فهرست کامل دانشگاه های اروپا

دانشگاه آکسفورد

انگلستان - اروپا
Wellington Square Oxford OX1 2JD South East England United Kingdom

دانشگاه آکسفورد که در سال 1096 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک آکسفورد (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، جنوب شرقی انگلستان واقع شده است. دانشگاه آکسفورد که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه آکسفورد دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 924 ساله بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 20-30٪ است که این سازمان آموزش عالی بریتانیا را به یک موسسه بسیار انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه آکسفورد همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند. .

رتبه جهانی: 15

دانشگاه کمبریج

انگلستان - اروپا
The Old Schools, Trinity Lane Cambridge CB2 1TN East of England United Kingdom

دانشگاه کمبریج که در سال 1209 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک کمبریج (محدوده جمعیت 50000-249999 نفر)، شرق انگلستان واقع شده است. دانشگاه کمبریج که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 20,000-24,999 دانشجو) است. دانشگاه کمبریج دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 811 ساله در بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10-20٪ است که این سازمان آموزش عالی بریتانیا را به یک موسسه انتخابی تبدیل می کند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه کمبریج همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 25

دانشگاه کالج لندن

انگلستان - اروپا
Gower Street London WC1E 6BT London United Kingdom

دانشگاه کالج لندن در سال 1826 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لندن (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. کالج دانشگاه لندن (UCL) که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 40,000-44,999 دانشجو) است. دانشگاه کالج لندن (UCL) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 194 ساله بریتانیا دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UCL همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 45

موسسه فدرال فناوری سوئیس زوریخ

سوئیس - اروپا
Rämistrasse 101 Zürich 8092 Zurich Switzerland

Eidgenössische Technische Hochschule Zürich (موسسه فناوری فدرال سوئیس زوریخ) در سال 1855 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط زوریخ (محدوده جمعیت 250,000-499,999 نفر) زوریخ واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در بازل و سنگاپور است. به طور رسمی توسط Staatssekretariat für Bildung، Forschung und Innovation، Schweiz (دبیرخانه دولتی آموزش، تحقیقات و نوآوری سوئیس)، Eidgenössische Technische Hochschule Zürich (ETH Zürich) یک دانش‌آموز بزرگ است (محدوده ثبت‌نام دانشگاهی با رتبه بالاتر: 909020، 20، 20، 20،00) موسسه آموزشی. Eidgenössische Technische Hochschule Zürich (ETH Zürich) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 165 ساله سوئیس دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. ETH Zürich همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 48

دانشگاه ادینبورگ

انگلستان - اروپا
Old College, South Bridge Edinburgh EH8 9YL Scotland United Kingdom

دانشگاه ادینبورگ که در سال 1583 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر متوسط ادینبورگ (محدوده جمعیت 250000-499999 نفر) اسکاتلند واقع شده است. دانشگاه ادینبورگ که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) است. دانشگاه ادینبورگ دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 437 ساله در بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. دانشگاه ادینبورگ همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 52

دانشگاه بارسلونا

اسپانیا - اروپا
Gran Via de Les Corts Catalanes, 585 Barcelona 08007 Catalonia Spain

Universidad de Barcelona (دانشگاه بارسلونا) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1450 تأسیس شد که در محیط شهری کلانشهر بارسلون (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) کاتالونیا واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در L'Hospitalet de Llobregat است. دانشگاه بارسلونا (UB) که به طور رسمی توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی اسپانیایی مختلط (محدوده ثبت نام تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. دانشگاه بارسلونا (UB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 569 ساله اسپانیایی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 70-80٪ است که این سازمان آموزش عالی اسپانیایی را به یک موسسه تا حدودی انتخابی تبدیل می کند. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UB همچنین چندین تسهیلات و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 75

دانشگاه Complutense مادرید

اسپانیا - اروپا
Avenida Séneca, 2 Madrid 28040 Community of Madrid Spain

Universidad Complutense de Madrid (دانشگاه Complutense مادرید) که در سال 1508 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مادرید (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) و جامعه مادرید واقع شده است. Universidad Complutense de Madrid (UCM) که به طور رسمی توسط وزارت دانشگاه اسپانیا (وزارت دانشگاه های اسپانیا) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اسپانیایی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universidad Complutense de Madrid (UCM) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 512 ساله اسپانیایی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است. UCM همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 78

دانشگاه وین

اتریش - اروپا
Universitätsring 1 Vienna 1010 Vienna Austria

Universität Wien (دانشگاه وین) که در سال 1365 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر وین (محدوده جمعیت 1,000,000-5,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: Langau، Grünau im Almtal، Ernstbrunn، Marchegg، Baden، St. Corona، Mönichkirchen. Universität Wien (UNIVIE) که توسط Bundesministerium für Bildung، Wissenschaft و Forschung، Österreich (وزارت فدرال آموزش، علوم و تحقیقات اتریش) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط اتریشی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Universität Wien (UNIVIE) دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی در چندین زمینه تحصیلی می شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی اتریشی با قدمت 655 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی است این موسسه آموزش عالی دارای خط مشی پذیرش آزاد است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UNIVIE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 81

دانشگاه منچستر

انگلستان - اروپا
Oxford Road Manchester M13 9PL North West England United Kingdom

دانشگاه منچستر که در سال 1824 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ منچستر (محدوده جمعیت 500000-1000000 نفر)، شمال غربی انگلستان واقع شده است. دانشگاه منچستر که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط انگلستان است (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 40000-44999 دانشجو). دانشگاه منچستر دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 196 ساله بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. دانشگاه منچستر همچنین امکانات و خدمات متعددی از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه‌های تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، دوره‌های آنلاین و فرصت‌های آموزش از راه دور و همچنین اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند. خدمات.

رتبه جهانی: 90

دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن

انگلستان - اروپا
Houghton Street London WC2A 2AE London United Kingdom

مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن که در سال 1895 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لندن (محدوده جمعیتی بیش از 5000000 نفر) واقع شده است. مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE) که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 10000-14999 دانشجو) است. مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی 125 ساله بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. LSE همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 92

لودویگ-ماکسیمیلیانس-دانشگاه مونیخ

آلمان - اروپا
Geschwister-Scholl-Platz 1 München 80539 Bavaria Germany

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ (دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ) که در سال 1472 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی انتفاعی است که در محیط شهری کلانشهر مونش (محدوده جمعیت 1000000-5000000000000000000000000000000000000000000000000000000 تا 10000000000000000000000 تا 0000000000000000 تا 00000000000000)000000 تا 000000000000000000 متر بر هکترومتر دولتی عمومی دولتی تأسیس شده است. دانشگاه Ludwig-Maximilians-München (LMU) که به طور رسمی توسط Bayerisches Staatsministerium für Wissenschaft und Kunst (وزارت علوم و هنر ایالت باواریا) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط آلمانی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: بیش از 45000 دانشجو) است. Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی آلمانی با قدمت 548 سال دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانش آموزان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. LMU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 98

دانشگاه آزاد برلین

آلمان - اروپا
Kaiserswerther Strasse 16-18 Berlin 14195 Berlin Germany

دانشگاه آزاد برلین (دانشگاه آزاد برلین) در سال 1948 تأسیس شد و یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر برلین (محدوده جمعیت 1,000,000 تا 5,000,000 نفر) واقع شده است. دانشگاه فرای برلین (FUB) که توسط Senatskanzlei Wissenschaft und Forschung، برلین (صدارتخانه مجلس سنا برای علوم و تحقیقات برلین) به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط آلمانی بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه واحد: 30000-34999 دانشجو) است. دانشگاه آزاد برلین (FUB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 72 ساله آلمانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط برای ثبت نام هستند. FUB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 104

امپریال کالج لندن

انگلستان - اروپا
South Kensington Campus, Exhibition Road London SW7 2AZ London United Kingdom

امپریال کالج لندن که در سال 1907 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ لندن (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. امپریال کالج لندن که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است، یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام تک رتبه: 15000-19999 دانشجو) است. امپریال کالج لندن دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. امپریال کالج لندن همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 105

روهر-دانشگاه بوخوم

آلمان - اروپا
Universitätsstrasse 150 Bochum 44801 North Rhine-Westphalia Germany

دانشگاه روهر بوخوم (دانشگاه روهر بوخوم) که در سال 1962 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط حومه شهر متوسط بوخوم (محدوده جمعیتی 250,000-499,999 نفر)، نوردراین-وستفالن واقع شده است. دانشگاه روهر بوخوم (RUB) که به طور رسمی توسط وزارت فرهنگ و علوم نوردراین-وستفالن (وزارت فرهنگ و علوم نوردراین-وستفالن) به رسمیت شناخته شده است، یک دانشگاه بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام یک رتبه: 30000-34999 دانشجوی مشترک آلمانی) موسسه آموزش عالی. Ruhr-Universität Bochum (RUB) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 58 ساله آلمانی دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. RUB همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 111

دانشگاه گلاسکو

انگلستان - اروپا
University Avenue Glasgow G12 8QQ Scotland United Kingdom

دانشگاه گلاسکو که در سال 1451 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ گلاسکو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) اسکاتلند واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Dumfries و سنگاپور است. دانشگاه گلاسکو (UofG) که به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است (UofG) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بریتانیا (محدوده ثبت نام uniRank: 30,000-34,999 دانشجو) است. دانشگاه گلاسکو (UofG) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدارک پیش‌لیسانس (یعنی گواهی‌ها، دیپلم، کاردانی یا پایه)، مدارک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 569 ساله در بریتانیا دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UofG همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 112

دانشگاه اسلو

نروژ - اروپا
PO Box 1072, Blindern Oslo 0316 Oslo Norway

Universitetet i Oslo (دانشگاه اسلو) که در سال 1811 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ اسلو (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) واقع شده است. این موسسه همچنین دارای یک پردیس شعبه در Kjeller است. Universitetet i Oslo (UiO) که رسما توسط Kunnskapsdepartementet، Norge (وزارت آموزش نروژ) به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی نروژی مختلط (محدوده ثبت نام با رتبه تک رتبه: 35000-39999 دانشجو) است. Universitetet i Oslo (UiO) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 209 ساله نروژی دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. UiO همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 113

دانشگاه کاتولیک لوون

بلژیک - اروپا
Naamsestraat 22 Leuven 3000 Flemish Brabant Belgium

دانشگاه Katholieke Universiteit Leuven (دانشگاه کاتولیک لوون) که در سال 1425 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر کوچک لوون (محدوده جمعیت 50,000-249,999 نفر)، برابانت فلاندری واقع شده است. این موسسه همچنین دارای پردیس های شعبه در مکان های زیر است: گنت، بروکسل، آنتورپ. به طور رسمی توسط Vlaams Ministryie van Onderwijs en Vorming، بلژیک (وزارت آموزش و پرورش فلاندری بلژیک)، Katholieke Universiteit Leuven (KU Leuven) یک مؤسسه آموزش عالی مختلط بلژیکی بسیار بزرگ است (محدوده ثبت نام با رتبه: بیش از 45000 دانشجو) که به طور رسمی یک مؤسسه آموزش عالی بلژیکی است. با مذهب مسیحی-کاتولیک. Katholieke Universiteit Leuven (KU Leuven) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی بلژیکی با قدمت 595 سال دارای خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. KU Leuven همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رتبه جهانی: 114

دانشگاه RWTH آخن

آلمان - اروپا
Templergraben 55 Aachen 52062 North Rhine-Westphalia Germany

Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen (RWTH Aachen University) یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در سال 1870 تأسیس شد که در محیط شهری شهر متوسط آخن (محدوده جمعیت 250,000-499,999 RWTH) واقع شده است. . Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen (RWTH Aachen) که به طور رسمی توسط وزارت فرهنگ و هنر لندز نوردراین-وستفالن (وزارت فرهنگ و علوم نوردراین-وستفالن) به رسمیت شناخته شده است، یک دانش آموز بزرگ است (دانشجویان با رتبه: 0-290، 290،0). موسسه آموزش عالی آلمانی مختلط Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen (RWTH Aachen) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی 149 ساله آلمانی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند. RWTH آخن همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، کمک‌های مالی و/یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل، و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می‌کند.

رتبه جهانی: 116

دانشگاه دولتی مسکو

روسیه - اروپا
Leninskie Gory Moscow 119992 Moscow Russia

دانشگاه دولتی مسکو که در سال 1755 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر بزرگ مسکو (محدوده جمعیتی بیش از 5،000،000 نفر) واقع شده است. دانشگاه دولتی مسکو (MSU) که به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است، یک موسسه آموزش عالی مختلط روسی بزرگ (محدوده ثبت نام با رتبه: 25000-29999 دانشجو) است. دانشگاه ایالتی مسکو (MSU) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شوند. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این موسسه آموزش عالی روسیه با قدمت 265 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس آزمون ورودی است. MSU همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می کند.

رتبه جهانی: 123

دانشگاه آمستردام

هلند - اروپا
Spui 21 Amsterdam 1012 WX North Holland Netherlands

Universiteit van Amsterdam (دانشگاه آمستردام) که در سال 1632 تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در محیط شهری شهر بزرگ آمستردام (محدوده جمعیت 500,000 تا 1,000,000 نفر) هلند شمالی واقع شده است. به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و علوم هلند (وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند)، دانشگاه ون آمستردام (UvA) به رسمیت شناخته شده است (محدوده ثبت نام تک رتبه: 30000-34999 دانشجو) آموزش عالی هلندی. موسسه، نهاد. Universiteit van Amsterdam (UvA) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به دریافت مدارک تحصیلی عالی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. برای جزئیات بیشتر، ماتریس سطوح مدرک و حوزه های تحصیلی uniRank را در زیر ببینید. این مؤسسه آموزش عالی هلندی با قدمت 388 سال دارای خط مشی پذیرش گزینشی بر اساس امتحانات ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست برای ثبت نام هستند. UvA همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، امکانات ورزشی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری را به دانشجویان ارائه می دهد.

رتبه جهانی: 124