48 دانشگاه برتر گرجستان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه دولتی ایوان جاواخیشویلی تفلیس

گرجستان - آسیا
1 Chavchavadze Avenue Tbilisi 0179 Tbilisi Georgia

دانشگاه دولتی ایوان جاواخیشویلی تفلیس که در سال 1918 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تفلیس (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کوتایسی است. دانشگاه دولتی ایوان جاواخیشویلی تفلیس (TSU) که به طور رسمی توسط مرکز ملی ارتقای کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط گرجستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی ایوان جاواخیشویلی تفلیس (TSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 102 ساله گرجستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی گرجستان را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TSU همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2726

دانشگاه دولتی ایلیا

گرجستان - آسیا
3/5, Cholokashvili Avenue Tbilisi 0162 Tbilisi Georgia

دانشگاه دولتی ایلیا که در سال 2006 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تفلیس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه ایالتی ایلیا (Iliauni) که به طور رسمی توسط مرکز ملی ارتقای کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط گرجستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی ایلیا (Iliauni) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله گرجستانی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. Iliauni همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3235

دانشگاه فنی گرجستان

گرجستان - آسیا
77 Kostava Street Tbilisi 0175 Tbilisi Georgia

دانشگاه فنی گرجستان که در سال 1922 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تفلیس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه فنی گرجستان (GTU) که به طور رسمی توسط مرکز ملی افزایش کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط گرجستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه فنی گرجستان (GTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدرک‌های رسمی آموزش عالی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 98 ساله گرجستان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی گرجستان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. GTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4600

دانشگاه جورجیا

گرجستان - آسیا
77a Kostava Street Tbilisi 0177 Tbilisi Georgia

دانشگاه گرجستان که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تفلیس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در باتومی است. دانشگاه جورجیا (UG) که به طور رسمی توسط مرکز ملی ارتقای کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط گرجستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه جورجیا (UG) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله گرجستان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی گرجستان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 5698

دانشگاه بین المللی دریای سیاه

گرجستان - آسیا
2, Davit Aghmashenebeli Alley, 13th Km Tbilisi 0131 Tbilisi Georgia

دانشگاه بین المللی دریای سیاه که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تفلیس (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین المللی دریای سیاه (IBSU) که به طور رسمی توسط مرکز ملی ارتقای کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 2000-2999 دانشجو) مختلط گرجستان است. دانشگاه بین‌المللی دریای سیاه (IBSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله گرجستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. IBSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6189
رتبه جهانی: 6752

دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس

گرجستان - آسیا
33 Vaja- Pshavela Avenue Tbilisi 0177 Tbilisi Georgia

دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس که در سال 1930 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تفلیس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه پزشکی دولتی تفلیس (TSMU) که به طور رسمی توسط مرکز ملی افزایش کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط گرجستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس (TSMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی گرجستانی با قدمت 90 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی گرجستان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. TSMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 7508

دانشگاه بین المللی قفقاز

گرجستان - آسیا
73 Chargali Street Tbilisi 0141 Tbilisi Georgia

دانشگاه بین المللی قفقاز که در سال 1995 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تفلیس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه بین المللی قفقاز (CIU) که به طور رسمی توسط مرکز ملی افزایش کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط گرجستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 4000-4999 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی قفقاز (CIU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 25 ساله گرجستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. CIU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7523

دانشگاه قفقاز

گرجستان - آسیا
1, Paata Saakadze Street Tbilisi 0102 Tbilisi Georgia

دانشگاه قفقاز که در سال 2004 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تفلیس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه قفقاز (CU) که به طور رسمی توسط مرکز ملی ارتقای کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط گرجستانی (محدوده ثبت نام تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه قفقاز (CU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 16 ساله گرجستان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. CU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 7852

موسسه روابط عمومی گرجستان

گرجستان - آسیا
2 Marie Brosset Street Tbilisi 0108 Tbilisi Georgia

مؤسسه امور عمومی گرجستان که در سال 1994 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تفلیس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کوتایسی است. مؤسسه امور عمومی گرجستان (GIPA) که به طور رسمی توسط مرکز ملی ارتقای کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط گرجستان (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. مؤسسه امور عمومی گرجستان (GIPA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 26 ساله گرجستان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. GIPA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8077

دانشگاه دولتی آکاکی تسرتلی

گرجستان - آسیا
59 Tamar Mepe Street Kutaisi 4600 Imereti Georgia

دانشگاه دولتی آکاکی تسرتلی که در سال 1933 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک کوتایسی (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، ایمرتی واقع شده است. دانشگاه دولتی آکاکی تسرتلی (ATSU) که به طور رسمی توسط مرکز ملی افزایش کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط گرجستانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی آکاکی تسرتلی (ATSU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 87 ساله گرجستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ATSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8524

آکادمی دولتی دریانوردی باتومی

گرجستان - آسیا
53 Rustaveli Avenue Batumi 6004 Adjara Georgia

آکادمی دولتی دریانوردی باتومی در سال 1929 تاسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک باتومی (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، آجارا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در تفلیس می باشد. آکادمی دولتی دریانوردی باتومی (BSMA) که به طور رسمی توسط مرکز ملی ارتقای کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط گرجستانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 500-999 دانشجو) است. آکادمی دولتی دریانوردی باتومی (BSMA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 91 ساله گرجستان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی گرجستان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BSMA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 8643

دانشگاه تجارت و فناوری

گرجستان - آسیا
82, Ilia Chavchavadze Avenue Tbilisi 0162 Tbilisi Georgia

دانشگاه تجارت و فناوری که در سال 2016 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر تفلیس (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. به طور رسمی توسط مرکز ملی افزایش کیفیت آموزشی، دانشگاه تجارت و فناوری (BTU) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط گرجستانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه: 2000-2999 دانشجو) است. دانشگاه تجارت و فناوری (BTU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. BTU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 8654

آکادمی دولتی هنر تفلیس

گرجستان - آسیا
22 Griboyedov Street Tbilisi 0108 Tbilisi Georgia

آکادمی دولتی هنر تفلیس که در سال 1922 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تفلیس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. آکادمی دولتی هنر تفلیس (TSSA) که به طور رسمی توسط مرکز ملی افزایش کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط گرجستان (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. آکادمی دولتی هنر تفلیس (TSSA) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 98 ساله گرجستان دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی گرجستان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. TSSA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9320

دانشگاه سنت اندرو اول نامیده گرجستان

گرجستان - آسیا
53a Ilia Chavchavadze Avenue Tbilisi 0162 Tbilisi Georgia

دانشگاه سنت اندرو اول گرجستان که در سال 2008 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی واقع در کلان شهر تفلیس است (محدوده جمعیت 1،000،000 تا 5،000،000 نفر). دانشگاه سنت اندرو اول گرجستان (SANGU) که به طور رسمی توسط مرکز ملی افزایش کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی گرجستانی مختلط است که به طور رسمی به دین مسیحی-ارتدوکس وابسته است. دانشگاه سنت اندرو اول گرجستان (SANGU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. SANGU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9681

کنسرواتوار دولتی تفلیس V. Sarajishvili

گرجستان - آسیا
8-10 Griboedov st. Tbilisi 0108 Tbilisi Georgia

کنسرواتوار دولتی V. Sarajishvili تفلیس یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1917 تأسیس شد. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در کوتایسی است. کنسرواتوار دولتی V. Sarajishvili تفلیس (TSC) که به طور رسمی توسط مرکز ملی افزایش کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط گرجستانی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 250-499 دانشجو) است. کنسرواتوار دولتی V. Sarajishvili تفلیس (TSC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. TSC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 9802

دانشگاه دولتی ایاکوب گوگباشویلی تلاوی

گرجستان - آسیا
1 Kartuli Universiteti Street Telavi 2200 Kakheti Georgia

دانشگاه دولتی Iakob Gogebashvili Telavi که در سال 1940 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ تلاوی (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) کاختی واقع شده است. دانشگاه دولتی Iakob Gogebashvili Telavi که به طور رسمی توسط مرکز ملی افزایش کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط گرجستان (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000-1999 دانشجو) است. دانشگاه دولتی Iakob Gogebashvili Telavi دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی گرجستانی با قدمت 80 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. دانشگاه دولتی ایاکوب گوگباشویلی تلاوی همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9805

دانشگاه گریگول رباکیدزه

گرجستان - آسیا
6 Jano Bagrationi Street Tbilisi 0160 Tbilisi Georgia

دانشگاه گریگول روباکیدزه که در سال 1992 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تفلیس (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه گریگول روباکیدزه (GRU) که به طور رسمی توسط مرکز ملی افزایش کیفیت آموزشی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط گرجستانی بسیار کوچک (محدوده ثبت نام تک رتبه: 500-999 دانشجو) است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-ارتدوکس وابسته است. دانشگاه گریگول روباکیدزه (GRU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 28 ساله گرجستان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 30-40٪ است که این سازمان آموزش عالی گرجستان را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. GRU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 9854