499 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی کنگو که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Université de l'Uélé (UNIUELE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 22 ساله کنگو دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی کنگو را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. UNIUELE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10772

دانشگاه آزاد کشورهای دریاچه بزرگ

کنگو - آمریکای شمالی
Avenue Karibu N°02, Quartier Himbi 1, Commune de Goma Goma 368 North Kivu Congo DR

Université Libre des Pays des Grands Lacs (دانشگاه آزاد کشورهای دریاچه بزرگ) که در سال 1991 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر گوما (محدوده جمعیتی 1,000,000 تا 5,000,000 هکتار) واقع شده است. شمال کیوو. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Bukavu، Butembo. République Démocratique du Congo (وزارت آموزش عالی و دانشگاهی جمهوری دموکراتیک کنگو)، Université Libre des Pays des Grands Lacs (ULPGRank) که به طور رسمی توسط وزارت عالی و دانشگاه به رسمیت شناخته شده است. : 3000-3999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی کنگو. Université Libre des Pays des Grands Lacs (ULPGL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 29 ساله کنگو دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی کنگو را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ULPGL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11248

دانشگاه Mbuji Mayi

کنگو - آمریکای شمالی
Avenue de l'Université; Boîte Postale 225 Mbuji Mayi Kasai-Oriental Congo DR

Université de Mbuji Mayi (دانشگاه Mbuji-Mayi) که در سال 1990 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر Mbuji Mayi (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کاسای-O. رسماً توسط وزارت آموزش عالی و دانشگاه، جمهوری دموکراتیک کنگو (وزارت آموزش عالی و دانشگاهی جمهوری دموکراتیک کنگو) به رسمیت شناخته شده است. ) موسسه آموزش عالی کنگو. Université de Mbuji Mayi دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 30 ساله کنگو دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Université de Mbuji Mayi همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11656

دانشگاه کاتولیک گرابن

کنگو - آمریکای شمالی
Avenue Lubero n. 4; Boîte Postale 29 Butembo North Kivu Congo DR

دانشگاه کاتولیک دو گرابن (دانشگاه کاتولیک گرابن) که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک بوتمبو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، شمال کیوو واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی و دانشگاه، جمهوری دموکراتیک کنگو (وزارت آموزش عالی و دانشگاهی جمهوری دموکراتیک کنگو)، دانشگاه کاتولیک دو گرابن (UCG) یک فهرست بسیار کوچک است (uniRank:50) -999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی کنگو که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه کاتولیک دو گرابن (UCG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UCG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11868

دانشگاه شالوم بونیا

کنگو - آمریکای شمالی
Boîte Postale 304 Bunia Ituri Congo DR

دانشگاه شالوم د بونیا (دانشگاه شالوم بونیا) که در سال 1961 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط بونیا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر)، ایتوری واقع شده است. دانشگاه شالوم د بونیا (USB) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی و دانشگاه، جمهوری دموکراتیک کنگو (وزارت آموزش عالی و دانشگاهی جمهوری دموکراتیک کنگو) به رسمیت شناخته شده است، بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام: 500: uniRank -999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی کنگو که به طور رسمی به دین مسیحی-انجیلی وابسته است. Université Shalom de Bunia (USB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 59 ساله کنگو دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی کنگو را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. USB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 12064

دانشگاه کنگو

کنگو - آمریکای شمالی
Avenue Kolo n° 23, Bâtiment Kitala Mbanza-Ngungu Kongo Central Congo DR

دانشگاه کنگو (دانشگاه کنگو) که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک Mbanza-Ngungu (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Kongo Central واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کیسانتو است. دانشگاه کنگو (بریتانیا) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و دانشگاه، جمهوری دموکراتیک کنگو (وزارت آموزش عالی و دانشگاهی جمهوری دموکراتیک کنگو) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کنگو است. دانشگاه کنگو (بریتانیا) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. بریتانیا همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12327

دانشگاه گوما

کنگو - آمریکای شمالی
PO Box 03 Goma North Kivu Congo DR

دانشگاه گوما (دانشگاه گوما) در سال 1993 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر گوما (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) در شمال کیوو واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی و دانشگاه، جمهوری دموکراتیک کنگو (وزارت آموزش عالی و دانشگاهی جمهوری دموکراتیک کنگو)، دانشگاه گوما (UNIGOM) یک محدوده کوچک (904-904-904) است: دانشجویان) موسسه آموزش عالی کنگو. Université de Goma (UNIGOM) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 27 ساله کنگو دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی کنگو را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. UNIGOM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 12913

دانشگاه نوتردام دو کاسایی

کنگو - آمریکای شمالی
Site de kambote, Commune de Lukonga Kananga Kasai-Occidental Congo DR

دانشگاه نوتردام دو کاسایی (دانشگاه نوتردام کاسایی) که در سال 1996 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر کانانگا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) Kasai-Occai-O واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Kabinda، Tshumbe. رسماً توسط وزارت دفاع عالی و دانشگاه، جمهوری دموکراتیک کنگو (وزارت آموزش عالی و دانشگاهی جمهوری دموکراتیک کنگو)، دانشگاه نوتردام دو کاسایی (U.KA.) بسیار کوچک (uniRian) به رسمیت شناخته شده است. محدوده ثبت نام: 1000-1999 دانشجو) مؤسسه آموزش عالی کنگو که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه نوتردام دو کاسایی (U.KA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه می‌شود. از مطالعه برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 24 ساله کنگو دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی کنگو را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. U.KA. همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 12997