62 دانشگاه برتر کنیا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه نایروبی

کنیا - آمریکای شمالی
PO Box 30197 Nairobi 00100 Nairobi Kenya

دانشگاه نایروبی که در سال 1970 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر نایروبی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Kikuyu، Parklands، Lower Kabete، Upper Kabete، Chiromo، Kisumu. دانشگاه نایروبی (UoN) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کنیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه نایروبی (UoN) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی کنیا با قدمت 50 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 40-50٪ است که این سازمان آموزش عالی کنیایی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UoN همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 946

دانشگاه کنیاتا

کنیا - آمریکای شمالی
PO Box 43844 Nairobi 00100 Nairobi Kenya

دانشگاه کنیاتا که در سال 1985 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر نایروبی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Mombasa، Kitui، Nakuru، Embu، Ruiru، Nyeri، Kiambu، Kericho، Dadaab. دانشگاه کنیاتا (KU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کنیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه کنیاتا (KU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 35 ساله کنیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی کنیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. KU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 2170

دانشگاه استراثمور

کنیا - آمریکای شمالی
Ole Sangale Road; PO Box 59857 Nairobi 00200 Nairobi Kenya

دانشگاه استراتمور که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر نایروبی (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه استراثمور (SU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 4000-4999 دانشجو) مختلط کنیایی است. دانشگاه استراثمور (SU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله کنیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی کنیایی را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. SU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3039

دانشگاه بین المللی ایالات متحده آفریقا

کنیا - آمریکای شمالی
PO Box 14634 Nairobi 00800 Nairobi Kenya

دانشگاه بین المللی ایالات متحده آفریقا که در سال 1989 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر نایروبی (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین المللی ایالات متحده آفریقا (USIU-Africa) که به طور رسمی توسط کالج ارشد و کمیسیون دانشگاه WASC به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کنیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی ایالات متحده آفریقا (USIU-Africa) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه مطالعه. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کنیایی 31 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی کنیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. USIU-Africa همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری. .

رتبه جهانی: 3752

دانشگاه کشاورزی و فناوری Jomo Kenyatta

کنیا - آمریکای شمالی
PO Box 62000, Juja Nairobi 00200 Nairobi Kenya

دانشگاه کشاورزی و فناوری Jomo Kenyatta که در سال 1994 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر نایروبی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Mombasa، Taita Taveta، Nakuru، Kisii، Kitale، Arusha (تانزانیا). دانشگاه کشاورزی و فناوری Jomo Kenyatta (JKUAT) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کنیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 20000-24999 دانشجو) است. دانشگاه کشاورزی و فناوری جومو کنیاتا (JKUAT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه مطالعه. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کنیایی 26 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی کنیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. JKUAT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4092

دانشگاه اجرتون

کنیا - آمریکای شمالی
Nakuru/Njoro Road; PO Box 536 Njoro 20115 Nakuru Kenya

دانشگاه Egerton که در سال 1987 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک Njoro (محدوده جمعیت زیر 2500 نفر)، Nakuru واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Laikipia، Kisii، Nakuru Town. دانشگاه اجرتون (EU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کنیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه Egerton (EU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کنیایی 33 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. اتحادیه اروپا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 4429

دانشگاه من

کنیا - آمریکای شمالی
PO Box 3900 Eldoret 30100 Uasin Gishu Kenya

دانشگاه موی که در سال 1984 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک الدورت (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Uasin Gishu واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: پردیس Eldoret West، نایروبی، کیتال، کریچو، اودرو آکانگو. دانشگاه موی (MU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کنیایی مختلط (محدوده ثبت نام uniRank: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه Moi (MU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کنیایی 36 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی کنیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. MU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 4472

دانشگاه کوه کنیا

کنیا - آمریکای شمالی
General Kago Road; PO Box 342 Thika 01000 Kiambu Kenya

دانشگاه Mount Kenya که در سال 2008 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک Thika (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Kiambu واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: مومباسا، نایروبی، ناکورو، الدورت، کیتال، کیگالی، لودوار، کاکامگا، انکوبو مرو. دانشگاه مونت کنیا (MKU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کنیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه Mount Kenya (MKU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. MKU همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5850

دانشگاه کاتولیک آفریقای شرقی

کنیا - آمریکای شمالی
PO Box 612157 Nairobi 00200 Nairobi Kenya

دانشگاه کاتولیک آفریقای شرقی که در سال 1984 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر نایروبی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در الدورت است. دانشگاه کاتولیک آفریقای شرقی (CUEA) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کنیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. دانشگاه کاتولیک آفریقای شرقی (CUEA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کنیایی 36 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی کنیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. CUEA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رتبه جهانی: 6616

دانشگاه متدیست کنیا

کنیا - آمریکای شمالی
PO Box 267 Meru 60200 Meru Kenya

دانشگاه متدیست کنیا که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک مرو (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: نایروبی، مومباسا. دانشگاه متدیست کنیا (KEMU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کنیایی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000-8999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-متدیست وابسته است. دانشگاه متدیست کنیا (KEMU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کنیایی 23 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی کنیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. KEMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6896

دانشگاه ناصری آفریقا

کنیا - آمریکای شمالی
PO Box 53067 Nairobi 00200 Nairobi Kenya

دانشگاه ناصری آفریقا که در سال 1993 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر نایروبی (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ناصری آفریقا (ANU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کنیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین مسیحی-انجیلی وابسته است. دانشگاه ناصری آفریقا (ANU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کنیایی 27 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی کنیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ANU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 7034

دانشگاه آفریقای شرقی، باراتون

کنیا - آمریکای شمالی
PO Box 2500 Eldoret 30100 Uasin Gishu Kenya

باراتون یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 1978 تأسیس شد و در شهر کوچک الدورت (محدوده جمعیت 50,000 تا 249,999 نفر) Uasin Gishu واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در نایروبی است. باراتون (UEAB) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا، دانشگاه آفریقای شرقی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کنیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-ادونتیست وابسته است. دانشگاه آفریقای شرقی، باراتون (UEAB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کنیایی 41 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی کنیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UEAB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7712

دانشگاه کبارک

کنیا - آمریکای شمالی
PO Private Bag 20157 Nakuru 20100 Nakuru Kenya

دانشگاه کاباراک که در سال 2002 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط روستایی شهر کوچک ناکورو (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در نایروبی است. دانشگاه کاباراک (KabU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کنیایی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین مسیحی-انجیلی وابسته است. دانشگاه کابارک (KabU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 18 ساله کنیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی کنیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. KabU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8070

دانشگاه دی استار

کنیا - آمریکای شمالی
Valley Road; PO Box 44400 Nairobi 00100 Nairobi Kenya

دانشگاه دیستار که در سال 1989 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر نایروبی (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه Daystar (DU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کنیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است که به طور رسمی به دین مسیحی-مذهبی وابسته است. دانشگاه Daystar (DU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 31 ساله کنیایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی کنیایی را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. DU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8173

دانشگاه صنعتی ددان کیماثی

کنیا - آمریکای شمالی
off Nyeri/Mweiga Road; PO Box 657 Nyeri 10100 Nyeri Kenya

دانشگاه صنعتی Dedan Kimathi که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک نیری (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در نایروبی است. دانشگاه فناوری Dedan Kimathi (DeKUT) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مشترک در کنیا با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7000-7999 دانشجو) است. دانشگاه صنعتی Dedan Kimathi (DeKUT) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 13 ساله کنیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی کنیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. DeKUT همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8180

دانشگاه مازنو

کنیا - آمریکای شمالی
Private Bag Kisumu, Busia Road Maseno 40100 Kisumu Kenya

دانشگاه Maseno که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Maseno (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Kisumu واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کیسومو است. دانشگاه Maseno (MU) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 4000-4999 دانشجو) مختلط کنیایی است. دانشگاه Maseno (MU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. MU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8238

دانشگاه علم و صنعت Masinde Muliro

کنیا - آمریکای شمالی
Along Webuye-Kisumu Road, PO Box 190 Kakamega 50100 Kakamega Kenya

دانشگاه علم و فناوری Masinde Muliro که در سال 2007 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک کاکامگا (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: نایروبی، Bungoma، Kaimosi، Bumbe. دانشگاه علوم و فناوری Masinde Muliro (MMUST) که به طور رسمی توسط کمیسیون آموزش دانشگاهی کنیا به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کنیایی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه علم و صنعت Masinde Muliro (MMUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه مطالعه. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 13 ساله کنیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی کنیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. MMUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8631