15 دانشگاه برتر گوآتمالا به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه سن کارلوس گواتمالا

گوآتمالا - آمریکای لاتین
Ciudad Universitaria, Zona 12 Guatemala City 01012 Guatemala Guatemala

دانشگاه سان کارلوس گواتمالا (دانشگاه سان کارلوس گواتمالا) که در سال 1676 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر گواتمالا سیتی (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر جمعیت گواتمالا) واقع شده است. . Universidad de San Carlos de Guatemala (USAC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش گواتمالا (وزارت آموزش گواتمالا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط گواتمالا (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidad de San Carlos de Guatemala (USAC) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 344 ساله گواتمالا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. USAC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 930

دانشگاه رافائل لندیوار

گوآتمالا - آمریکای لاتین
Vista Hermosa 111, Zona 16 Guatemala City Guatemala Guatemala

دانشگاه رافائل لندیوار (دانشگاه رافائل لندیوار) که در سال 1961 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر گواتمالا سیتی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) گواتمالا واقع شده است. دانشگاه رافائل لندیوار (URL) که به طور رسمی توسط Consejo de la Enseñanza Privada Superior، گواتمالا (شورای آموزش عالی خصوصی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی گواتمالایی است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universidad Rafael Landívar (URL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. URL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1119

دانشگاه فرانسیسکو ماروکین

گوآتمالا - آمریکای لاتین
6 Calle Final, Zona 10 Guatemala City 01010 Guatemala Guatemala

دانشگاه فرانسیسکو ماروکین (Universidad Francisco Marroquín) در سال 1971 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر گواتمالا سیتی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر در گواتمالا) واقع شده است. Universidad Francisco Marroquín (UFM) که به طور رسمی توسط Consejo de la Enseñanza Privada Superior، گواتمالا (شورای آموزش عالی خصوصی) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 3000-3999 دانشجو) است. Universidad Francisco Marroquín (UFM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 48 ساله گواتمالا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UFM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2205

دانشگاه ماریانو گالوز گواتمالا

گوآتمالا - آمریکای لاتین
3a. Avenida 9-00, Zona 2 Interior Finca El Zapote Guatemala City 01002 Guatemala Guatemala

Universidad Mariano Gálvez de Guatemala (دانشگاه ماریانو گالوز گواتمالا) که در سال 1966 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر گواتمالا سیتی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,00000000000000000000000 تا 100000000000000000 تا 000 نفر در گواتمالا) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Alta Verapaz، Baja Verapaz، Chimaltenango، El Progreso، Escuintla، Huehuetenango، Izabal، Jalapa، Jutiapa، Petén، Quetzaltenango، Quiché، Retalhuleu، Sacatepéquez، Santa Marcos. Suchítepequez، Totonicapan، Zacapa. Universidad Mariano Gálvez de Guatemala (UMG) که به طور رسمی توسط Consejo de la Enseñanza Privada Superior، گواتمالا (شورای آموزش عالی خصوصی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) مختلط با یک مؤسسه آموزش عالی گواتمالا است. دین مسیحی-انجیلی. Universidad Mariano Gálvez de Guatemala (UMG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 54 ساله گواتمالا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی گواتمالایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UMG همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3060

دانشگاه دره گواتمالا

گوآتمالا - آمریکای لاتین
18 Avenida 11-95, Zona 15, Vista Hermosa III Guatemala City 01015 Guatemala Guatemala

Universidad del Valle de Guatemala (دانشگاه دره گواتمالا) که در سال 1966 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر گواتمالا سیتی (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر ساکن گواتمالا) واقع شده است. Universidad del Valle de Guatemala (UVG) که به طور رسمی توسط Consejo de la Enseñanza Privada Superior، گواتمالا (شورای آموزش عالی خصوصی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 3000-3999 دانشجو) است. Universidad del Valle de Guatemala (UVG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 54 ساله گواتمالایی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی گواتمالایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UVG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4287

دانشگاه ایستموس، گواتمالا

گوآتمالا - آمریکای لاتین
7a Avenida 3-67, Zona 13 Guatemala City 01013 Guatemala Guatemala

Universidad del Istmo، گواتمالا (دانشگاه ایستموس، گواتمالا) که در سال 1997 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در کلان شهر گواتمالا سیتی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) گواتمالا واقع شده است. رسماً توسط Consejo de la Enseñanza Privada Superior، گواتمالا (شورای آموزش عالی خصوصی)، Universidad del Istmo، گواتمالا (UNIS) یک مؤسسه آموزش عالی گواتمالایی است که به طور رسمی به مذهب مسیحی-کاتولیک وابسته است. Universidad del Istmo، گواتمالا (UNIS) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UNIS همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 6264
رتبه جهانی: 9065

دانشگاه سن پابلو گواتمالا

گوآتمالا - آمریکای لاتین
4ta calle 23-03 Zona 14 Guatemala City 01014 Guatemala Guatemala

دانشگاه سن پابلو گواتمالا (دانشگاه سان پابلو گواتمالا) که در سال 2006 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر گواتمالا سیتی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) گواتال واقع شده است. Universidad San Pablo de Guatemala (USPG) که به طور رسمی توسط Consejo de la Enseñanza Privada Superior، گواتمالا (شورای آموزش عالی خصوصی) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 1000-1999 دانشجو) مختلط با یک مؤسسه آموزش عالی گواتمالا که به طور رسمی یک مؤسسه آموزش عالی گواتمالا دارد. دین مسیحی- پروتستانی Universidad San Pablo de Guatemala (USPG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک آموزش عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 14 ساله گواتمالا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی گواتمالایی را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. USPG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 10548
رتبه جهانی: 12744