46 دانشگاه برتر کوبا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه هاوانا

کوبا - آمریکای لاتین
San Lázaro esq. L. Vedado / Plaza Revolución Havana 10400 La Habana Cuba

Universidad de La Habana (دانشگاه هاوانا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1728 تأسیس شد که در محیط شهری کلانشهر هاوانا (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) لا هابانا واقع شده است. Universidad de La Habana (UH) که رسما توسط وزارت آموزش عالی کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کوبا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Universidad de La Habana (UH) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کوبایی با قدمت 292 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 2067

دانشگاه مرکزی Marta Abreu de Las Villas

کوبا - آمریکای لاتین
Carretera de Camajuaní Km 5 1/2 Santa Clara 50100 Villa Clara Cuba

Universidad Central Marta Abreu de Las Villas (دانشگاه Marta Abreu لاس ویلا) که در سال 1952 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط سانتا کلارا (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) ویلا کلارا واقع شده است. Universidad Central Marta Abreu de Las Villas (UCLV) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کوبا است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو). Universidad Central Marta Abreu de Las Villas (UCLV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCLV همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2997

دانشگاه Sancti Spiritus خوزه مارتی پرز

کوبا - آمریکای لاتین
Avenida de los Mártires 360 Sancti Spíritus Sancti Spiritus Cuba

Universidad de Sancti Spíritus José Martí Pérez (دانشگاه خوزه مارتی پرز از Sancti Spiritus) که در سال 1976 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک Sancti Spíritus (محدوده جمعیت 50000-2498 بیتی سانتیوس اسپیریتوس) واقع شده است. . رسماً توسط وزارت آموزش عالی، کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا)، Universidad de Sancti Spíritus José Martí Pérez (UNISS) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کوبا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. Universidad de Sancti Spíritus José Martí Pérez (UNISS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNISS همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3323
رتبه جهانی: 4392

دانشگاه شرق

کوبا - آمریکای لاتین
Avenida Patricio Lumumba s/n Santiago de Cuba 90500 Santiago de Cuba Cuba

Universidad de Oriente (دانشگاه شرق) که در سال 1947 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط سانتیاگو دو کوبا (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) واقع شده است. Universidad de Oriente (UO) که رسما توسط وزارت آموزش عالی کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کوبا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. Universidad de Oriente (UO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 73 ساله کوبا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UO همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4943

دانشگاه موآ دکتر آنتونیو نونیز جیمنز

کوبا - آمریکای لاتین
Avenida Calixto García #15 7 de diciembre/Reinaldo Laffita Rpto Caribe Moa Holguin Cuba

دانشگاه موآ دکتر آنتونیو نونز جیمنز (دانشگاه موآ) در سال 1976 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک موآ (محدوده جمعیت 50,000 تا 249,999 نفر) هلگوین واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا)، دانشگاه موآ، دکتر آنتونیو نونیز جیمنز (UMoa) یک موسسه آموزش عالی مختلط کوبا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. Universidad de Moa دکتر آنتونیو نونیز جیمنز (UMoa) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UMoa همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6043

دانشگاه پینار دل ریو هرمانوس سایز مونتس د اوکا

کوبا - آمریکای لاتین
Calle José Martí No.300 Esq.27 de Noviembre y González Alcorta Pinar del Río 20100 Pinar del Rio Cuba

دانشگاه پینار دل ریو هرمانوس سایز مونتس د اوکا (دانشگاه هرمانوس سایز مونتز د اوکا در پینار دل ریو) که در سال 1972 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط پینار دل ریو واقع شده است. محدوده جمعیتی 250000-499999 نفر)، پینار دل ریو. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Pinar del Río، C. del Sur، Guane، Mantua، Sandino، San Juan، San Luis، La Palma، Minas de Matahambre، Viñales، Los Palacios. رسماً توسط وزارت آموزش عالی، کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا)، دانشگاه پینار دل ریو هرمانوس سایز مونتس د اوکا (UPR) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 7000 تا 7999 دانشجوی کوبا) دارای تحصیلات مختلط. موسسه آموزشی. Universidad de Pinar del Río Hermanos Saíz Montes de Oca (UPR) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه مطالعاتی برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی کوبایی با قدمت 47 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UPR همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6169

دانشگاه گرانما

کوبا - آمریکای لاتین
Carretera de Manzanillo Km 17 1/2 Bayamo Granma Cuba

Universidad de Granma (دانشگاه گرانما) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1976 تأسیس شده است که در شهر بزرگ بایامو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) گرانما واقع شده است. Universidad de Granma (UDG) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوبا با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 9000-9999 دانشجو) است. Universidad de Granma (UDG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UDG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 6533

دانشگاه سینفوئگوس کارلوس رافائل رودریگز

کوبا - آمریکای لاتین
Carretera a Rodas Km 4 Cienfuegos 55100 Cienfuegos Cuba

Universidad de Cienfuegos Carlos Rafael Rodríguez (دانشگاه Cienfuegos) که در سال 1979 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر متوسط Cienfuegos (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش عالی کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا)، دانشگاه کارلوس رافائل رودریگز (UCf) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کوبا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. Universidad de Cienfuegos Carlos Rafael Rodríguez (UCf) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلات عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UCf همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 6793

دانشگاه هولگین

کوبا - آمریکای لاتین
Avenida XX Aniversario, Carretera Vía Guardalavaca, Piedra Blanca Holguin 80100 Holguin Cuba

دانشگاه هلگین (Universidad de Holguin) در سال 1973 تأسیس شد و یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر هولگین (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. Universidad de Holguín (UHo) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کوبا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. Universidad de Holguín (UHo) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UHo همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7156

دانشگاه گوانتانامو

کوبا - آمریکای لاتین
Avenida Ché Guevara, Carretera a Jamaica, Km 1 ½ Guantánamo Guantanamo Cuba

دانشگاه گوانتانامو (دانشگاه گوانتانامو) که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک گوانتانامو (محدوده جمعیت 50000 تا 249999 نفر) گوانتانامو واقع شده است. دانشگاه گوانتانامو (UG) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوبا با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 8000-8999 دانشجو) است. دانشگاه گوانتانامو (UG) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7526

دانشگاه کاماگوئی ایگناسیو آگرامونته لویناز

کوبا - آمریکای لاتین
Carretera de Circunvalacíon, Km 5 1/2 Camagüey 74650 Camaguey Cuba

دانشگاه ایگناسیو آگرامونته لویناز (Universidad de Camaguey Ignacio Agramonte Loynaz) (دانشگاه ایگناسیو آگرامونته لویناز کاماگوئی) در سال 1967 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط کاماگوئی (محدوده جمعیت 250,000-499999 بیتی) واقع شده است. . به طور رسمی توسط وزیر آموزش عالی، کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا)، دانشگاه کاماگوئی ایگناسیو آگرامونته لویناز (UC) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کوبا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. Universidad de Camagüey Ignacio Agramonte Loynaz (UC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 52 ساله کوبا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. UC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7977
رتبه جهانی: 8200

موسسه عالی روابط بین الملل رائول روآ گارسیا

کوبا - آمریکای لاتین
Calle Calzada No. 308 esq. H, Vedado, Plaza. C. Habana Havana 10400 La Habana Cuba

مؤسسه عالی روابط بین‌الملل رائول روآ گارسیا (موسسه عالی روابط بین‌الملل رائول روآ گارسیا) که در سال 1981 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در کلان شهر هاوانا (محدوده جمعیت 1,000,000-000-000 هزار نفر) واقع شده است. . مؤسسه عالی روابط بین‌المللی رائول روآ گارسیا (ISRI) که رسماً توسط وزارت امور خارجه کوبا (وزارت امور خارجه کوبا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کوبا است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: زیر 250 دانشجو). Instituto Superior de Relaciones Internacionales Raúl Roa García (ISRI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ISRI همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8217

دانشگاه لاس توناس

کوبا - آمریکای لاتین
Avenida Carlos J. Finlay s/n, Reparto Buenavista Las Tunas 75200 Las Tunas Cuba

Universidad de Las Tunas (دانشگاه لاس توناس) که در سال 1976 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک لاس توناس (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. Universidad de Las Tunas (ULT) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کوبا با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 6000-6999 دانشجو) است. Universidad de Las Tunas (ULT) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ULT همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 8528

دانشگاه سیگو د اویلا ماکسیمو گومز بائز

کوبا - آمریکای لاتین
Carretera de Morón Km 9 1/2 Morón 69450 Ciego de Avila Cuba

دانشگاه ماکسیمو گومز بائز (دانشگاه ماکسیمو گومز بائز در سیگو دی آویلا) که در سال 1978 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک مورون (محدوده جمعیت 50,000 تا 249،999 نفر جمعیت) واقع شده است. دی آویلا رسماً توسط وزارت آموزش عالی، کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا)، دانشگاه د سیگو د اویلا ماکسیمو گومز بائز (UNICA) یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 3000-3999 دانشجو) کوچک است. Universidad de Ciego de Ávila Máximo Gómez Baez (UNICA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. یونیکا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9345

دانشگاه کشاورزی هاوانا فروکتوزو رودریگز پرز

کوبا - آمریکای لاتین
Carretera Tapaste Km 31 1/2 San José San José de las Lajas Mayabeque Cuba

Universidad Agraria de La Habana Fructuoso Rodríguez Pérez (دانشگاه کشاورزی Fructuoso Rodríguez Pérez Havana) که در سال 1976 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک San José de las Lajas با محدوده 509,900 نفر جمعیت (509,900 نفر) واقع شده است. )، مایابک. به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا)، دانشگاه آگراریا د لا هابانا فروکتئوزو رودریگز پرز (UNAH) یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 4000-4999 دانشجوی کوبا) است. Universidad Agraria de La Habana Fructuoso Rodríguez Pérez (UNAH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNAH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9406

موسسه عالی فناوری و علوم کاربردی

کوبا - آمریکای لاتین
Avenida Salvador Allende, corner Luaces, Plaza de la Revolución Havana La Habana Cuba

Instituto Superior de Tecnologías y Ciencias Aplicadas (موسسه عالی فناوری‌ها و علوم کاربردی) که در سال 1981 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در کلان شهر هاوانا (محدوده جمعیت 1,000,000-000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 تا 1000000000000000000000 تا 000000000000000 تا 000000000000000 تا 00000000000000 تا 000 هزار هکتار). به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی، کوبا (وزارت آموزش عالی کوبا)، مؤسسه برتر فناوری y Ciencias Aplicadas (InSTEC) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط کوبایی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. Instituto Superior de Tecnologías y Ciencias Aplicadas (InSTEC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. InSTEC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9847