9 دانشگاه برتر کیپ ورد به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه کیپ ورد

کیپ ورد - آمریکای شمالی
Praça António Lereno Praia CP 379C Praia Cape Verde

Universidade de Cabo Verde (دانشگاه کیپ ورد) که در سال 2006 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک پرایا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Mindelo، São Vicente. رسماً توسط Ministério da Educacao e Desporto, Cabo Verde (وزارت آموزش و پرورش و ورزش کیپ ورد) به رسمیت شناخته شده است، Universidade de Cabo Verde (Uni-CV) یک آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 5000-5999 دانشجو) مختلط کیپ ورد است. موسسه، نهاد. Universidade de Cabo Verde (Uni-CV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. . برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 13 ساله کیپ ورد دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. Uni-CV همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7531

دانشگاه ژان پیاژه کیپ ورد

کیپ ورد - آمریکای شمالی
Campus Universitário da Cidade da Praía Praia CP 775 Praia Cape Verde

Universidade Jean Piaget de Cabo Verde (دانشگاه ژان پیاژه کیپ ورد) که در سال 2001 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک پریا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Mindelo، Ilha de São Vicente. دانشگاه ژان پیاژه د کابو ورد (UniPiaget) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و دسپورتو، کابو ورد (وزارت آموزش و پرورش و ورزش کیپ ورد) به رسمیت شناخته شده است، یک کیپ کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 2000 تا 2999 دانش آموز) آموزش عالی است. موسسه، نهاد. Universidade Jean Piaget de Cabo Verde (UniPiaget) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 19 ساله کیپ ورد دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی کیپ ورد را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UniPiaget همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 8981
رتبه جهانی: 9817

دانشگاه لوسوفون کیپ ورد

کیپ ورد - آمریکای شمالی
Chã de Cricket, Ex-Zona Militar Mindelo Sao Vicente Cape Verde

دانشگاه لوزوفونا د کابو ورد (Universidade Lusófona de Cabo Verde) (دانشگاه لوزوفون کیپ ورد) یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک Mindelo (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) سائو ویسنته واقع شده است. دانشگاه Lusófona de Cabo Verde (ULCV) که توسط وزارت آموزش و پرورش و دسپورتو، کابو ورد (وزارت آموزش و پرورش و ورزش کیپ ورد) به رسمیت شناخته شده است، یک آموزش عالی مختلط در کیپ ورد است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) موسسه، نهاد. Universidade Lusófona de Cabo Verde (ULCV) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ULCV همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9869

موسسه عالی علوم اقتصادی و بازرگانی

کیپ ورد - آمریکای شمالی
Praça José Lopes - Alto Miramar Mindelo CP 827 Sao Vicente Cape Verde

Instituto Superior de Ciências Económicas e Empresariais (موسسه عالی اقتصاد و مدیریت) که در سال 1991 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک میندلو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، سائو ویسنته واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در پریا است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و دسپورتو، کابو ورد (وزارت آموزش و پرورش و ورزش کیپ ورد)، مؤسسه عالی سیئنسیاس اقتصاد و امپراتوری (ISCEE) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000-1999 دانش آموز دانشگاهی). موسسه آموزش عالی. Instituto Superior de Ciências Económicas e Empresariais (ISCEE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله کیپ ورد دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی کیپ ورد را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. ISCEE همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 9902

دانشگاه سانتیاگو

کیپ ورد - آمریکای شمالی
Avenida Bolanha Assomada Santa Catarina Cape Verde

دانشگاه سانتیاگو (دانشگاه سانتیاگو) که در سال 2008 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ آسومادا (محدوده جمعیت 10000 تا 49999 نفر) سانتا کاتارینا واقع شده است. Universidade de Santiago (ایالات متحده) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و دسپورتو، کابو ورد (وزارت آموزش و پرورش و ورزش کیپ ورد) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط کیپ ورد است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو). Universidade de Santiago (ایالات متحده) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. ایالات متحده همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10401

موسسه هنر، فناوری و فرهنگ دانشگاه M_EIA

کیپ ورد - آمریکای شمالی
Liceu Velho Mindelo CP 190 Sao Vicente Cape Verde

M_EIA Instituto Universitário de Arte, Tecnologia e Cultura (موسسه هنر، فناوری و فرهنگ دانشگاه M_EIA) که در سال 2004 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک میندلو (محدوده جمعیت 50,000-249,999 ساکن)، سائو واقع شده است. . به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش و دسپورتو، کابو ورد (وزارت آموزش و پرورش و ورزش کیپ ورد)، M_EIA Instituto Universitário de Arte، Tecnologia e Cultura (M_EIA) بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250 دانشجوی زیرمجموعه) موسسه آموزش عالی Verdean. M_EIA Instituto Universitário de Arte, Tecnologia e Cultura (M_EIA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. M_EIA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10916

دانشگاه بین قاره ای کیپ ورد

کیپ ورد - آمریکای شمالی
Avenida do Palmarejo, nº 1, Palmarejo Praia Praia Cape Verde

Universidade Intercontinental de Cabo Verde (دانشگاه بین قاره‌ای کیپ ورد) یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر کوچک پرایا (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر) واقع شده است. رسماً توسط وزارت آموزش و پرورش و دسپورتو، کابو ورد (وزارت آموزش و پرورش و ورزش کیپ ورد)، دانشگاه بین قاره ای د کابو ورد (UNICA) یک آموزش عالی مختلط کیپ ورد (UNICA) است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) آموزش عالی مختلط کیپ ورد موسسه، نهاد. Universidade Intercontinental de Cabo Verde (UNICA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های آموزش عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. UNICA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11398