32 دانشگاه برتر یونان به ترتیب رتبه جهانی

دانشگاه ملی و کاپودیستری آتن

یونان - اروپا
odos Panepistimiou 30 Athens 10679 Attica Greece

دانشگاه ملی و کاپودیستری آتن که در سال 1837 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر آتن (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، آتیکا واقع شده است. دانشگاه ملی و کاپودیستری آتن (UOA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط یونانی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه ملی و کاپودیستری آتن (UOA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی یونانی با قدمت 183 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UOA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 359

دانشگاه ارسطو تسالونیکی

یونان - اروپا
University Campus Thessaloniki 54124 Central Macedonia Greece

دانشگاه ارسطو تسالونیکی که در سال 1925 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تسالونیکی (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، مقدونیه مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در سرس است. دانشگاه ارسطو تسالونیکی (AUth) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط یونانی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه ارسطو تسالونیکی (AUth) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی یونان با قدمت 95 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. دانشگاه AUTH همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 374

دانشگاه فنی ملی آتن

یونان - اروپا
9, Iroon Polytechniou str Athens 15780 Attica Greece

دانشگاه فنی ملی آتن که در سال 1836 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر آتن (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، آتیکا واقع شده است. دانشگاه فنی ملی آتن (NTUA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط یونانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه فنی ملی آتن (NTUA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی یونانی با قدمت 183 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. NTUA همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 667

دانشگاه پاتراس

یونان - اروپا
University Campus Patras 26504 Western Greece Greece

دانشگاه پاتراس که در سال 1964 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک پاتراس (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، یونان غربی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در آگرینیو است. دانشگاه پاتراس (UP) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط یونانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه پاتراس (UP) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی یونان با قدمت 55 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UP همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 780

دانشگاه کرت

یونان - اروپا
Rethymno Campus Rethymno 74100 Crete Greece

دانشگاه کرت که در سال 1973 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ Rethymno (محدوده جمعیت 10,000-49,999 نفر)، کرت واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در هراکلیون است. دانشگاه کرت (UOC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط یونانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه کرت (UOC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی یونان با قدمت 47 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UOC همچنین چندین امکانات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 917

دانشگاه دریای اژه

یونان - اروپا
Administration Building, University Hill Mytilene 81100 North Aegean Greece

دانشگاه اژه که در سال 1984 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر بزرگ میتیلین (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) در دریای اژه شمالی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Chios، Neo Karlovasi، Rhodes، Syros. دانشگاه اژه (UAegean) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط یونانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه اژه (امارات متحده عربی) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی یونانی با قدمت 36 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی یونان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. UAegean همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1172

دانشگاه ایوانینا

یونان - اروپا
PO Box 1186 Ioannina 45110 Epirus Greece

دانشگاه Ioannina که در سال 1970 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Ioannina (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) Epirus واقع شده است. دانشگاه یوانینا (UOI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط یونانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه Ioannina (UOI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی یونان با قدمت 50 ساله دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UOI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1282

دانشگاه اقتصاد و تجارت آتن

یونان - اروپا
76 Patission Street Athens 10434 Attica Greece

دانشگاه اقتصاد و تجارت آتن که در سال 1920 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر آتن (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، آتیکا واقع شده است. دانشگاه اقتصاد و تجارت آتن (AUEB) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط یونانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه اقتصاد و بازرگانی آتن (AUEB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی یونانی با قدمت 100 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 90-100٪ است که این سازمان آموزش عالی یونان را به یک موسسه حداقل انتخابی تبدیل می کند. AUEB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1330

دانشگاه دموکریتوس تراکیه

یونان - اروپا
University Campus Komotini 69100 East Macedonia and Thrace Greece

دانشگاه دموکریتوس تراکیا در سال 1973 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر بزرگ کوموتینی (محدوده جمعیت 10000 تا 49999 نفر)، مقدونیه شرقی و تراکیه واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Nea Chili، Xanthi. دانشگاه دموکریتوس تراکیه (DUTH) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط یونانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه دموکریتوس تراکیه (DUTH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی یونانی با قدمت 47 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. DUTH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 1471

دانشگاه تسالی

یونان - اروپا
Phileninon-Argonafton Volos 38221 Thessaly Greece

دانشگاه تسالی که در سال 1984 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک وولوس (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر) تسالی واقع شده است. دانشگاه تسالی (UTH) که توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی یونانی مختلط است. دانشگاه تسالی (UTH) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی یونانی با قدمت 36 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UTH همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1478

دانشگاه مقدونیه

یونان - اروپا
156, Egnatia Str. Thessaloniki 54006 Central Macedonia Greece

دانشگاه مقدونیه که در سال 1957 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر تسالونیکی (محدوده جمعیت 1000000-5000000 نفر) مقدونیه مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Edesa، Naousa. دانشگاه مقدونیه (UoM) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط یونانی با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه مقدونیه (UoM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی یونان با قدمت 63 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. محدوده نرخ پذیرش 60-70٪ است که این سازمان آموزش عالی یونان را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UoM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 1658

دانشگاه پیرئوس

یونان - اروپا
80, M. Karaoli & A. Dimitriou St Piraeus 18534 Attica Greece

دانشگاه پیرئوس که در سال 1938 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک پیرئوس (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، آتیکا واقع شده است. دانشگاه پیرئوس (UNIPI) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی یونانی مختلط با اندازه متوسط (محدوده ثبت نام تک رتبه: 9000-9999 دانشجو) است. دانشگاه پیرئوس (UNIPI) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی یونان با قدمت 82 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UNIPI همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1751

دانشگاه بین المللی یونان

یونان - اروپا
14th km Thessaloniki - Moudania Thessaloniki 57001 Central Macedonia Greece

دانشگاه بین‌المللی هلنیک که در سال 2005 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر تسالونیکی (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) مقدونیه مرکزی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Serres، Kavala، Drama، Katerini، Edessa، Kilkis، Didymoticho. دانشگاه بین المللی یونان (IHU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط یونانی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه بین‌المللی یونان (IHU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی یونانی 15 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. IHU همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 1825

دانشگاه آتیک غربی

یونان - اروپا
Egaleo Park Campus, Agiou Spiridonos str. Egaleo 12243 Attica Greece

دانشگاه آتیک غربی که در سال 2018 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک Egaleo (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، آتیکا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در آتن است. دانشگاه آتیک غربی (UniWA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط یونانی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank: بالای 45000 دانشجو) است. دانشگاه آتیک غربی (UniWA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی یونانی 2 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UniWA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک را به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور، و همچنین خدمات اداری.

رتبه جهانی: 1955

دانشگاه فنی کرت

یونان - اروپا
University Campus, Kounoupidiana, Akrotiri Chania 73100 Crete Greece

دانشگاه فنی کرت که در سال 1977 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر کوچک Chania (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، کرت واقع شده است. دانشگاه فنی کرت (TUC) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط یونانی کوچک (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 5000-5999 دانشجو) است. دانشگاه فنی کرت (TUC) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی یونان با قدمت 43 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. TUC همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 2136

دانشگاه ایونی

یونان - اروپا
Megaro Ioniou Akadimias Corfu 49100 Ionian Islands Greece

دانشگاه ایونیان که در سال 1984 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ کورفو (محدوده جمعیت 10000-49999 نفر) جزایر ایونی واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Lefkada، Argostoli، Lixouri، Zakynthos. دانشگاه ایونی (IU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط یونانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. دانشگاه Ionian (IU) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی یونانی با قدمت 36 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. IU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2679

دانشگاه هاروکوپیو

یونان - اروپا
El. Venizelou 70 Athens 17671 Attica Greece

دانشگاه هاروکوپیو در سال 1990 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر آتن (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) آتیکا واقع شده است. دانشگاه هاروکوپیو (HUA) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط یونانی (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 1000 تا 1999 دانشجو) است. دانشگاه هاروکوپیو (HUA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی یونان با قدمت 30 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. HUA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 2764

موسسه آموزشی فناوری کرت

یونان - اروپا
Stavromenos Heraklion 71410 Crete Greece

مؤسسه آموزشی فناوری کرت که در سال 1974 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در شهر کوچک هراکلیون (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، کرت واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Agios Nikolaos، Chania، Rethymno. مؤسسه آموزشی فناوری کرت (TEI Crete) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی یونانی مختلط است. موسسه آموزشی فناوری کرت (TEI Crete) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. TEI Crete همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 3109

دانشگاه پانتیون

یونان - اروپا
136 Sygrou Avenue Athens 17671 Attica Greece

دانشگاه پانتیون که در سال 1930 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در کلان شهر آتن (محدوده جمعیت 1،000،000-5،000،000 نفر)، آتیکا واقع شده است. دانشگاه پانتیون (PU) که به طور رسمی توسط وزارت آموزش، تحقیقات و امور مذهبی یونان به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط یونانی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. دانشگاه پانتیون (PU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی یونان با قدمت 90 ساله دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. PU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 3206