23 دانشگاه برتر گابن به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه عمر بونگو

گابن - آمریکای شمالی
Boulevard Léon M'ba Libreville Estuaire Gabon

دانشگاه عمر بونگو (دانشگاه عمر بونگو) که در سال 1970 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی است که در شهر بزرگ لیبرویل (محدوده جمعیت 500000 تا 1000000 نفر) Estuaire واقع شده است. دانشگاه عمر بونگو (UOB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی گابن (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی گابن) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی گابنی است. Université Omar Bongo (UOB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی گابن با قدمت 50 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UOB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 10643
رتبه جهانی: 12283
رتبه جهانی: 13085

دانشکده معدن و متالورژی مواندا

گابن - آمریکای شمالی
Boîte Postale 986 Moanda Haut-Ogooue Gabon

École des Mines et de la Métallurgie de Moanda (مدرسه معادن و متالورژی موآندا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ مواندا (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، Haut-Ogooue واقع شده است. گابن (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی گابن)، École des Mines et de la Métallurgie de Moanda (E3MG) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط گابنی است که رسماً توسط Ministère de l'Enseignement Supérieur et de la Recherche Scientifique به رسمیت شناخته شده است. École des Mines et de la Métallurgie de Moanda (E3MG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. E3MG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13234

آکادمی مدیریت فرانسوی-آمریکایی

گابن - آمریکای شمالی
917, Rue Alsace Lorraine – Montagne Sainte – Face à la Polyclinique Chambrier; Boîte Postale 3931 Libreville Estuaire Gabon

Académie Franco-Américaine de Management (آکادمی مدیریت فرانسوی-آمریکایی) که در سال 2013 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ لیبرویل (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، Estuaire واقع شده است. Académie Franco-Américaine de Management (AFRAM) که توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی گابن (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی گابن) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی گابن است. Académie Franco-Américaine de Management (AFRAM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. AFRAM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13260

دانشگاه علوم کاربردی کامپیوتر

گابن - آمریکای شمالی
Sise au Quartier Ozangué, Rue Philomène Ada Bissè au carrefour avant la GABOPRX Libreville 26 692 Estuaire Gabon

Université des Sciences d'Informatique Appliquée (دانشگاه علوم کامپیوتر کاربردی) که در سال 2006 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی است که در شهر بزرگ لیبرویل (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر)، Estuaire واقع شده است. به طور رسمی توسط Ministère de l'Enseignement Supérieur et de la Recherche Scientifique، گابن (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی گابن)، Université des Sciences d'Informatique Appliquée (USIA-ESSIG) یک موسسه آموزش عالی مختلط گابن است. Université des Sciences d'Informatique Appliquée (USIA-ESSIG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. USIA-ESSIG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0

موسسه ملی پست فناوری اطلاعات و ارتباطات

گابن - آمریکای شمالی
Boîte Postale 13124 Libreville Estuaire Gabon

Institut National de la Poste des Technologies de l'Information et de la Communication (موسسه ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ لیبرویل (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. ، استوار. گابن (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی گابن)، مؤسسه ملی پست فناوری اطلاعات و ارتباطات (INPTIC) که رسماً توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی گابن به رسمیت شناخته شده است. موسسه آموزش عالی گابن Institut National de la Poste des Technologies de l'Information et de la Communication (INPTIC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. INPTIC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 0