8 دانشگاه برتر گویان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه گویان

گویان - آمریکای لاتین
PO Box 101110 Georgetown Demerara-Mahaica Guyana

دانشگاه گویان که در سال 1963 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک جورج تاون (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، Demerara-Mahaica واقع شده است. دانشگاه گویان (UG) که توسط شورای ملی اعتبار بخشی گویان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی گویان است. دانشگاه گویان (UG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی گویان با قدمت 57 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی است. UG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 4423

دانشگاه آمریکایی Texila، گویان

گویان - آمریکای لاتین
Lot 2442, Plantation Providence East Bank Demerara Demerara-Mahaica Guyana

دانشگاه آمریکایی Texila، گویان که در سال 2010 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر کوچک Demerara بانک شرقی (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Demerara-Mahaica واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در جورج تاون است. به طور رسمی توسط شورای اعتباربخشی ملی گویان، دانشگاه آمریکایی Texila، گویان (TAU) به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه آمریکایی Texila، گویان (TAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 10 ساله گویان دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی گویان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. TAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 6392

دانشکده پزشکی بین المللی آمریکا

گویان - آمریکای لاتین
89 Middleton & Sandy Babb Streets Georgetown Demerara-Mahaica Guyana

مدرسه بین‌المللی پزشکی آمریکا که در سال 1999 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در شهر کوچک جورج‌تاون (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Demerara-Mahaica واقع شده است. مدرسه بین‌المللی پزشکی آمریکا (AISM) که به طور رسمی توسط شورای اعتباربخشی ملی گویان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی گویان (محدوده ثبت نام تک رتبه: زیر 250 دانشجو) است. دانشکده پزشکی بین‌المللی آمریکا (AISM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 20 ساله گویان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. AISM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 11653

دانشگاه آمریکایی جورج تاون

گویان - آمریکای لاتین
81 Croal Street Georgetown Demerara-Mahaica Guyana

دانشگاه آمریکایی جورج تاون که در سال 2014 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که در محیط شهری شهر کوچک جورج تاون (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Demerara-Mahaica واقع شده است. دانشگاه جورج تاون آمریکا (GAU) که به طور رسمی توسط شورای اعتباربخشی ملی گویان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی گویان (محدوده ثبت نام تک رتبه: زیر 250 دانشجو) است. دانشگاه آمریکایی جورج تاون (GAU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 6 ساله گویان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 50-60٪ است که این سازمان آموزش عالی گویان را به یک موسسه متوسط انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. GAU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 12967

دانشگاه علم و صنعت راجیو گاندی

گویان - آمریکای لاتین
135 Sheriff Street Georgetown Demerara-Mahaica Guyana

دانشگاه علم و فناوری راجیو گاندی که در سال 2012 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی خصوصی انتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک جورج تاون (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، Demerara-Mahaica واقع شده است. دانشگاه علوم و فناوری راجیو گاندی (RGUST) که به طور رسمی توسط شورای اعتباربخشی ملی گویان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط گویان (محدوده ثبت نام تک رتبه: زیر 250 دانشجو) است. دانشگاه علم و فناوری راجیو گاندی (RGUST) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 8 ساله گویان دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 80-90٪ است که این سازمان آموزش عالی گویان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RGUST همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 13165